اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102075943318027

روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

کد: 140102075943318027

https://bit.ly/3MKsFFb

، تهران , (اخبار رسمی): انواع روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا

✔️روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری
روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

روش سرمایه‌گذاری یک فرصت خوب برای دریافت اقامت دائم کانادا و استفاده از مزایای زندگی در کانادا است. این روش، متقاضیان کمتری نسبت به دیگر روش‌های مهاجرتی دارد و شرایط پذیرش آن کمتر و راحت‌تر از روش‌های مهاجرت تحصیلی یا کاری است.

روش‌های متنوعی برای سرمایه‌گذاری در کانادا وجود دارد؛ و شما باید براساس شرایط خود از بین این روش‌ها انتخاب کنید.  اگر نمی‌دانید که روش سرمایه‌گذاری، راه درستی برای مهاجرت به کانادا است یا خیر؛ از مشاوره رایگان ویزای سرمایه‌گذاری استفاده کنید. در این جلسه مشاوره، شرایط شما به طور کامل بررسی خواهد شد و از مسیر پیش روی خود مطمئن می‌شوید.

شرایط سرمایه‌گذاری در کانادا

هر کدام از روش‌های سرمایه‌گذاری قوانین و شرایط متفاوتی دارند؛ اما موارد زیر از نیازمندی‌های مشترک بین تمام این روش‌ها است.

1. داشتن توانایی مالی کافی برای سرمایه‌گذاری یا راه‌اندازی کسب و کار در کانادا یا داشتن حمایت مالی از سمت شرکت‌های سرمایه‌گذار؛
2. مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی؛
3. توانایی و تجربه مدیریت؛
4. سن بالای 18 سال تا 55 سال؛
5. داشتن حداقل تحصیلات دیپلم؛

تفاوت روش مهاجرت کارآفرینی و سرمایه گذاری استانی کبک

بسیار اهمیت دارد که بدانید روش سرمایه گذاری، کارآفرینی، خوداشتغالی و استارت‌آپ با همدیگر تفاوت دارند؛ و هرکدام نیازمند شرایط خاصی هستند. مهمترین تفاوت روش کارآفرینی و سرمایه گذاری در کانادا این است که متقاضی روش سرمایه گذاری در هنگام ورود به کانادا بدون راه اندازی کسب و کار، می‌تواند اقامت کانادا از طریق سرمایه ‌گذاری را دریافت کند؛ اما این امکان برای متقاضی روش کارآفرینی وجود ندارد.

مهاجرت از طریق کارآفرینی

کارآفرینی و ایجاد کسب و کار در کانادا یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به کانادا است که روش‌های مختلفی دارد و در استان‌های زیادی اجرا می‌شود. در این روش مهاجرتی شما در ابتدا با ویزای کار کانادا وارد این کشور می شوید و پس از راه اندازی کسب و کار یا خرید بیزینس در کانادا ، پس از حدود 2 سال فعالیت می‌توانید برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

در حال حاضر تنها در استان کبک برگزار می‌شود. متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در صورت واجد شرایط بودن، با ویزای مهاجرت (Immigration Visa) وارد کانادا می‌شود و بعد از چند ماه کارت اقامت خود را دریافت می‌کند. در این روش نیازی به راه اندازی کسب و کار پس از ورود به کانادا نیست.

سرمایه‌گذاری در کانادا از طریق کارآفرینی

با وجود این که روش کارآفرینی با روش سرمایه‌گذاری کبک تفاوت زیادی دارد؛ اما بیشتر وب‌سایت‌های فارسی به تفاوت این دو روش اشاره نمی‌کنند. برنامه‌ای که در بیشتر استان‌های کانادا اجرا می‌شود؛ برنامه سرمایه‌گذاری از طریق کارآفرینی است که در ادامه دریاره آن توضیح می‌دهیم. تمرکز روش کارآفرینی ، بر روی جذب نیروی متخصص و نوآور است. این روش در هر استان به صورت جداگانه برگزار می‌شود؛ و به سرمایه‌گذاری اولیه کمتری نسبت به روش سرمایه‌گذاری استان کبک نیاز دارد. در این روش شما ملزم به راه‌اندازی کسب و کار هستید و بدون آن نمی‌توانید در کانادا ساکن شوید یا اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. استان‌های زیر از پرطرفدارترین استان‌های کانادا برای سرمایه‌گذاری کارآفرینی هستند:

سرمایه‌گذاری در استان بریتیش کلمبیا

این استان اقتصاد قدرتمندی دارد و معمولا کسب و کارهای نوپا در آن سودده هستند. شما می‌توانید با داشتن شرایط زیر برای مهاجرت کارآفرینی به بریتیش کلمبیا اقدام کنید:

شرایط فردی

1. داشتن حداقل دارایی خالص 600،000$

2. شما باید تصمیم داشته باشید در 100کیلومتری کسب و کاری که قصد ایجاد آن را دارید؛ زندگی کنید.

3. شما باید متعهد شوید که به طور فعالانه به مدیریت بیزینس خود در استان بریتیش کلمبیا می‌پردازید.

4. داشتن حداقل 3 سال سابقه مالکیت و مدیریت در طول 10 سال گذشته، در کسب و کاری که در مدیریت امور آن مشارکت فعالانه داشته‌اید و حداقل مالک 10% از سهام آن هستید. یا داشتن 4 سال سابقه مدیریت ارشد یک مجموعه، همراه با مشارکت فعالانه در امور و مدیریت حداقل سه کارمند تمام وقت.

5. داشتن تجربه تحصیل در مراکز آموزشی عالی(کالج و دانشگاه) الزامی است؛ در غیر این صورت لازم است حتما در 5 سال گذشته، 3 سال به صورت فعالانه مالک    100%یک کسب و کار بوده باشید.

سرمایه‌گذاری از طریق استارت‌آپ

اگر شما هم از افراد خلاقی هستید که فکر میکنند توانایی راه‌اندازی یک شرکت نوپا را دارند و می‌توانند ایده‌های جدید را اجرایی کنند؛ روش مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ مناسب شماست. در روش استارت‌آپ شما می‌توانید با جذب سرمایه از شرکت‌های خصوصی و دولتی به کشور کانادا مهاجرت کنید و شرکت خود را راه‌اندازی کنید.

شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا از طریق استارت‌آپ :

1. داشتن یک کسب و کار دارای صلاحیت
2. اثبات تامین مالی از سازمان‌های سرمایه‌گذار اداره مهاجرت
3. کسب حداقل نمره CLB5 در زبان انگلیسی یا فرانسوی
4. اثبات تمکن مالی متقاضی : بری یک متقاضی مجرد به اندازه 12960$
5. داشتن حداقل یک سال سابقه تحصیلات عالی(دانشگاه یا کالج)

سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در کانادا یک نوع سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و افراد می‌توانند از طریق آن به این کشور مهاجرت کنند. امکان ثبا انواع شرکت در کانادا وجود دارد اما متقاضی برای مهاجرت به کانادا از این طریق لازم است که شرایط زیر را داشته باشد:

1. متقاضی باید مالک حداقل 51 درصد (بیش از نصف) از سهام کسب و کار مورد نظر در کانادا باشد.

2. متقاضی باید نسبت به ارائه یک برنامه کسب و کار مناسب اقدام کنند. این برنامه شامل نحوه مدیریت، سودآوری، و ایده‌های اولیه در رابطه با بودجه متقاضی است.

3. در اولین سال فعالیت شرکت، متقاضی باید نسبت به استخدام حداقل یک شهروند یا فرد دارای اقامت دائم کانادا اقدام کند.

4. وجود منابع مالی کافی برای فعالیت کسب و کار (بین 100.000 تا 300.000 دلار کانادا) و همچنین پرداخت حقوق و مزایای کارکنان

سرمایه‌گذاری از طریق خوداشتغالی

برای سرمایه‌گذاری در کانادا از طریق خوداشتغالی، باید مهارت‌هایی را بلد باشید که پس از ورود شما به کانادا حداقل برای خود شما ایجاد اشتغال کنند. ورود شما به این کشور باید همراه با اعتلای فرهنگی کانادا یا تاثیر مثبت بر اقتصاد این کشور همراه باشد. این روش مهاجرتی و سرمایه‌گذاری معمولا برای هنرمندان یا ورزشکاران بسیار مناسب است.

مهمترین شرایط روش خوداشتغالی :

1. داشتن حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط در 5 سال گذشته
2. تمایل به زندگی در کانادا و خد اشتغال بودن در این کشور
3. به دست آوردن حداقل 35 امتیاز در جدول امتیازبندی این روش مهاجرتی

حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری در کانادا چقدر است؟

در روش مهاجرت سرمایه گذاری کانادا، با روش کارآفرینی در کمترین حالت شما نیاز به سرمایه‌گذاری 150،000$ و داشتن دارایی خالص 500،000$ دارید. در روش استارت‌آپ می‌توانید از شرکت‌های سرمایه‌گذار کمک بگیرید؛ و در روش سرمایه‌گذاری استانی کبک حداقل به 2 میلیون دلار دارایی خاص و 1.2 میلیون دلار سرمایه‌گذاری نیازمند هستید.

بهترین راه سرمایه گذاری در کانادا چیست؟

انتخاب بهترین روش سرمایه گذاری بستگی زیادی به شرایط اختصاصی شما دارد. روش‌های کارآفرینی استانی، خوداشتغالی و استارت‌آپ هم روش‌های مناسب دیگری هستند که گزینه‌های مهاجرتی خوبی به حساب می‌آیند. برای اطمینان از بهترین روش مهاجرتی، پیشنهاد می‌کنیم مقالات مربوط به این روش‌ها را مطالعه کنید  و با پر کردن فرم‌های ارزیابی شانس خود را برای پذیرش در این روش‌ها بسنجید.

آیا دریافت ویزا سرمایه گذاری کانادا با روش خرید ملک یا ثبت شرکت امکان پذیر است؟

شما می‌توانید با ثبت شرکت خود در کانادا و در دست گرفتن مدیریت آن به کانادا مهاجرت کنید اما این اکان برای شما با خرید ملک در کانادا وجود ندارد.

آیا سرمایه گذاری در کبک منجر به اقامت دائم می‌شود؟

بله. روش سرمایه گذاری در کبک بدون نیاز به راه اندازی کسب و کار منجر به دریافت ویزای سرمایه‌ گذاری کانادا و اقامت دائم متقاضی و خانواده او می‌شود.

بهترین وکیل مهاجرت موسسه محبوب مهاجر سرزمین من 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون