اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102135953918746

از کجا موکت بخریم؟ لیست کارخانه های تولید موکت

کد: 140102135953918746

https://bit.ly/3F89nH0

، (اخبار رسمی): خرید موکت به دلیل اینکه معمولا کف سالن های اصلی و پذیرایی آپارتمان ها و منازل جدید، با پارکت و سرامیک پوشانده می شوند، بیشتر برای اتاق های خواب صورت می گیرد. البته هنوز در بسیاری از منازل، استفاده از موکت رواج دارد.

از کجا موکت بخریم؟ لیست کارخانه های تولید موکت
از کجا موکت بخریم؟ لیست کارخانه های تولید موکت
از کجا موکت بخریم؟ لیست کارخانه های تولید موکت
از کجا موکت بخریم؟ لیست کارخانه های تولید موکت
از کجا موکت بخریم؟ لیست کارخانه های تولید موکت
از کجا موکت بخریم؟ لیست کارخانه های تولید موکت

اگر قرار است برای اتاق های خود موکت بخرید، آیا می دانید چه چیزهایی را باید در هنگام خرید مورد توجه قرار دهید؟ جنس موکت ها را می توانید به راحتی شناسایی کنید؟ میدانید به چه قیمتی و از کجا خرید کنید تا صرفه جویی در زمان و هزینه ها کرده باشید؟

اگر قصد خرید مستقیم موکت از کارخانه دارید حتما به شما پیشنهاد می دهیم که مقاله ما را مطالعه بفرمایید. مسلما نکات خوب و مفیدی را می توانید بدست آورید.

انواع موکت هایی که می توانید بخرید

طرح و نقش های متنوع خرید موکت را کمی سخت کرده است. اما در این میان بهتر است به چیزهای مهمتری هم توجه داشته باشید. شما باید از ابتدا، انواع موکت های موجود در بازار را براساس ویژگی های ظاهری بشناسید. سپس با توجه به نیازتان می توانید بهترین موکت را از بین بقیه انتخاب کنید.

انواع موکت براساس مکان مورد استفاده

خرید موکت باید براساس محلی که قرار است در آنجا پهن شود، صورت بگیرد. بر همین اساس موکت ها به انواع موکت اتاق کودک، موکت اتاق خواب والدین، موکت پذیرایی تقسیم می شوند. هر کدام از این موکت ها، طرح و نقش خاص خود را دارند و نمی توانند به جای یکدیگر استفاده شوند.

انواع موکت براساس نوع پرز

خرید موکت براساس نرمی و زبری و کوتاهی و بلندی پرز موکت هم می تواند انجام شود. ما هم موکت پرز بلند داریم و هم موکت پرز کوتاه و هم موکت های کبریتی.

موکت های پرز بلند بسیار نرم و راحتند. آنها می توانند به عنوان پوشش برای گرم کردن سرامیک ها در مناطق سردسیر هم استفاده شوند. موکت های پرز کوتاه راحت تمیز می شوند و مقاومت خوبی هم دارند. معمولا از این موکت ها در شرکت ها و سازمانها، لابی و راهرو هتل ها و...استفاده می شود.

خرید موکت کبریتی هم می تواند پیشنهاد خوبی برای کسانی باشد که نمی خواهند برای موکت هزینه زیادی متقبل شوند و قرار است فقط برای مدت کوتاهی از موکت استفاده کنند. این موکت ها پرز چندانی ندارند و کمی زبرند.

جدیدا خرید موکت چمن مصنوعی هم رواج پیدا کرده است. از این مدل موکت ها در فضای باز مانند تراس و بالکن های بزرگ استفاده می شود. هم زیبایی و سبزی خاص خود را دارند و هم نیاز نیست هزینه زیادی برای کف تراس خود کنید.

انواع موکت براساس طرح و نقش

خرید موکت با طرح های چهارخانه یا طرح های کمتر شلوغ، برای اتاق خواب بسیار می تواند گزینه خوبی باشد. موکت هایی که طرح های هندسی شلوغتری دارند، برای پذیرایی ها استفاده می شوند. اگر می خواهید موکت طرح دار بخرید، حتما دکوراسیون و نوع رنگ و یا کاغذ دیواری اتاق خود را در نظر بگیرید. سعی کنید به نحوی همه آنها با هم هماهنگی داشته باشند. به طوری که اتاق شما خیلی شلوغ یا خیلی بی روح و بی حالت نشود. سعی کنید اگر فضای مورد نظر شما وسعت خوبی دارد، موکت طرحدار بخرید.

مواد سازنده موکت از چیست؟

کف پوش موکت از مواد اکریلیک، پلی بیلن و پلی استر و یا پشم درست می شود. در ساخت برخی از آنها فقط از یک نوع و در برخی دیگر از ترکیب هر 3 نوع استفاده می شود. موکت ها به دلیل عایق بودن در صوت و حرارت علاوه بر ادارات و منازل در مکانهای عمومی مثل سالن های ورزشی، سالن اجتماعات و همایش ها، راهرو قطارها و هواپیماها هم مورد استفاده قرار می گیرند.

از کجا موکت بخریم؟

خرید موکت می تواند از نمایندگی کارخانه های تولید کننده به شکل مستقیم اتفاق بیفتد. اگر حوصله جستجو و گشتن و پیدا کردن نمایندگی ها را ندارید، می توانید از فرش فروشی های خرد و یا فروشگاههای فرش معتبر هم موکت هایی با برند برتر را خریداری نمایید. شما به شکل آنلاین هم می توانید خرید خود را انجام دهید. ما به شما شرکت گامان تزئین جاوید را معرفی می کنیم. فروشگاهی آنلاین برای خرید انواع و اقسام مدل های موکت با هر نوع برندی که تمایل داشته باشید. این شرکت علاوه بر موکت هایی با برند ظریف مصور، آرتا، و موکت های پرز بلند دیگر، کفپوش های پی وی سی را هم به فروش می رساند. شما همچنین می توانید قبل از خرید ، از مشاوره رایگان که در این فروشگاه برای خریداران در نظر گرفته شده است هم، استفاده کنید. خرید مستقیم موکت از کارخانه، با قیمتی مناسب سومین امتیازی است که با خرید از این فروشگاه می توانید تجربه کنید.

آیا موکت ظریف مصور گران است؟
با توجه به رقابت در بازار به شما می گویم خیر. این برند توانسته است با حفظ کردن کیفیت بالای خود قیمت دریافتی خود را در ازا جنس نیز در سطح بسیار خوبی به خانه داران و افرادی که موکت اداری میخواهند تقدیم کند.
شرکت گامان تزئین جاوید با وجود همکاری های قبلی با سایر شرکت‌های ایرانی این برند را به عنوان بهترین برند موکت ایرانی می‌شناسد که همواره به مشتریان خود اهمیت بسیار بالایی را می‌دهد.

از همین رو هزینه های متفاوتی از رنج‌های ارزان تا گران در این صفحه قرار دارد که مشتریان می‌توانند با توجه به سطح نیاز و بودجه خود هرکدام از موارد را که می‌خواهند انتخاب کرده و استفاده کنند جهت دریافت نمایندگی موکت ظریف مصور در تهران و سایر شهرستان ها با ما در ارتباط باشید.

خرید موکت از کارخانه ظریف مصور، شاید به دلیل عدم وجود نمایندگی این کارخانه در همه شهرهای ایران، برای همه هموطنان مهیا نباشد. اما با مراجعه به فروشگاه گامان تزئین جاوید می توانید از کارخانه ظریف مصور به شکل مستقیم و بی واسطه، در هر کجای کشور که هستید، موکت بخرید.

نکات مهم در زمان خرید موکت

دوام موکت

خرید موکت نباید با عجله صورت بگیرد. مهمترین رکن در انتخاب یک موکت مرغوب، میزان دوام و ماندگاری آن است. این مساله به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا هر چه تراکم موکت بیشتر باشد، دوامش بیشتر خواهد بود. یا اینکه چه نوع فیبر و ترکیبی در ساخت آن استفاده شده باشد.(فیبرهای پشمی بهترین دوام را دارند اما گرانقیمت اند. البته الیاف نایلونی و پلی استر هم مقاومت مناسبی دارند)

قیمت موکت

قیمت موکت یکی از مسائل بسیار مهمی است که می تواند در انتخاب نوع موکت هم اثرگذار باشد. معمولا موکت های ارزان قیمت کیفیت مطلوبی ندارند. از طرفی گرانقیمت بودن هم در شرایط حال حاضر جامعه، به معنی بهترین بودن نیست! به همین دلیل توصیه ما به شما این است که از فروشگاههای معتبر و نمایندگی‌ها خرید خود را انجام دهید.

راحتی موکت

وقتی به خرید موکت مشغولید، نرمی و راحتی موکت را در زیر انگشتان خود باید به طور کامل حس کنید. موکت های زبرتر دوام بیشتری دارند ولی به هر حال حس آرامش خود را هم باید در نظر بگیرید.

شکل و طرح

خرید موکت خودتان را براساس آنچه که به چیدمان اتاق‌تان نزدیکتر است، انجام دهید. همچنین با توجه به اینکه کاربرد موکت در کجای منزل شماست، موکت بادوام تر یا نرمتر را انتخاب کنید.

نگهداری هر چه بهتر از موکت

انجام مرحله اول که همان خرید موکت است، به معنی تمام شدن ماجرا نیست! شما هر چه قدر هم موکت مناسب و بادوام و استانداردی را خریداری کرده باشید، اما اگر در نگهداری و نظافت آن کوتاهی کنید، بی‌فایده است. به سرعت شکل و ظاهر خود را از دست داده و درخشندگی اولیه را هم نخواهد داشت. ما نکات مختصری را در این قسمت در رابطه با نحوه نگهداری و نظافت موکت ها برای شما بیان خواهیم کرد:

. اگر لکه ای روی موکت شما ایجاد شد، بلافاصله آن را پاک کنید و نگذارید بماند.

. برای پاک کردن لکه ها، دستمال یا پارچه را روی موکت مالش ندهید. زیرا لکه بیشتر به داخل موکت نفوذ خواهد کرد.

. با مایع های لکه بر یا محلول مایع ظرفشویی به صورت خیلی مختصر و کم، می توانید لکه ها را پاک کنید.

. اجازه ندهید رطوبت و خیسی بر روی موکت شما بماند. سریع آن را مثلا با سشوار خشک کنید.

. اگر موکت خیس است، روی آن راه نروید.

. موکت ها را زود به زود جاروبرقی بکشید و نگذارید گردوخاک به داخل الیاف آن نفوذ پیدا کند.

. برای شستشوی موکت ها مخصوصا از نوع پرز بلند بهتر است از خدمات قالیشویی ها استفاده کنید. شستن سنتی موکت می تواند به موکت ها آسیب بزند.

برترین برندها برای خرید موکت

شما برای خرید موکت می توانید انواع برندهای ایرانی و خارجی را مد نظر قرار بدهید. اما توصیه ای که ما به شما داریم این است حتما از برندهای موکت ایرانی هم دیدن کنید و آنها را از نزدیک ببینید. موکت های ایرانی با انواع متنوع الیاف در بافت، علاوه بر اینکه طرح و نقش های زیبایی پیدا کرده اند، بلکه دوام و ماندگاری بالایی هم دارند. برندهایی همچون ظریف مصور، آرتا، پالاز و نام های آشنای دیگر.

کلام آخر

بد نیست کار خود را در خرید موکت منزل و یا محل کارتان راحت تر نمایید. آن هم از طریق خرید از فروشگاههای آنلاین فروش موکت مانند شرکت گامان تزئین جاوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل