اطلاعات تماس
  • 031*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102125951118655

سوء استفاده از کیفیت راهبند های برند آگسا

کد: 140102125951118655

https://bit.ly/3KEyfY6

، (اخبار رسمی): شرکت آرمان گستر آناهیتا (آگسا) در رابطه با فروش راهبند های مشابه توسط افراد سودجو با استفاده از تصاویر محصولات و برند این شرکت هشدار داد

سوء استفاده از کیفیت راهبند های برند آگسا
سوء استفاده از کیفیت راهبند های برند آگسا

به اطلاع کلیه خریداران سیستم های کنترل تردد می‌رساند با توجه به کیفیت راهبند های برند آگسا و سابقه شرکت آرمان گستر آناهیتا در زمینه تولید سیستم های کنترل تردد، برخی از افراد سودجو با سوء استفاده از تصاویر راهبند آگسا اقدام به تبلیغ گسترده در وب سایت‌های آگهی کرده و اقدام به فریب مشتریان می‌کنند. افراد سودجوی مذکور پس از فریب مشتری و فروش راهبند اقدام به ارائه محصولات دیگر در زمان تحویل می‌کنند

کارخانجات آرمان گستر آناهیتا ضمن هشدار به خریداران گرامی اعلام می‌دارد راهبند های تولید شده  این مجموعه با موتور های اروپایی در سه سری AC بازو 6 متری، AC بازو 8 متری و DC پرسرعت و با بدنه و گیربکس اختصاصی عرضه می‌شود.

همچنین محصولات تولید شده توسط این شرکت دارای ایران کد اختصاصی هستند و در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت قابل اعلام نیاز و پیگیری است.

راهبند های این مجموعه بر اساس مدل، ثبت رسمی شده و به صورت انحصاری فقط و فقط تحت عنوان برند ثبت شده آگسا عرضه می‌شود. تمامی محصولات آرمان گستر آناهیتا دارای کارت گارانتی معتبر با مهر شرکت است.

اطلاعات فنی و تصاویر تمامی محصولات تولیدی برند آگسا از جمله راهبند از طریق وب سایت این شرکت به نشانی agsaco.com  قابل مشاهده و بررسی است.

به مشتریان گرامی توصیه می‌شود برای اطمینان از اصالت دستگاه های کنترل تردد قبل از خرید، رزومه شرکت فروشنده و استاندارد‌های کسب شده توسط شرکت تولید کننده را بررسی کنند.

همچنین در صورت امکان از خط تولید کارخانه بازدید نمایند تا از سوء استفاده افراد سودجو برای فروش کالاهای بی‌کیفیت وارداتی به عنوان تولیدات داخلی جلوگیری گردد.

لازم به ذکر است علامت تجاری این برند تحت نام AGSA در سامانه ثبت اسناد کشور ثبت رسمی شده.

اطلاعات تکمیلی در مورد مشخصات راهبند های آگسا در لینک زیر قابل مشاهده است:

https://agsaco.com/blog/news/specifications-of-agsa-barriers

در صورت هرگونه ابهام در مورد اصالت محصولات برند آگسا می‌توانید با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید