اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102145954318619

معرفی سه‌ سایت خرید لباس کیلویی

کد: 140102145954318619

https://bit.ly/3vTp0zk

، (اخبار رسمی): اگر به فکر راه اندازی یک مجموعه با هدف خرید فروش پوشاک هستید، هیچ نوع بیزینسی نمی تواند مثل عمده فروشی لباس کیلویی برای شما سودده باشد

معرفی سه تا از بهترین سایت های خرید لباس کیلویی
معرفی سه‌ سایت خرید لباس کیلویی

چه در حال حاضر یک بوتیک دارید یا به فکر راه‌اندازی آن هستید، خرید لباس عمده مزایای گوناگونی برایتان دارد. اگر رابطه خوبی با فروشندگان عمده ایجاد کنید یا خرید خود را از وب‌سایت‌های فروش آنلاین معتبر انجام دهید، می‌‌توانید لباس‌هایی با قیمت مناسب در بوتیک خود داشته باشید که به شما یک مزیت رقابتی مهم می‌دهد. سؤال اینجاست که از کجا می‌توان پوشاک عمده با بهترین کیفیت و قیمت را برای یک بوتیک خرید؟


واقعیت این است که شما باید با عواملی که برای ارزیابی توزیع‌کنندگان لباس عمده استفاده می‌شوند، آشنا شوید؛ از طرفی باید بدانید که توزیع‌کنندگان لباس منحصربه‌فرد و محبوب در بین خریداران نهایی پوشاک، چه افراد یا شرکت‌هایی هستند. البته که یادگیری سرگرم‌کننده و جذاب است؛ اما شما باید از ساعاتی که در اختیاردارید برای ساختن کسب‌وکار خود بهره ببرید.

لباس کیلویی چه کاربردی دارد؟

کیفیت و قیمت دو فاکتور مهم در خریدوفروش پوشاک و بسیاری از محصولات هستند. خریداران خواهان کمترین قیمت و بالاترین کیفیت هستند! شاید این درخواست کمی عجیب و غیرمنطقی به نظر برسد؛ اما بعدازاینکه متوجه شوید لباس کیلویی چیست و کیفیت پوشاک استوک در چه سطحی قرار دارد، دیگر برایتان عجیب و دور از ‌ذهن نخواهد بود.
به همین دلیل است که ما لیست کوتاهی از 3 فروشنده برتر پوشاک عمده مخصوص بوتیک‌ها که ارسال بین‌المللی دارند را گردآوری کرده‌ایم. اگر می‌خواهید بدانید که بوتیک‌ها لباس خود را از کجا تهیه می‌کنند، ما به شما نشان می‌دهیم که لباس موجود در این قفسه‌ها، رگال‌ها و ویترین‌های زیبا چگونه پر می‌شوند.


وب‌سایت فروش لباس کیلویی Billionibrand
بیلیونی برند (billionibrand.com) یکی از عرضه‌کنندگان آنلاین لباس عمده به‌صورت کیلویی در ایران است که محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می‌کند. تمام محصولات این کمپانی از کشورهای اروپایی و آمریکای شمال وارد می‌شوند. این محصولات کیفیت بسیار بالایی دارند و از طرفی نام آن‌ها برای خریداران نهایی بسیار آشنا و محبوب است. مجموعه بیلیونی برند در زمینهٔ عرضه آنلاین پوشاک عمده مردانه، زنانه، بچگانه، ورزشی و راحتی فعالیت دارد. سیستم عرضه کیلویی لباس عمده به مشتری‌ها باعث شده که تمام بوتیک‌های بزرگ و کوچک بتوانند با پایین‌ترین قیمت از این لباس‌های باکیفیت بهره ببرند. حالا شاید این سؤال برایتان پیش‌آمده باشد که پوشاک استوک چیست و خرید لباس کیلویی استوک به چه صورت است؟

وب‌سایت فروش پوشاک عمده Wholesale7
Wholesale7 یکی از بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان آنلاین لباس عمده در سراسر دنیا است. این کمپانی لباس‌های متنوعی را بر اساس سبک و مد لباس در کشورهای مختلف ارائه می‌دهد. برای مثال، شلوار جین پاره (مد کره‌ای مشهور) و لباس‌های کیمونو (لباس‌های شیک ژاپنی) از نمونه محصولات این کمپانی هستند. این وب‌سایت فروش آنلاین پوشاک، لباس‌های درخواستی باکیفیت با لوگوی سفارشی فروشگاه شما را نیز ارائه می‌دهد. Wholesale7 با ارائه لباس‌های ترند و باکیفیت در سطح بین‌المللی، به یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان آنلاین لباس عمده تبدیل‌شده است. این فروشگاه گزینه ارسال Drop shipping دارد؛ بوتیک‌هایی که فضای کافی برای نگهداری از پوشاک ندارند، از این گزینه برای ارسال مستقیم محصولات از انبار Wholesale7 برای مشتری‌های خود استفاده می‌کنند.


وب‌سایت فروش لباس عمده VESTO ITALIANO
VESTO ITALIANO فروشگاه آنلاین عمده‌فروشی لباس است که به محصولات ساخت کشور ایتالیا اختصاص دارد. از سال 2009، این وب‌سایت توزیع اکسسوری و لباس استوک عمده را در ایتالیا و سراسر دنیا آغاز کرده است. این کمپانی با ارائه کاتالوگ‌های منحصربه‌فرد و متنوع به مشتری‌های خود، توانسته تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کننده‌های عمده لباس عمده در دنیا شود. تمام محصولات ارائه‌شده در وب‌سایت VESTO ITALIANO از محصولات 100 درصد اصل هستند که همگی در کشور ایتالیا تولیدشده‌اند. این کمپانی برای رضایت حال مشتری‌های خود، خدمات گمرکی به خارج از کشور را نیز ارائه می‌دهد. علاوه بر خرده‌فروشان پوشاک که در قالب بوتیک‌های بزرگ و کوچک فعالیت دارند، عمده‌فروشان پوشاک در سراسر دنیا هم می‌توانند از لباس عمده VESTO ITALIANO سفارش دهند.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر پوشاک در اروپا و آمریکا با رونمایی از کالکشن‌های جدید خود در هر فصل، لباس‌هایی قبلی که در فروشگاه باقی‌مانده‌اند را به انبارهای خود منتقل می‌کنند. به دلیل رقابت شدید بین برندهای گوناگون لباس در اروپا، امکان عرضه این لباس‌ها در سال آینده وجود ندارد و برندها باید به فکر طراحی‌های جدید باشند. این کمپانی‌ها برای جلوگیری از هزینه‌های سنگین انبارداری لباس عمده، آن‌ها را با قیمت بسیار کمتری به کشورهای دیگر می‌فروشند. به این لباس‌ها در اصطلاح لباس استوک گفته می‌شود. توجه داشته باشید که پوشاک عمده استوک کاملاً نو هستند و نباید آن‌ها را با لباس‌های دست‌دوم اشتباه گرفت.
خرید پوشاک عمده از کمپانی بیلیونی برند به‌صورت کیلویی است. زمانی که پوشاک از کشورهای اروپایی وارد ایران می‌شوند، از پک‌ها خارج و در بسته‌بندی‌های مختلف قرار می‌گیرند. برای مثال دسته‌بندی پیراهن‌های مردانه، بلوز زنانه، کاپشن بچگانه و دسته‌بندی‌هایی از این قبیل. در این مرحله، لباس عمده در پکیج‌های وزنی گوناگونی شامل 5، 10، 15، 20، 25 و 30  کیلوگرم قرار می‌گیرند. شما می‌توانید با توجه به تعداد مشتری‌ها، حجم فروش و بودجه‌ای که دارید، خرید لباس کیلویی از بیلیونی برند را تجربه کنید.

خرید لباس کیلویی از فروشگاه‌های معتبر، کیفیت بالا و قیمت مناسب را تضمین می‌کند. هرچه پوشاکی که در بوتیک خود ارائه می‌‌کنید از برندهای معتبر و محبوب‌تری باشند، افراد بیشتری شما را برای خرید لباس‌های خود انتخاب می‌کنند. با خرید لباس استوک از بیلیونی برند، کیفیت و قیمت ایدئال را برای مشتری‌های خود به ارمغان بیاورید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس