اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102105947118713

لوله بازکنی در کرج فوری و ارزان

لوله بازکنی در کرج

کد: 140102105947118713

https://bit.ly/3xYrXzY

، (اخبار رسمی): لوله بازکنی از جمله خدمات فنی مورد نیاز در شهرها می‌باشد. معمولاً گرفتگی لوله فاضلاب در هرلحظه از شبانه‌ روز امکان دارد اتفاق بیفتد. در چنین مواقعی شرکتهای تاسیساتی به داد آدم می‌رسد. گرفتگی لوله فاضلاب ازجمله گرفتگی توالت فرنگی یا ایرانی آسایش ساکنین خانه را برهم میزند

لوله بازکنی در کرج
لوله بازکنی در کرج

لوله بازکنی در کرج از جمله خدمات فنی مورد نیاز در می‌باشد. معمولاً گرفتگی لوله فاضلاب در هرلحظه از شبانه‌ روز امکان دارد اتفاق بیفتد. در چنین مواقعی شرکتهای تاسیساتی به داد آدم می‌رسد. گرفتگی لوله فاضلاب ازجمله گرفتگی توالت فرنگی یا ایرانی آسایش ساکنین خانه را برهم می‌زند

دستگاه های لوله بازکنی چیست؟

دستگاه های لوله بازکنی نمونه های مختلفی دارند که به برق شهری متصل می شوند. این دستگاه ها مجهز به فنر هایی هستند که با سر دریل مجهز هستند. استفاده از دستگاه لوله بازکنی یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن گرفتگی لوله ها است. فنرهای لوله بازکنی انواع مختلفی دارند که به شکل دستی و برقی در سطح بازار موجودند.ممکن است گرفتگی برخی لوله ها احتیاج به استفاده از دستگاه واتر جت داشته باشد که روش کار با این دستگاه ها بسیار منحصر به فرد است .

استفاده از واتر جت در صنعت لوله بازکنی یکی از ایمن ترین روش هاست و هیچ آسیبی به لوله های فاضلاب نخواهد زد و با استفاده از جریان آب پرفشار در لوله ها، انسداد و گرفتگی را از بین می برد .

گرفتگی لوله های فاضلاب چگونه صورت می گیرد؟  تا به حال به قطر لوله های فاضلاب منزل خود توجه کرده اید ؟

قطر لوله های فاضلاب به اندازه ای کوچک است که گویا تنها برای هدایت آب و مایعات به سوی چاه طراحی شده اند و قادر به خروج آشغال های رایج ما تهرانی ها که در سینک و توالت و حمام و… رها می کنیم نیستند.

ضمن اینکه این لوله ها در بخش های مختلف ساختمان دارای خمیدگی هستند که معروف ترین این خمیدگی ها سیفون است. سی درجه، پانزده درجه و… هم از دیگر نواحی خم خوردگی لوله ها به شمار می روند و تمام این نواحی، بهترین جا برای گیر کردن چربی، مو، آشغال، تفاله چای، پسماند غذایی و… هستند.

راهکار رفع مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب

گرفتگی لوله های فاضلاب به هر دلیلی که اتفاق بیفتد، در قدم اول پیشنهاد می دهیم که قبل از تماس با لوله بازکنی کرج، روش زیر را امتحان کنید :

استفاده از لوله بازکن دستی

استفاده از تلمبه های قدیمی که بهتر است در قدم اول توسط خودتان انجام بگیرد. چون در مواردی که انسداد خفیف باشد، گره گشای خوبی است.

استفاده از محلول های شیمیایی قوی

در این روش از محلول های اسیدی برای باز کردن لوله های مسدود استفاده می کنند که علیرغم مفید بودن، معایبی از جمله خوردگی لوله ها را نیز در پی دارد.

بکارگیری فنر لوله بازکنی برقی

این شیوه در مواردی که گرفتگی لوله شدید باشد، بکار گرفته می شود و بایستی توسط افراد متخصص در این حوزه انجام شود.

استفاده از دستگاه تراکم هوا

دستگاه تراکم هوا با ایجاد فشار هوا منجر به رفع گرفتگی لوله ها می شود و روش دیگری است که توسط پرسنل شرکت های لوله بازکنی  انجام می پذیرد.

 

مزیت استفاده از دستگاه لوله بازکنی با فنر در ارائه خدمات فوری:

  • قابلیت حمل اسان دستگاه لوله بازکنی با فنر بر روی انواع موتورسیکلت
  • قابلیت استفاده در انواع گرفتگی های لوله فاضلاب و توالت و رفع سریع انها
  • جابه جایی اسان فنر های دستگاه  با انواع و طول های مختلف

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار