اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102125952218672

ارزیابی ساخت و ساز و مطالعات امکان سنجی شهرسازی

ارزیابی ساخت و ساز و مطالعات امکان سنجی شهرسازی چیست؟

کد: 140102125952218672

https://bit.ly/38SfL9w

، (اخبار رسمی): درست همانطور که یک طرح تجاری ساخت و ساز نقش مهمی در جذب سهامداران مختلف با چشم انداز کسب و کار بازی می کند، ارزیابی ساخت و ساز و مطالعات امکان سنجی شهرسازی نیز بسیار مهم خواهد بود. درک و پشتیبانی ذی نفعان پروژه از بانکداران گرفته تا سازندگان و سایر افراد از پروژه شما بسیار ارزشمند خواهد بود.

ارزیابی ساخت و ساز مانند یک برنامه تجاری است. این ارزیابی به شما کمک می کند تا پروژه های پیچیده را تجزیه کنید و آنها را کنترل کرده و با کمترین غافلگیری ممکن به موقع اجرا نمایید.

ارزیابی ساخت و ساز مانند یک برنامه تجاری است. این ارزیابی به شما کمک می کند تا پروژه های پیچیده را تجزیه کنید و آنها را کنترل کرده و با کمترین غافلگیری ممکن به موقع اجرا کنید. برنامه ریزی شما به کاهش خطرات، پیش بینی سرمایه گذاری مورد نیاز، مدیریت زمان بندی، دریافت مصوبات قانونی و نظارتی و جلوگیری از تنگناها کمک می کند.

درست همانطور که یک طرح تجاری ساخت و ساز نقش مهمی در جذب سهامداران مختلف با چشم انداز کسب و کار بازی می کند، ارزیابی ساخت و ساز و مطالعات امکان سنجی شهرسازی نیز بسیار مهم خواهد بود. درک و پشتیبانی ذی نفعان پروژه از بانکداران گرفته تا سازندگان و سایر افراد از پروژه شما بسیار ارزشمند خواهد بود.

چرا انجام مطالعات امکان سنجی اقتصادی مهم است؟

تهیه یک مطالعه جامع، زمان و تلاش زیادی را می طلبد، اما پس از اتمام نه تنها برای توسعه‏گر بلکه برای تیم توسعه به عنوان راهنمای پروژه مفید خواهد بود.

در تهیه مطالعات امکان سنجی شهرسازی، مزایای زیر را کسب خواهید کرد:

  • نرم افزار امکان سنجی شهرسازی مقدماتی – این مهمترین جنبه مطالعات امکان سنجی است و ضروری است که بتوانید مطمئن شوید که معامله شما موفق خواهد بود یا خیر. این ارزیابی ساخت و ساز مقدماتی، سود تقریبی را تعیین می کند و از هدر رفتن وقت، انرژی و پول شما صرفه جویی می کند.
  • آزمایش مفهوم – هزینه بیش از حد مجاز می تواند یک پروژه شهرسازی را فلج کند. ارزیابی سیستماتیک ساخت و ساز به شما امکان می دهد اشتباهات خود را قبل از اتمام پروژه روی کاغذ انجام دهید.
  • اعتماد به نفس – مطالعات امکان سنجی شهرسازی جامع باعث افزایش اعتماد به نفس توسعه‏ گر در توانایی خود در پیشبرد توسعه می شود. بعضی اوقات، اگر مفهوم پروژه صحیح باشد و تقاضای خوبی برای پروژه شما وجود داشته باشد، حتی ممکن است کمبود تجربه در کار را جبران کند.
  • امور مالی و اقتصادی – مطالعات امکان سنجی شهرسازی سطح مالی مورد نیاز در مدت زمان مشخص را نشان می دهد. کمبود سرمایه و مشکلات زود هنگام گردش پول در یک پروژه دو دلیل عمده شکست پروژه‏های جدید توسعه است. تجزیه و تحلیل امکان سنجی همچنین به شما امکان می دهد تا ایده های خود را به بانکداران و سرمایه گذاران بالقوه منتقل کنید و به آن ها در درک و قدردانی از دلایل پشت ایده های خود کمک کنید.

مطالعات امکان سنجی شهرسازی

هدف توسعه گران املاک دستیابی به حداکثر پتانسیل و بهترین کاربری ممکن برای توسعه است. به عبارت دیگر، هدف تحقق بیشترین سود ممکن است که آنها می توانند از یک سایت توسعه بدست آورند.

به منظور اطمینان از اینکه پروژه شهرسازی سطح مشخصی از سود را فراهم می کند، مطالعات امکان سنجی اقتصادی در مرحله اولیه کار تهیه می شود. تنها هدف این مطالعه تعیین اعداد مالی پروژه و ارزیابی بازگشت سرمایه پروژه است.

مطالعات امکان‏سنجی شهرسازی جریان نقدی (میزان پولی که پس از پرداخت کلیه هزینه ها باقیمانده است) و حقوق صاحبان سهام (پول باقیمانده توسعه گر پس از پرداخت بهره و وام ها) را بررسی می کند.

معمولاً مطالعات امکان سنجی شهرسازی مقدماتی بر اساس ” هر قطعه یا هر واحد” انجام می شود و بدین وسیله سود و هزینه ها بر اساس یک دارایی شخصی تقسیم می شود.

به عنوان مثال، هنگام تصمیم گیری برای خرید سایت توسعه ده خانه شهری با قیمت 2 میلیون دلار ، 200،000 دلار به عنوان قیمت پرداخت شده برای زمین برای هر خانه شهری در نظر گرفته می شود.

منبع: مهندسین مشاور شارمند (مشاور امکان سنجی اقتصادی - تهیه کننده طرح توجیهی کمیسیون ماده 5 - تهیه کننده طرح توجیهی شهرسازی)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021227*****
[نمایش اطلاعات]