اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۴۴۶*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102115948718721

دیجی تکنیک ؛ مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی و محصولات الکترونیک و کامپیوتر

کد: 140102115948718721

https://bit.ly/3vyzlR3

، (اخبار رسمی): دیجی تکنیک، مرکز تخصصی تعمیرات لوازم الکترونیک و محصولات خانگی، برند مطرح با بیش از ۲۸ سال سابقه در حوزه تعمیرات و خدمات حرفه ای محصولات الکترونیک و کامپیوتر فعالیت دارد

دیجی تکنیک ؛ مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی و محصولات الکترونیک و کامپیوتر
دیجی تکنیک ؛ مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی و محصولات الکترونیک و کامپیوتر

این مرکز با مدیریت علی حیدری در حالی ادامه دارد که در سال ۱۳۷۲ پس از طی دوره های فنی و حرفه ای کارگاه تعمیراتی کوچک تاسیس و با امکانات محدود فعالیت خود را شروع کرد. عمده فعالیت ابتدایی کارگاه تعمیر رادیو و انواع دستگاههای صوتی تصویری و تلویزیون های سیاه و سفید و رنگی نسل CRT بوده است.

این مرکز در حال حاضر در حوزه تعمیرات محصولات خانگی و سیستم های الکترویک و کامپیوتر خدمات گسترده ای ارائه می کند. مرکز تخصصی دیجی تکنیک بر علوم فنی و تکنیکی و مهندسین و تکنسین های باتجربه و آموزش دیده تکیه دارد و در راستای مشتری مداری و حفظ حقوق مشتری توانسته رضایت کامل کاربران خود را بدست آورد و در ارائه خدمات ویژه و گسترده پیشرو و متمایز باشد.

دیجی تکنیک یک تیم حرفه ای و قوی در ارائه خدمات و تعمیرات تلویزیون، سینماخانواده، ماکروفر و جاروبرقی، آماده ارائه خدمات تخصصی در استان های تهران و کرج و حومه میباشد.

در راستای مشتری مداری و اطمینان خاطر مشتری از کیفیت خدمات ارائه شده، برای تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده در مرکز تخصصی دیجی تکنیک گارانتی سرویس طلایی ثبت میشود. برای کلیه دستگاههای تعمیر شده گارانتی خدمات و سرویس ویژه ارائه می‌شود.

  • مشاوره فنی رایگان
  • گارانتی سرویس از ۶ماه تا ۱۲ ماه
  • حمل رایگان دستگاه تا کارگاه
  • تضمین قیمت و کیفیت

ثبت سفارش، مراحل انجام کار و پیگیری سفارشات:
مشتریان عزیز میتوانند با ورود به پنل کاربری خود سفارشات تعمیری خود را در فرم مخصوص و بصورت آنلاین ثبت نمایند، کارشناسان فنی ما پس از دریافت اطلاعات لازم در اسرع وقت با مشتری تماس خواهند گرفت و برای انجام و نحوه تعمیر دستگاه با مشتری هماهنگ و تکنسین مربوطه به محل اعزام خواهد شد. در صورت نیاز به لوازم و تجهیزات کارگاهی، دستگاه مشتری تحویل و به کارگاه منتقل میشود و مشتری با ورود به پنل کاربری و بصورت آنلاین سفارشات خود را پیگیری نمایند و از وضعیت و هزینه های دستگاه تعمیری خود مطلع شوند و همچنین به گزارشات، فاکتورها و هزینه های دستگاه خود دسترسی داشته باشند.

سایت

http://digiteknic.com

ثبت نام در پنل دیجی تکنیک:
panel.digiteknic.com

ثبت سفارش آنلاین ۲۴ ساعته:
panel.digiteknic.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۴۴۶*****
[نمایش اطلاعات]