اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102115949318725

بعد از استفاده کردن کانسیلر و ماسک صورت چه اقداماتی را باید انجام دهیم؟

کد: 140102115949318725

https://bit.ly/38ERVO5

، (اخبار رسمی): استفاده از کانسیلر و ماسک صورت برای بهبود شرایط زیبایی و سلامتی پوست بسیار موثر است

بعد از استفاده کردن کانسیلر و ماسک صورت چه اقداماتی را باید انجام دهیم؟
بعد از استفاده کردن کانسیلر و ماسک صورت چه اقداماتی را باید انجام دهیم؟
بعد از استفاده کردن کانسیلر و ماسک صورت چه اقداماتی را باید انجام دهیم؟
بعد از استفاده کردن کانسیلر و ماسک صورت چه اقداماتی را باید انجام دهیم؟
بعد از استفاده کردن کانسیلر و ماسک صورت چه اقداماتی را باید انجام دهیم؟
بعد از استفاده کردن کانسیلر و ماسک صورت چه اقداماتی را باید انجام دهیم؟

در این مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم روتین های مراقبت پوستی بعد از به کار بردن کانسیلر و ماسک صورت کدامند.

ملاحظات و مراقبت های بعد از استفاده کردن کانسیلر و ماسک صورت: همان طور که می دانید برای استفاده از کانسیلر و ماسک صورت و سایر محصولات آرایشی و بهداشتی، باید پیش از هر چیزی پوست خود را به خوبی تمیز کنید. در صورتی که پوست شما دارای کرم های آرایشی یا حتی کرم مرطوب کننده و روغنی باشد، به کار بردن کانسیلر روی آن نتیجه خوبی نخواهد داشت. به همین ترتیب در صورتی که قصد استفده از ماسک صورت را داشته باشید، باید حتما پیش از آن پوست خود را به خوبی شستشو داده و از هر گونه کرم یا مواد آرایشی پاک کنید.

اما ببینیم پس استفاده کردن کانسیلر و ماسک صورت باید چه کارهایی انجام داد تا زیبایی و سلامت پوست در بهترین وضعیت تضمین شود.

بعد از استفاده کردن کانسیلر و ماسک صورت، از کرم های آرایشی برند معتبر استفاده کنید: زمانی که از یک کانسیلر مرغوب برای هایلایت یا به هر شکلی پوشاندن پوست خود استفاده می کنید، لازم است که در تکمیل آرایش خود، از کرم پودر مرغوب نیز بهره ببرید. در صورتی که در انتخاب کرم پودر دقت نداشته و به سراغ برندهای ضعیف و نامعتبر بروید، در نهایت نتیجه آرایشی شما آن قدرها جذاب نخواهد بود و این تمایز میان جنس کانسیلر و کرم پودر، باعث می شود تا آرایش پوستی یکدست نباشد.

به همین شکل برای این که اثرگذاری ماسک صورت روی پوست به خوبی خود را نشان داده و بتوانید از زیبایی آن بهره مند شوید؛ باید حتما پس از استفاده ماسک صورت، به سراغ کرم های آرایشی مرغوب و درجه اول بروید.

در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید: به یاد داشته باشید که قرار گرفتن پوست در معرض تابش مستقیم نور خورشید، باعث می شود که پوست شما آسیب دیده و دچار لک و کک و مک شود. این موضوع به ویژه پس از استفاده کردن کانسیلر و ماسک صورت بیشتر احساس شده و باید حتما به این مساله بپردازید.

به صورت خاص، اگر به تازگی از ماسک صورت زیبایی روی پوست خود استفاده کرده اید، حتما پیش از خروج از منزل، از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. این باعث می شود که ضمن بهره مندی از اثرگذاری ماسک صورت، پوست شما در مجاورت تابش مستقیم نور خورشید، آسیب نبیند.

بعد از استفاده کردن کانسیلر و ماسک صورت، از دست زدن بی دلیل به صورت خود اجتناب کنید: دقت داشته باشید که پس از به کار بردن کانسیلر یا ماسک صورت، از دست زدن بی دلیل به صورت خود اجتناب کنید. لمس کردن زیاد پوست پس از به کار بردن کانسیلر، موجب می شود که آرایش شما برهم بخورد. همین طور پس از آن که از ماسک صورت روی پوست خود استفاده کردید، بهتر است به پوستتان دست نزنید. حساسیت پوست پس از به کار بردن ماسک های زیبایی، بالاتر رفته و باید در این مورد توجه و دقت داشته باشید.

برای شستشو از شوینده ملایم استفاده کنید: حتما زمانی که تصمیم به شستشو دادن صورت خود پس از استفاده کانسیلر یا ماسک گرفتید، از شوینده های ملایم و آب ولرم استفاده کنید. شوینده هایی که تند بوده یا غلظت زیادی داشته باشند، موجب آزردگی و حساسیت پوست شده و ممکن است مشکلاتی برای پوست شما به وجود بیاورند. از این روی حتما برای شستشو دادن صورت خود، به نوع شوینده دقت کرده و در صورت امکان از پن های شستشوی صورت استفاده کنید.

لازم به ذکر است که حتما باید پیش از خواب، کانسیلر و دیگر محصولات آرایشی را از روی پوست خود پاک کرده و به خوبی شستشو دهید. خوابیدن با آرایش پوستی، باعث ضعیف شدن بافت پوست، بروز جوش و آکنه و مشکلات دیگر خواهد شد.

کرم مرطوب کننده و آبرسان بزنید: پس از استفاده کردن کانسیلر و ماسک صورت و زمانی که این مواد را از روی پوست خود شستشو دادید، حتما از کرم مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید تا پوست شما دچار هیچ گونه تحریک و خشکی نگردد. دقت داشته باشید که برخی از کانسیلرها با داشتن قدرت پوشش دهی بالا، ممکن است کمی خشکی پوست به همراه داشته باشند و حتما باید این موضوع را پس از شستشو در نظر داشته و با استفاده از کرم آبرسان، مشکل را حل کنید. همین طور در خصوص ماسک های زیبایی پوست نیز با شرایط مشابهی روبرو هستیم و لازم است که حتما پس از شستشو دادن ماسک از روی صورت، از یک کرم آبرسان و مرطوب کننده، ترجیحا بدون چربی اضافی، استفاده کنید.

نتیجه گیری

همان طور که در بالا اشاره کردیم لازم است بعد از استفاده کردن کانسیلر و ماسک صورت، از روتین های مراقبتی خاصی پیروی کنید. به این شکل اطمینان خاطر خواهید داشت که پوست شما زیبایی و سلامت خود را حفظ کرده و درخشان و شاداب می ماند. شما چه تجربه و نظری در این باره داشته و معمولا برای به دست آوردن بهترین کارایی از این محصولات زیبایی و آرایشی چه روتینی را دنبال می کنید؟ نظرات و تجربیات خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران وب سایت مو تن رو در میان بگذارید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی