اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102175958518673

آشنایی با یکی از بهترین شرکت های سبدگردانی بورس و صندوق های سرمایه گذاری

کد: 140102175958518673

https://bit.ly/3KV6SJF

، (اخبار رسمی): مدیریت حرفه ای، تبحر، تخصص و تجربیات ارزنده در بازارهای مالی با هم تلفیق شد تا این شرکت سبدگردان بتواند خدمات خود را هوشمندانه در توسعه و مدیریت سرمایه و دارایی کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و فعالان بازار بکار گیرد.

آشنایی با یکی از بهترین شرکت های سبدگردانی بورس و صندوق های سرمایه گذاری
شرکت سبدگردانی پاداش سرمایه
آشنایی با یکی از بهترین شرکت های سبدگردانی بورس و صندوق های سرمایه گذاری
مشاوره سرمایه گذاری در شرکت پاداش سرمایه
آشنایی با یکی از بهترین شرکت های سبدگردانی بورس و صندوق های سرمایه گذاری
شرکت پاداش سرمایه

شرکت پاداش سرمایه (سهامی خاص) به عنوان یکی از اولین شرکت های سبدگردان کشور به شماره ثبت 461798 در مرجع ثبت شرکت ها و به شماره ثبت 11296 در سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ 93/07/20 به ثبت رسیده است.

مدیریت حرفه ای، تبحر، تخصص و تجربیات ارزنده در بازارهای مالی با هم تلفیق شد تا شرکت سبدگردان پاداش سرمایه بتواند خدمات خود را هوشمندانه در توسعه و مدیریت سرمایه و دارایی کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و فعالان بازار به کار گیرد.

تیم مدیریت پاداش سرمایه با سال ها تجربه مدیریت سرمایه می تواند به صورت حرفه ای دارایی های سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار را مدیریت کند و سرمایه گذاران بدون نگرانی، از سود بازار سرمایه بهره مند شوند.

خدمات این شرکت شامل موارد زیر است:

 صندوق های سرمایه گذاری که خود شامل چهار صندوق است

  •  پاداش سرمایه بهگزین (صندوق با درآمد ثابت)
  • ارمغان یکم ملل (صندوق مختلط)
  •  صندوق پاداش سرمایه پارس (صندوق سهامی)
  • صندوق بازارگردانی (پاداش پشتیبان پارس) با بازارگردانی بیش از 30 نماد بورسی و فرابورسی

وب سایت پاداش سرمایه

شرکت پاداش سرمایه دارای وب سایتی به آدرس padash.ir است.

در این وب سایت به تمام قسمت های مربوط به سرمایه گذاری دسترسی راحت و همراه با مشاوره وجود دارد.

بخش های اصلی وب سایت شامل سبدگردانی، مشاوره سرمایه گذاری، جدیدتری متدهای آموزشی و مقالات و تحلیل های فنی و تکنیکال در مورد بورس و سرمایه گذاری و صندوق های سرمایه گذاری که در بالا نام برده شدند است.
در قسمت مشاوره سرمایه گذاری شما با یک وب سایت تخصصی برخورد خواهید داشت که تمامی اخبار در حوزه بورس به صورت روزانه بارگذاری می شوند، همچنین در این بخش شما دسترسی کامل به گزارش های روز، پیش بینی بازار و شایعات بورسی خواهید داشت.

از دیگر قسمت های بسیار مفید این بخش، فایل های آموزش ویدئویی است.

یکی دیگر از قسمت های وب سایت، بخش مربوط به سبدگردانی است که با وارد شدن به این قسمت یک وب سایت تخصصی دیگر را ملاحظه خواهید کرد.

در اینجا تمامی موارد مورد نیازتان برای آشنایی و سرمایه گذاری در سبدگردان در اختیار شما خواهد بود. قسمت هایی مانند نمونه قراردادهای سبدگردانی، فرم ارزیابی ریسک حقیقی و حقوقی، آشنایی با اعضای هیئت مدیره سبدگردان پاداش سرمایه و اطلاعات کامل در زمینه تحلیل های سبدگردانی در این بخش قرار دارد.

شرکت سبدگردان پاداش سرمایه متناسب با ذائقه مشتریان، محصولات مختلفی را در قالب انواع حساب های سبد سرمایه گذاری طراحی نموده است تا کلیه اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی، با انتخاب یک یا چند نوع از محصولات، بتوانند منابع خود را در اختیار شرکت سبدگردان قرار دهند، تا این شرکت با مدیریت حرفه ای و تخصصی منابع از طریق سرمایه گذاری در اوراق بهادار بتواند بازده مورد نظر مشتریان را متناسب با سطح اطمینان انتخابی آنان تامین نمایند.

وب سایت پاداش سرمایه به صورت لحظه ای در حال بروزرسانی است و با توجه به نیاز مشتریان گرامی قسمت های تخصصی به صورت روزانه در حال اضافه شدن به وب سایت است.

علاقه مندان  برای کسب اطلاعات بیشتر از بهترین راهکارهای مدیریت دارایی و پربازده ترین صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت پاداش سرمایه مراجعه نمایند.

ما در شرکت پاداش سرمایه در کنار شما هستیم تا با بهره مندی از برترین کارشناسان و مشاوران بازارهای مالی، شما را در تصمیم گیری و رسیدن به اهداف مالی و مدیریت دارایی تان یاری نماییم. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه