اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102115950418394

آشنایی با یک شرکت تولید کننده بهترین کفش‌های ورزشی

کفش های ورزشی خود را به صورت مستقیم از سایت کارخانه کفش معزز خریداری کنید

کد: 140102115950418394

https://bit.ly/3PaPROD

، (اخبار رسمی): شرکت کفش معزز، نه تنها عرضه‌کننده با کیفیت‌ترین کفش‌های ایرانی است، بلکه نقشی سازنده در صادرات این محصول هم ایفا می‌کند. مدیریت این مجموعه تولیدی، شخصیتی خودساخته است که فنون تولید کفش را از دوران نوجوانی فراگرفته و هم‌اکنون در حال انتقال دانش خود به همکاران است.

کفش های ورزشی خود را به صورت مستقیم از سایت کارخانه کفش معزز خریداری کنید
کفش های ورزشی خود را به صورت مستقیم از سایت کارخانه کفش معزز خریداری کنید

 شرکت کفش معزز و رسیدن به مرز استانداردهای جهانی

 ریشه‌های نخستین نیاز انسان به کفش و تولید و عرضه آن، قدمتی ماقبل تاریخی دارد اما عمر تولید کفش‌های ورزشی، چیزی در حدود ۳۰۰ سال است. یعنی زمانی که نخستین کفش‌ها، با کیفیتی نه‌چندان خوب در کشور آمریکا تولید شدند و حک و اصلاح همین مدل کفش‌ها در چندین و چند سال بعد، چیزی به نام کفش ورزشی امروزی پدید آورد. یعنی همان محصولی که هم‌اکنون با نام بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان گره خورده است.

 سابقه تولید کفش ورزشی در ایران

نخستین جرقه‌های نیاز به کفش ورزشی و تولید آن در ایران به سال ۱۲۷۹ خورشیدی برمی‌گردد. یعنی زمانی که چند شرکت کوچک، در ابتکاری تازه، به تولید کفش‌هایی پرداختند که مواد اصلی به کار رفته در آنها، بازیافت لاستیک‌های دوچرخه بود. پس از این دوره، عزم شرکت‌های تولیدی برای عرضه کفش‌های ورزشی بهتر در ایران به حدی سرعت گرفت که هم‌اکنون شاهد تولیدات عالی شرکت‌هایی چون «شرکت کفش معزز» هستیم که در حال رقابت با بزرگترین برندهای جهانی است و نامش در این میان، بیش از دیگر رقبا خودنمایی می‌کند.

 درباره شرکت کفش معززبیشتر بدانیم

شرکت کفش معزز، نه تنها عرضه‌کننده با کیفیت‌ترین کفش‌های ایرانی است، بلکه نقشی سازنده در صادرات این محصول هم ایفا می‌کند. مدیریت این مجموعه تولیدی، شخصیتی خودساخته است که فنون تولید کفش را از دوران نوجوانی فراگرفته و هم‌اکنون در حال انتقال دانش خود به همکاران است. او در حدود ۲۵ سال پیش، سنگ بنای شرکتی را گذاشت که هم‌اکنون یکی از قله‌های کیفیت در صنعت ایران است.

 بهره‌مندی از دانش روز

شرکت کفش معزز که در بدو امر، عمده محصولات برندهای خارجی را به ایران وارد می‌کرد، با بکارگیری نیروهای زبده و کارشناس، کار تولید به قصد رقابت با برندهای جهانی را با ۱۰ نفر همکار آغاز کرد و خیلی زود توانست جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین‌ها به دیگران اثبات کند. کارشناسان حاضر در این شرکت، ضمن مطالعه و بررسی دقیق حسن‌ها و عیب‌های محصولات خارجی، قدم به راهی گذاشتند که حاصلش در امروز، شرکتی با ۲۰۰ نفر همکار مستقیم و غیر مستقیم است.

 کارآفرینی در دوران تحریم

صنعتگران مبتکر ایرانی در دوران اعمال ظالمانه تحریم‌ها، احساس مسئولیتی بالا در گذر کشور از مشکلات پدیدآمده از خود نشان دادند و شرکت کفش معزز نیز یکی از پیشتازان این احساس مسئولیت بود. این شرکت با گزینش نیروهای ماهر توانست بخشی عمده از بازار داخلی ایران را پوشش دهد و تهدیدهای مشکلات تحریم را به فرصت تبدیل کند. این شرکت که علاوه بر عرضه تولیدات عالی، به عنوان شرکتی کارآفرین نیز مطرح است، با دارا بودن ۴۰۰ شعبه فروش در سراسر کشور، توانسته است موجبات اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر را فراهم کند.

 فعالیت‌های صادراتی شرکت کفش معزز

شرکت کفش معزز، با تولید دوهزار جفت کفش ورزشی در روز، یکی از شرکت‌های پرکار در این زمینه است. خط تولید کیفیت‌مدار این شرکت که توجه بخش بزرگی از جامعه ورزشی کشور را به خود جلب کرده است، پاسخگوی نیازهای کشورهایی چون آذربایجان، عراق و افغانستان در قالب صادرات محصولات نیز هست.

 فروش آنلاین محصولات در سایت تخصصی شرکت

مدیران ارشد شرکت کفش معزز، با در نظر گرفتن مشکلات رفت و آمد در شهرهای مختلف، علاوه بر مراجعه حضوری مشتریان برای خرید، اقدام به طراحی سایتی تخصصی با هدف فروش آنلاین محصولات کرده‌اند. این سایت که صرفا به فروش محصولات این شرکت مشغول است، کلیه محصولات را با احتساب تخفیف‌های ویژه به این شرح عرضه می‌کند:

  • کفش‌های مخصوص ورزش فوتبال در حد استانداردهای جهانی.
  • کفش‌های مخصوص ورزش فوتسال در حد استانداردهای جهانی.
  • کفش‌های مخصوص ورزش والیبال در حد استانداردهای جهانی.
  • کفش‌های اسپرت مخصوص ورزش پیاده‌روی در حد استانداردهای جهانی.

 توجه به زیرساخت‌های علمی تولید کفش ورزشی

موفقیت برندهایی بزرگ چون Puma ، Adidas ، Nike و... در عرضه بین‌المللی کفش‌های ورزشی این است که همه جوانب راحتی و طبی بودن یک کفش را مد نظر قرار می‌دهند و با مطالعه زیرساخت‌های تولید یک محصول، توجه افکار عمومی را به سوی خود جلب می‌کنند. یعنی همان رویه‌ای که شرکت کفش معزز نیز از بدو تاسیس به آن توجه نشان داده است.

 ناگفته پیداست که موفقیت یک ورزشکار در میادین ورزشی، پیش از هرمورد دیگر، به نوع کفش او بستگی دارد و بر همین اساس، آنچه که باید بیش از موارد دیگر مورد توجه قرار گیرد، بهره‌مندی محصول از استانداردهای تعریف شده است.  

موفقیت کارشناسان فنی شرکت کفش معزز در مطالعه همه‌جانبه تولید یک کفش ورزشی، باعث شده است که متقاضیان بتوانند با خیال راحت، اقدام به خرید کفش‌هایی کنند که ۱۰۰ در صد برای استفاده در یک رشته ورزشی خاص تولید شده‌اند. شما می‌توانید ضمن مراجعه حضوری یا مشاوره رایگان و خرید از سایت، اقدام به خریدی متنوع و ایده‌آل در سایزهای ۲۸ تا ۴۵به این شرح کنید:

  •  کفش‌های مخصوص زمین سفت در بازی فوتبال.
  • کفش‌های مخصوص چمن طبیعی در بازی فوتبال.
  • کفش‌های مخصوص چمن مصنوعی در بازی فوتبال.
  • کفش‌های مخصوص اقالیم جغرافیایی در ورزش‌های گوناگون.
  • کفش‌های مخصوص ورزش کشتی در عالی‌ترین سطح.
  • کفش‌های مخصوص ورزش تنیس در عالی‌ترین سطح.
  • کفش‌های مخصوص ورزش کوهنوردی در عالی‌ترین سطح.
  • کتونی سالنی.
  • کتونی استوک‌دار.

 

شرکت کفش معزز و پذیرش نمایندگی فعال

شرکت کفش معزز در ادامه فعال کردن واحدهای نمایندگی در سراسر کشور، تمایل خود به پذیرش تعدادی بیشتر از از این دفاتر نمایندگی فروش را اعلام می‌کند. سایت این شرکت علاوه بر ارائه محصولات خود، ارائه‌دهنده محصولات برندهایی چون آدیداس، اسکیچرز، پوما، نایک و آسیکس هم هست. محصولاتی که علاوه بر قدرت‌بخشیدن به ورزشکار در میادین مختلف ورزشی، مزایایی دیگر چون دارابودن رویه با مواد درجه یک، راحتی، زیره با کیفیت ضد سایش و ضد لغزش و مهارکننده شوک، دارابودن پد و بالشتک طبی، وزن بسیار سبک، زبانه نرم، گردش آزادانه هوا و قابلیت شستشوی آسان هم هستند.

 پیشنهاد ما

دنیای پرهیاهوی امروز، مجال بسیاری از فرصت‌ها را از بشر گرفته است و متخصصان در زمینه‌های مختلف دادو ستد تجاری، این روزها به فکر راه چاره‌ای در رفع نیاز پیمودن مسیرهای خسته‌کننده برای خرید یک محصول هستند. فروشگاه اینترنتی شرکت کفش معزز، بنا بر همین نیاز، تهیه کلیه محصولات متنوع را با توضیحات لازم، فقط با یک کلیک ساده فراهم کرده است. این فروشگاه در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز، پاسخگوی مشاوره‌های خرید شماست.

پیشنهاد ما این است که برای آشنایی بیشتر با شیوه‌های خرید و روبروشدن با صدها کفش ورزشی متنوع، به این سایت مراجعه کنید: https://sportshoesmoazez.com/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجهیزات ورزشی