اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102145955118027

آشنایی با پیکاپ ویزای کانادا

کد: 140102145955118027

https://bit.ly/38YCLn8

، تهران , (اخبار رسمی): با خدمات پیکاپ فوری ویزای کانادا ، شما فقط نیاز دارید که یک بار برای انگشت نگاری و مصاحبه به سفارت مراجعه کنید و باقی امور توسط کارگزار انجام می شوند

پیکاپ ویزای کانادا
پیکاپ ویزای کانادا

مزایای دریافت ویزای کانادا

کانادا یک کشور زیبا با آب و هوایی عالی است و شما در فصول مختلف سال می توانید آب و هوای گرم، سرد و معتدل را در این کشور تجربه کنید. این کشور بسیار پرطرفدار است و خیلی از دوستان و عزیزان ما علاقه دارند به کانادا سفر کنند یا در این کشور زندگی کنند. کانادا به خاطر وجود جاذبه های گردشگری فراوان، آب و هوای خوب، دانشگاه های معتبر، شیوه های عالی آموزش به دانش آموزان و دانشجویان و در کل به دلیل داشتن شرایط مساعد زندگی، کشوری عالی برای زندگی است.

مزایای پیکاپ ویزای کانادا

چه دلایلی سبب می شوند تا متقاضی دریافت ویزای کانادا شخصا برای دریافت پاسپورت خود به سفارت نرود و از یک کارگزار برای این کار کمک بگیرد؟ دو دلیل عمده برای کمک گرفتن از یک کارگزار یا استفاده از پیکاپ ویزا وجود دارد.

صرفه جویی در هزینه ها: سفر به یک کشور خارجی و اقامت در آن کشور به خصوص با قیمت بالای ارز که این روز ها شاهد آن هستیم، بسیار هزینه بر خواهد بود. این در حالی است که می توان از خدمات پیکاپ ویزا استفاده کرد و هزینه ها را بسیار کاهش داد.

صرفه جویی در زمان: اینکه بخواهید چند روز از کار و فعالیت های خود دور باشید و به یک کشور دیگر سفر کنید، می تواند تاثیر منفی در روند درآمدزایی و شغل شما داشته باشد. با پرداخت هزینه پیکاپ ویزا کانادا می توانید علاوه بر کاهش هزینه ها، در زمان خود هم صرفه جویی کنید.

پیکاپ ویزای کانادا در کشورهای واسط

شهر های آنکارا و استانبول در ترکیه، دبی و ابوظبی در امارات، شهر ایروان در ارمنستان و باکو در آذربایجان از جمله شهر های اطراف ایران هستند که خدمات پیکاپ ویزا کانادا در آنها انجام می شود. خدمات پیکاپ ویزا در این کشور ها دارای برخی تفاوت ها در بخش هزینه و زمان تحویل مدارک به شما می باشند که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

لازم به ذکر است با توجه به زمانی که هر فرد برای دریافت ویزا در اختیار دارد و هزینه های مربوط به پیکاپ ویزای کانادا در این شهرها، در نهایت هر متقاضی می تواند تصمیم بگیرد که خدمات پیکاپ ویزا را از کدام شهر دریافت کند.

پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه

 به دلیل عدم وجود سفارت کانادا (VAC) در ایران، امور مربوط به اخذ ویزای کانادا باید در کشور ثالث انجام شود. ترکیه یکی از کشور هایی است که می توان برای اخذ ویزای کانادا از آن اقدام کرد. استانبول و آنکارا دو شهر ترکیه هستند که سفارتخانه کانادا در آنها فعالیت دارد. با وجود مسافت طولانی که میان ایران و ترکیه وجود دارد، خدمات پیکاپ ویزای از استانبول و ترکیه می تواند برای متقاضیان دریافت ویزای کانادا بسیار مفید باشد.

پیکاپ ویزای کانادا از استانبول:

استانبول یکی از شهر های ترکیه است که سفارت کانادا در آن فعالیت دارد. به طور معمول هر روز حداقل یک پرواز رفت و برگشت از استانبول به تهران وجود دارد. این رفت و آمد ها برای شما هزینه بر و البته زمان بر خواهد بود.

حال که شما یک بار برای مصاحبه و اگشت نگاری به سفارت مراجعه کرده اید، می توانید برای دریافت ویزا از خدمات پیکاپ ویزا استفاده کنید. با مقایسه ی قیمت پیکاپ ویزای کانادا با هزینه های پرواز به استانبول، متوجه خواهید شد که هزینه خدمات پیکاپ ویزا از استانبول بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود؛ ضمن اینکه شما لازم نیست از زمان و انرژی خود مایع بگذارید.

پیکاپ ویزای کانادا در آنکارا

آنکارا یکی دیگر از شهر های ترکیه است که سفارتخانه کانادا در آن فعالیت دارد. شما می توانید جهت دریافت ویزای کانادا از این شهر اقدام کنید. معمولا بین پرواز رفت ایران به آنکارا و پرواز برگشت آن یک وقفه ی زمانی دو الی سه روزه وجود دارد. بنابراین اگر بخواهید از طریق سفارتخانه ی آنکارا در ترکیه اقدام کنید؛ به ازای هر بار رفت و برگشت به این شهر، باید حداقل چند روز در آن اقامت داشته باشید که حتما هزینه های زیادی را به همراه خواهد داشت و زمان زیادی را از شما خواهد گرفت.

شما یک بار برای انجام مصاحبه و انگشت نگاری به سفارت کانادا در آنکارا مراجعه کرده باشید. اگر بخواهید مجددا برای ثبت ویزا در پاسپورت به آنکارا سفر کنید، باید چند روز در این شهر اقامت داشته باشید.این اقامت هزینه ی زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.  بنابراین می توانید در چنین شرایطی از خدمات پیکاپ ویزای در آنکارا استفاده کنید و در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

پیکاپ ویزای کانادا از امارات

دبی و ابوظبی دو شهر مدرن با امکانات فراوان در کشور امارات هستند که سفارت کانادا در آنها فعالیت دارد. زمانی که قصد دارید برای اخذ ویزای کانادا به کشور ثالث سفر کنید، این دو شهر اماراتی نیز گزینه های بسیار مناسبی هستند. شرایط کلی و مدارکی که برای استفاده از خدمات پیکاپ ویزا در دو کشور ترکیه و امارات نیاز دارید، تقریبا شبیه به یکدیگر هستند. البته برخی تفاوت های جزئی میان پیکاپ ویزا کانادا از دبی و ابوظبی با پیکاپ ویزا از آنکارا و استانبول وجود دارد.

پیکاپ ویزای کانادا از دبی:

یکی دیگر از کشور های همسایه که برای دریافت ویزای کشور کانادا مناسب است، بدون تردید کشور امارات و شهر دبی است. لازم به ذکر است که عموما سفارت دبی کمی خلوت تر از سفارت های آنکارا و استانبول است. در نتیجه باعث می شود روند دریافت ویزای شما در دبی سرعت بیشتری داشته باشد. خوشبختانه خدمات پیکاپ ویزای از دبی نیز در دسترس است. توجه داشته باشید که اگر پس از انگشت نگاری و انجام مصاحبه بخواهید به صورت شخصی پاسپورت خود را برای ثبت ویزا به سفارت ببرید، هزینه ی بیشتری را در مقایسه با استفاده از خدمات پیکاپ ویزا پرداخت خواهید کرد. ضمن اینکه هزینه های مربوط به پرواز و اقامت هم باید مد نظر قرار دهید.

پیکاپ ویزای کانادا از ابوظبی

علاوه بر دبی، شما می توانید از خدمات پیکاپ ویزا کانادا از ابوظبی نیز بهره ببرید. ابوظبی یکی دیگر از شهر های امارات متحده عربی است که سفارت کانادا در آن فعال است. سالانه ایرانی های بسیاری از سفرت کانادا در این شهر عربی جهت دریافت ویزای کانادا بهره می برند. توجه داشته باشید که اگر بخواهید پس از انجام مراحل انگشت نگاری و مصاحبه، به صورت شخصی مدارک خود را به سفارت ببرید و از خدمات پیکاپ ویزا از ابوظبی استفاده نکنید، هزینه های شما افزایش خواهند یافت.

مراحل پیکاپ ویزا کانادا

پس از اینکه برای اخذ ویزا اقدام کردید، باید به همراه پاسپورت و نامه یا ایمیلی که سفارت به منظور موافقت با درخواست شما برایتان ارسال کرده است به یک آژانس یا شرکت معتبر مراجعه کنید. کارشناسان شرکت در این مرحله به بررسی دقیق مدارک شما می پردازند و یک فرم وکالت پیکاپ ویزا  کانادا را از شما دریافت می کنند.

پس از طی شدن این مراحل، آژانس دیگر با شما کاری نخواهد داشت و نسبت به ارسال مدارک شما به سفارت و دریافت پاسپورت شما به همراه ویزا، اقدام می کند. دریافت ویزای شما معمولا بین یک تا سه هفته به طول خواهد انجامید. برای پیگیری پیکاپ ویزا کانادا می توانید با آژانس مربوطه تماس بگیرید و از روند دریافت آن مطلع شوید.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا

برای اینکه بتوانید از پیکاپ فوری ویزا کانادا استفاده کنید، نیاز است تا مدارک لازم را در اختیار کارگزار خود قرار دهید. البته با توجه به اینکه شما در کدام یک از شهر های آنکارا، استانبول، ابوظبی یا دبی برای اخذ ویزای خود اقدام کرده باشید؛ ممکن است برخی مدارک مورد نیاز، مشابه نباشند.

لازم به ذکر است که متقاضیانی که قصد دریافت ویزای کانادا را دارند، می توانند به صفحه ی وقت سفارت کانادا مراجعه کنند و در مورد نحوه اخذ وقت سفارت کانادا اطلاعات کاملی به دست آورند. اما مدارکی که برای پیکاپ ویزای کانادا نیاز است، متفاوت از مدارک اخذ وقت سفارت کانادا هستند. 

ویزای غیر مهاجرتی

  • اصل پاسپورت امضا شده
  • کپی پیوست ایمیل سفارت
  • فرم وکالت نامه ویزا کانادا

ویزای مهاجرتی

  • کپی پیوست ایمیل سفارت
  • اصل پاسپورت امضا شده
  • دو قطعه عکس 7*5

مدت زمان پیکاپ ویزای کانادا

با توجه به اینکه برای دریافت ویزای کانادا از کدام شهر اقدام کرده باشید، مدت زمان پیکاپ ویزا متغیر خواهد بود. معمولا زمانی که شما از شهر های دبی و ابوظبی برای دریافت ویزا اقدام می کنید، زمان پیکاپ شما کمتر از حالتی است که از دو شهر آنکارا و استانبول اقدام به اخذ ویزا می کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون