اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102105947618718

نکات کلیدی آموزش فشرده آیلتس 2022

کد: 140102105947618718

https://bit.ly/3xZW4XL

، (اخبار رسمی): آیلتس (IELTS) یک آزمون استاندارد زبان انگلیسی است، این آزمون برای افراد خارجی که مایل به تحصیل، کار و زندگی در یک محیط انگلیسی زبان هستند، طراحی شده است.

 نکات کلیدی آموزش فشرده آیلتس 2022
نکات کلیدی آموزش فشرده آیلتس 2022

مدرک زبان آیلتس می‌تواند درهای بسیاری را به روی فرصت‌های آکادمیک و حرفه‌ای بین‌المللی، در بسیاری از موسسات و مراکز علمی جهان که از زبان انگلیسی استفاده می‌کنند، باز کند. برای قبولی در این آزمون باید در دوره‌های آیلتس شرکت کنید تا مهارت‌های خود را در تمام زمینه‌ها بالا ببرید. موسسه زبان سفیر گفتمان، با برگزاری دوره‌های آموزش فشرده آیلتس کمک می‌کند، تا بتوانید بهترین نتیجه را در زمان کوتاهی به دست آورید.

آمادگی جهت آزمون آیلتس

اینکه چگونه می‌توان به بهترین شکل ممکن برای آزمون آیلتس، آماده شد، برای همه افراد یکسان نیست. برخی از افراد تنها استفاده از کتاب‌ها را انتخاب می‌کنند و به تنهایی تست‌ها را انجام می‌دهند، برخی دیگر ترجیح می‌دهند در کلاس‌های گروهی و انفرادی شرکت کنند. آنچه اهمیت دارد تمرکز روی هدف است.

اگر زمان کافی ندارید، می‌توانید کلاس‌های آیلتس را به صورت فشرده در موسسه زبان سفیر گفتمان، بگذرانید. در دوره‌های فشرده آیلتس می‌توانید به صورت حضوری و آنلاین از پایه شرکت کنید. در دوره فشرده نیز، تمام مهارت‌ها به صورت تکنیکال، توسط اساتید مجرب آموزش داده می‌شوند.

نکات کلیدی در آموزش فشرده آیلتس

آزمون آیلتس در چهار مهارت شنیداری، نوشتاری، گفتاری و خواندن برگزار می‌شود و شما باید این چهار مهارت را در سطح بسیار بالایی، تقویت کنید تا نمره قبولی را دریافت کنید.

 تقویت مهارت شنیداری (Listening)

برای بالا بردن مهارت شنیداری، باید مکالمه‌های عمومی دو نفره و بیشتر، سخنرانی‌های مونولوگ یا تک نفره را انجام دهید تا بتوانید نقاط ضعف خود را در این زمینه شناسایی و آنها را تقویت کنید. البته تنها شنیدن کافی نیست، تمرکز بر روی لهجه نیز اهمیت بسیاری دارد که در دوره‌های آموزشی آیلتس به این موضوع به خوبی پرداخته می‌شود. گوش کردن به موزیک و تماشای فیلم‌های مستند می‌توانند کمک خوبی برای تقویت مهارت شنیداری باشند.

در موسسه زبان سفیر گفتمان، از روش‌ها و تکنیک‌های به روز برای بالا بردن سطح شنیداری زبان آموزان استفاده می‌شود که در نتیجه آزمون آیلتس می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

تقویت مهارت گفتاری (Speaking)

برای موفق شدن در قسمت گفتاری آزمون آیلتس، باید از مهارت خوبی برخوردار باشید. استفاده از کلمات درست، پرهیز از مکث‌های طولانی، تمرکز بر روی یک موضوع خاص کمک می‌کنند، تا بدون استرس این مرحله را بگذرانید. تماشای فیلم‌های روز، کمک می‌کنند تا علاوه بر صحبت کردن، دایره لغات خود را افزایش داده و مهارت شنیداری را نیز تقویت کنید.

در موسسه سفیر گفتمان، در دوره‌های فشرده با برگزاری کلاس‌های گفتگو محور، پخش موزیک و تماشای فیلم، لهجه، دایره لغات، تلفظ و ساختار بندی جملات مورد بحث می‌گیرند. تمام تکنیک‌هایی که در این دوره برای مهارت گفتاری به کار گرفته می‌شوند، برگرفته از تحقیقات روز دنیا هستند.

تقویت مهارت نوشتاری (Writing)

در بخش نوشتاری، دریافت نمره کامل می‌تواند در نتیجه آزمون بسیار تاثیرگذار باشد. از این رو زبان آموز باید آمادگی خود را در این زمینه بسیار بالا ببرد. مهارت نوشتاری، تنها شامل املا و گرامر نیست، دقت در ساختار کلی جمله‌ها، استفاده از کلمات درست نیز اهمیت دارند. زبان آموز باید در کلاس زبان انگلیسی، با نوشتن یک موضوع شخصی، پیوند جملات به یکدیگر و نوشتن جمله‌های پیچیده، ذهن خود را باز کند. همچنین باید لحن، ساختار و سبک نوشتار را به خوبی فرا گرفته باشد تا متناسب با موضوع بتواند یک متن قوی را ارائه دهد. پرداختن به موضوع اصلی، پاراگراف بندی و در نهایت ویرایش متن از لحاظ گرامری و املایی نیز باید به خوبی آموزش داده شود.

در کلاس‌های فشرده آیلتس موسسه زبان سفیر گفتمان، اساتید باتجربه به طور کلیدی به تمام بخش‌های مهم نوشتاری پرداخته و آنچه برای زبان آموز اهمیت دارد را با روش‌های خاص و منحصر به فرد در اختیار او قرار می‌دهند.

تقویت مهارت خواندن (Reading)

یکی دیگر از مهارت‌هایی که در آزمون آیلتس مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، مهارت خواندن است. از جمله فاکتورهای مهم که در بخش خواندن می‌تواند موثر واقع شود، مهارت تندخوانی است. این موضوع کمک می‌کند تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی متن بلندی را خوانده و از معنا و مفهوم آن مطلع شوید. در کنار تندخوانی داوطلب باید درک مطلب را نیز فراگیرد، در واقع اسکن کردن مطالب کمک می‌کند تا نکته مهم در متن نیز در زمان کوتاهی شناسایی شود. یادگیری روش اسکیمینگ برای زبان آموزان نقش بسیار مهمی دارد. روش اسکیمینگ به معنای تمرکز بر روی اطلاعات مهم است که به زبان آموز کمک می‌کند، در زمان کوتاهی به اصل موضوع پی ببرد.

موسسه زبان سفیر گفتمان، در بخش تقویت مهارت خواندن از روش‌هایی استفاده می‌کند که زبان آموز بتواند با پیدا کردن نقاط کلیدی و وصل کردن و ارتباط دادن آنها به یکدیگر بتواند انتخاب‌های درست داشته باشد.

مطالعه منابع مهم برای قبولی درآزمون آیتلس

در کنار شرکت کردن در دوره‌های آیلتس در موسسات زبان انگلیسی، می‌توانید از کتاب‌های معتبر که در این زمینه می‌توانند کمک زیادی کنند، نیز استفاده کنید. از طریق برخی از این منابع می‌توانید مهارت ریدینگ، رایتینگ، لیسینگ و اسپیکینگ خود را بهبود ببخشید.

موسسه زبان سفیر گفتمان، معتبرترین منابع آزمون زبان آیلتس را که می‌توانند در پیشرفت زبان آموز تاثیر شگرفی ایجاد کنند را معرفی کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت سفیر گفتمان با این منابع بیشتر آشنا شوید. همچنین اساتیدی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند، با انتخاب بهترین منابع، پیروزی شما در آزمون زبان آیلتس را در زمان کوتاه، امکان پذیر می‌کنند.

سخن پایانی

موسسه سفیر گفتمان در زمینه کلاس‌های آیلتس، با برگزاری دوره‌های فشرده شما را به اهداف تان نزدیک‌تر می‌کند. پس از این که در این آموزشگاه به صورت آنلاین یا حضوری تعیین سطح صورت گرفت، می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین، فشرده یا عادی، در دوره‌های آیلتس این مجموعه شرکت کنید. در این آموزشگاه، تقویت مهارت‌های چهارگانه با روش‌های نوین توسط اساتید مجرب صورت می‌گیرد. نکته اصلی در آزمون آیلتس، وقت است. کنترل زمان و نداشتن استرس مواردی هستند که در نتیجه آزمون بسیار تأثیرگذار هستند. در طول دوره آیلتس در این مجموعه، آموزش استفاده بهینه از فرصت‌ها و زمان نیز یکی از اولویت‌ها است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش