اطلاعات تماس
  • 091296*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102186060618684

تجهیزات زیبایی و مراقبت از پوست را از کجا بخرم؟

کد: 140102186060618684

https://bit.ly/3KVz1jy

، (اخبار رسمی): تجهیزات زیبایی و دستگاه های زیبایی امروزه طرفداران بسیاری دارند و در سال های اخیر استفاده از این دستگاه ها و تجهیزات به یکی از راه های رسیدن به زیبایی و جوانسازی تبدیل شده است

تجهیزات زیبایی و مراقبت از پوست را از کجا بخرم؟
تجهیزات زیبایی و مراقبت از پوست را از کجا بخرم؟

در این میان سایت های بزرگی  از جمله هلس-لاین (healthline) و فروشگاه تجهیزات زیبایی آنا (anna-shopping)،  وب-ام دی (webmd) در این حوزه فعالیت می کنند. این سایت ها تمام مشخصات و کاربرد و مزایای دستگاه های زیبایی را در اختیار مخاظب قرار می دهند.

مجله هلس-لاین healthline سایت هلس لاین یکی از مجله های اینترنتی محبوب می باشد که در خصوص تمام دستگاه های زیبایی و راه های جوانسازی صورت و بدن صحبت کرده است. فعالیت این سایت معتبر از سال 2005 است.

این سایت اطلاعاتی راجب زیبایی و دستورات پزشکی می دهد. و شما را به یک سفر طولانی به سوی سلامتی و تندرستی می برد. هلس لاین تمام جنبه‌های سلامت جسمی و روانی را آشکارا و عینی پوشش می‌دهد. الویت و شعار اصلی این مجله اینترنتی همدردی با مردم و بر طرف کردن سئوالات روزمره آنان می باشد. چه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک وضعیت سلامتی، تحقیق درباره یک دارو، استفاده یا دریافت نکاتی برای سبک زندگی سالم‌تر Healthline شمارا از این سردرگمی در می آورد.

محتوای این سایت آموزنده، آسان و برای درک و جذاب است. تیم امور پزشکی Healthline تضمین می کند که محتوا، محصولات و خدمات این سایت از بالاترین استانداردهای یکپارچگی پزشکی حمایت می کند. تیم اختصاصی سایت هلس-لاین شبکه پزشکی گسترده ای از بیش از 150 متخصص پزشکی را مدیریت می کند که بررسی پزشکی، POV های متخصص و راهنمایی های بالینی را ارائه می دهد. متخصصان مراقبت‌های بهداشتی Healthline کمک می‌کنند اطلاعاتی که منتشر می‌کنند دقیق، مبتنی بر شواهد، جاری، شخص محور و قابل اعتماد باشد.

کارشناسان این مجله به طور مستمر فضای سلامت و تندرستی را زیر نظر دارند و زمانی که اطلاعات جدید در دسترس قرار می گیرد، مقالات سایت را به روز می کنند.

فروشگاه تجهیزات زیبایی آنا anna-shopping مجموعه آنا از سال 1396 به عنوان یک فروشگاه تخصصى در زمینه لوازم مراقبت از پوست و زیبایى شروع به فعالیت کرده و همواره مى کوشد تا در ارائه محصولات خود، کیفیت و استانداردها را در اولویت قرار دهد. این مجموعه در طول سال ها خدمت، بهترین محصولات و دستگاه ها را براى حفظ سلامت پوست به کلینیک هاى پوست و مو و سالن هاى زیبایى و مصارف خانگى عرضه مى کند.

امروزه با همه گیری ویروس کرونا و شیوع ابن بیماری باعث شده تا اکثر مردم به آرایشگاه ها و اماکن عمومی نروند. از این رو با وجود دستگاه های زیبایی و تنوع این دستگاه های باعث شده همه بتوانند از این دستگاه ها در خانه استفاده کنند. فروشگاه اینترنتی تجهیزات زیبایی آنا با فروش این تجهیزات با قیمت مناسب توانسته مشتریان بسیاری را در داخل و خارج از ایران جذب کند. این شرکت دستگاه های زیبایی سالنی، خانگی و ماسک های زیبایی را برای انواع پوست به فروش می رساند. این فروشگاه تاتش کرده علاوه بر فروش محصولات به معرفی و بررسی کامل آن نیز بپردازد. و مقالات زیادی را با اطلاعات دقیق و درست به علاقمندان خود ارائه دهد.

از خدمات و دستگاه های موجود در فروشگاه تجهیزات زیبایی آنا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه آر اف
  • دستگاه اتوی صورت
  • دستگاه اولراسوند
  • دستگاه بخور سرد و گرم
  • دستگاه میکرودرم
  • دستگاه هایف
  • دستگاه هیدرودرمی
  • دستگاه میکرودرمی
  • دستگاه پلاژن
  • دستگاه پلاسما جت
  • دستگاه ماسک ساز تول های LED
  • دستگاه نور درمانی دستگاه ماساژ

مجله وب-ام دی webmd وب-ام-دی یک مجله در خصوص زیبایی و سلامت است. همچنین این سایت یک مجله اینترنتی کامل و جامع برای علاقمندان در حوزه سلامت و زیبایی می باشد. WebMD اخبار معتبر و عمیق پزشکی، ویژگی ها، مواد مرجع و برنامه های انجمن آنلاین را ارائه می دهد. این سایت مطلابی دقیق و تحقیق شده را به خوانندگان خود ارائه می دهد.

و تمام محتوا و اطلاعات خود را در زمان لازم به روز رسانی می کند. کار و برنامه اصلی این سایت ارائه اطلاعات بهداشتی دقیق، قابل اعتماد و به موقع است. مهم و لازم است که قبل از استفاده از هر بخشی از سایت وب-ام-دی، شرایط و ضوابط استفاده آن را مطالعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه تجهیزات زیبایی آنا

درباره فروشگاه اینترنتی آنا مجموعه آنا از سال 1396 به عنوان یک فروشگاه تخصصى در زمینه لوازم مراقبت از پوست و زیبایى شروع به فعالیت کرده و همواره مى کوشد تا در ارائه محصولات خود، کیفیت و استانداردها را در اولویت قرار دهد. این مجموعه در طول سال ها خدمت، بهترین محصولات و دستگاه ها را براى حفظ سلامت پوست به کلینیک هاى پوست و مو و سالن هاى زیبایى و مصارف خانگى عرضه مى کند.

اطلاعات تماس
  • 091296*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی