اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102185959518763

در خرید اینترنتی کفش، حتما به این نکات توجه کنید

کد: 140102185959518763

https://bit.ly/3l8TvLv

، (اخبار رسمی): خرید لباس به صورت آنلاین راحت‌تر از خرید حضوری است اما در مورد خرید اینترنتی کفش موضوع کمی متفاوت است

در خرید اینترنتی کفش حتما به این نکات توجه کنید | معضلات خرید اینترنتی کفش
هنگام خرید اینترنتی کفش حتما به این نکات توجه کنید

در سال‌های اخیر به دلیل گسترش بیماری و افزایش ارائه خدمات به صورت آنلاین از سوی برندها، باعث‌ سهولت در کارها و‌به خصوص خرید‌ها شده است. به طور کلی خرید لباس به صورت آنلاین راحت‌تر از خرید حضوری است اما در مورد خرید اینترنتی کفش موضوع کمی متفاوت است.

اما نحوه خرید کفش به صورت اینترنتی چگونه است؟ انتخاب سایز مناسب کفش متناسب با اندازه پا، کمی دشوار است و به همین دلیل ممکن است خرید اینترنتی کفش با چالش‌هایی همراه باشد. اما سایت پایپامد این مشکل را برای مشتریان خود حل کرده است.

مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی فروش کفش و لباس پایپامد، کفش و یا لباس مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سبد خرید خود انتقال دهند و پس از اتمام خرید اقدام به پرداخت و نهایی کردن سفارش خود کنند. سایت پایپامد، یک سایت اینترنتی فروش به‌روزترین لباس‌ها و کفش‌های برندهای داخلی و خارجی از جمله برند برشکا، زارا، نایک و ... است که محصولات این برندها را برای کاربران داخلی، قابل دسترس می‌کند.

 

آموزش انتخاب سایز مناسب بر اساس جدول استاندارد 

معمولاً خرید لباس براساس راهنمای سایز استاندارد انجام می‌شود. خرید کفش نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید پیش از خرید کفش، سایز مناسب خود را مطابق با جدول استاندارد اندازه بگیرید تا خرید اینترنتی موفق‌تری داشته باشید. کفش و لباس دارای یک جدول استاندارد برای راهنمای سایز هستند که طبق آن سایزبندی می‌شوند. برای اندازه‌گیری دقیق سایز کفش ابتدا باید اندازه پای خود را محاسبه کرده و سپس با مراجعه به جدول استاندارد سایز بندی، سایز کفش خود را انتخاب نمایید.

 

برای اندازه‌گیری سایز پای خود مطابق با جدول استاندارد باید به صورت زیر عمل کنید؛

ابتدا باید کف پای خود را بر روی یک کاغذ سفید در سطحی صاف بگذارید و دور تا دور پای خود را علامت زده و ‌سپس از قسمت کف پاشنه تا نوک انگشت شصت پا را با یک خط کش اندازه‌گیری کنید. اندازه‌گیری را برای هر دو پا انجام داده و اعداد اندازه‌گیری شده را یادداشت کنید. برای انتخاب دقیق‌تر سایز پا بهتر است میانگین اندازه هر دو پا را در نظر بگیرید. در نهایت عدد به دست آمده را با جدول راهنمای انتخاب سایز استاندارد مقایسه کرده و سایز متناسب با اندازه به دست آمده را انتخاب کنید. برای مثال اگر طول کف پای شما ۲۳.۵ سانتی‌متر است، بهتر است سایز ۳۷ را انتخاب کنید.

 

نکات اندازه گیری سایز پا

سایز، یک نکته‌ی اساسی در خرید کفش است که باید به آن توجه ویژه‌‌ای داشت. اندازه نادرست کفش نه‌تنها می‌تواند تأثیرات منفی بر روی پا داشته باشد. بلکه می‌تواند فعالیت‌‌های شما را نیز مختل کند. سایز پا ممکن است برای برخی از افراد، در هنگام خرید اینترنتی کفش، یک چالش بزرگ باشد. اندازه‌گیری اندازه‌ی پا، یک فرآیند ساده است. اما باید در طول این فرآیند، به نکاتی توجه کرد. کفش‌های تولید شده با برندهای مختلف، ممکن است قالب و سایز متفاوتی داشته باشند.

به طور‌کلی، هر برندی ممکن است از یک الگوی خاص و متفاوت برای تولید کفش، استفاده کند. البته که اکثر برند‌های معتبر، از استانداردی کلی برای طراحی قالب و تولید کفش‌ها استفاده می‌کنند. علاوه‌بر‌این، توجه به این نکته در هنگام خرید ضروری است که سایز کفش‌های مجلسی و اسپرت، ممکن است متفاوت از یک‌دیگر باشند. هنگام اندازه‌گیری سایز پایتان توجه داشته باشید که معمولاً یک پا از پای دیگر کمی بزرگتر است و بهتر است ملاک شما برای اندازه‌گیری، پای بزرگتر باشد. همچنین اگر در اندازه‌گیری خود تردید دارید بهتر است انتخاب شما یک سایز بزرگتر از سایز استاندارد شما باشد.

 

نکاتی در مورد خرید اینترنتی کفش

امروزه با گسترش اینترنت و فضای اینترنتی، فروشگاه‌های اینترنتی رواج پیدا کرده‌اند و افراد زیادی خرید اینترنتی را به ساعت‌ها زمان تلف کردن برای خرید حضوری، ترجیح می‌دهند. کفش نیز از جمله آیتم‌هایی است که سایت‌های زیادی اقدام به فروش آن به صورت اینترنتی کرده‌اند. نکاتی وجود دارد که باید در هنگام خرید اینترنتی به آن‌ها توجه کرد تا خرید اینترنتی موفقی داشت.

 

سایز پا: در خرید حضوری، مشکلی از بابت سایز پا وجود ندارد اما در خرید اینترنتی، این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که امکان امتحان کردن و پوشیدن کفش وجود ندارد. به همین منظور باید از روشی که در بخش‌های قبل آموزش دادیم، سایز پای خود را اندازه‌گیری کرده و کفش مناسب پای خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید، در این موضوع، باید سایتی مطمئن و حرفه‌ای را انتخاب کنید تا بتواند شما را در این امر همراهی کند.

 

ظاهر: دومین نکته در خرید کفش، ظاهر آن است. بر کسی پوشیده نیست که در هنگام خرید هر نوع وسیله‌ای، زیبایی نقش اصلی را ایفا می‌کند. بنابراین کفشی را انتخاب کنید که در عین راحتی، از زیبایی نیز برخوردار باشد. برای این کار باید سایت‌های زیادی را جستجو کرده و کفشی مطابق سلیقه‌ی خود را انتخاب کنید. در سایت پایپامد، کفش‌های متنوعی، در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارند که می‌توانید به سایت مراجعه کرده و اقدام به خرید کنید.

کیفیت: برای برخی از افراد، کیفیت در خرید کفش، حرف اول را می‌زند و مهم‌تر از ظاهر است. کیفیت کفش از این جهت اهمیت دارد که با سلامت پای ما در ارتباط است. همچنین کیفیت یک کفش، تعیین‌کننده طول عمر کفش نیز می‌باشد. تعیین کیفیت یک کفش، شناخت شما از کفش‌ها را می‌طلبد. با شناخت نسبی از انواع مختلف کفش‌ زنانه و کفش مردانه و همچنین برند‌های مختلف تولیدکننده کفش، می‌توان احتمال خطا و انتخاب اشتباه در خرید کفش خوب را به صفر رساند. این امر نیازمند، خرید از سایت‌های معتبر و تخصصی را که به طور خاصه، به فروش پوشاک و علی‌الخصوص کفش می‌پردازند، می‌باشد. فروشگا‌ه‌های تخصصی کفش، دارای تنوع زیادی در طرح، رنگ و برند بوده و طیف مختلفی از کفش‌ها را برای فروش در سایت خود قرار داده‌اند.

 

قیمت: مورد بعدی که در خرید کفش، حائز اهمیت است، قیمت است. در هنگام خرید باید به تناسب کیفیت و قیمت یک کفش توجه کرد. عوامل مهمی در قیمت یک کفش موثر هستند. عواملی مانند: برند کفش، مردانه یا زنانه بودن کفش، طرح، جنس و غیره. برای مثال کفش‌هایی از یک برند جهانی و معتبر، قیمت بالاتری نسبت به کفش‌های تولید داخل دارند.

 

انتخاب سایت: نکته آخری که در خرید اینترنتی کفش مهم است، سایتی است که برای خرید کفش انتخاب می‌کنید. حتما سایت‌های معتبری که پیشینه‌ی تضمین‌شده‌ای در فروش اینترنتی دارند را انتخاب کنید. علاوه بر این، نوع ارائه‌ی محصول در سایت نیز مهم است. روند استاندارد در فروش اینترنتی به این شکل است که از تصاویر ژورنالی استفاده نشود و محصولات به شکلی که هستند عکس‌برداری شده و در سایت قرار بگیرند.

در تصاویر یک محصول باید تمام جزئیات محصول از جهات مختلف عکسبرداری شده تا قسمت‌های مختلف کفش مانند: داخل، زیره، محل درج سایز، کشور سازنده و غیره، قابل مشاهده باشد. یک سایت اینترنتی عالی، سایتی است که از تنوع محصول بالایی برخوردار باشد و همه نوع کفش در همه جنس و برندی در آن، قابل خرید باشد. سایت پایپا‌مد، ارائه‌دهنده انواع کفش‌ها در مدل‌ها و برند‌های مختلف مانند برند برشکا، مانگو و غیره می‌باشد. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر، به سایت مراجعه کرده و کفش مورد نظر خود را خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش