اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102186060718766

معرفی برند آیواز ترکیه، تولیدکننده شیرآلات صنعتی

کد: 140102186060718766

https://bit.ly/3ym6zEU

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی بزرگ آیواز در ترکیه در سال ۱۹۴۸ از یک کارگاه کوچک در استانبول و با شعار «ساخت آنچه در کشور ترکیه نیست» آغاز به کار کرد

شیرآلات آیواز ترکیه
انرژی بخار آسیا، تنها نماینده رسمی و عامل فروش اصلی برند آیواز ترکیه در ایران

کمپانی بزرگ آیواز در ترکیه در سال  ۱۹۴۸ از یک کارگاه کوچک در استانبول و با شعار «ساخت آنچه در کشور ترکیه نیست»  آغاز به کار کرد. این کمپانی در حال حاضر یک کارخانه بزرگ به مساحت ۳۲۰۰۰ متر مربع دارد که نزدیک به ۶۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند.

آیواز (ایواز) محصولات خود را به ۱۰۰ کشور در دنیا از جمله ایران صادر می کند. این کمپانی دارای ۲۵۲ توزیع کننده در خارج از کشور ترکیه نیز هست.

آیواز همچنین در کشورهای روسیه، بلغارستان، لهستان و چین نیز کارخانجاتی راه اندازی کرده است. برند Ayvaz محصولاتی از شیرآلات صنعتی گرفته تا تجهیزات آتش نشانی را تولید می کند. این کارخانه دارای 10 دفتر در شهرهای مختلف ترکیه است. آیواز، محصولات خود را به 100 کشور در دنیا از جمله ایران صادر می کند. 

آشنایی بیشتر با شیرآلات آیواز ترکیه

در صورتی که قصد دارید با شرکت انرژی بخار آسیا نماینده رسمی و عامل فروش اصلی این کمپانی در ایران آشنا شوید وارد لینک زیر شوید.

آشنایی با شرکت انرژی بخار آسیا نماینده رسمی آیواز

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت انرژی بخار آسیا

انرژی بخار آسیا، نماینده آیواز ترکیه در ایران شرکت انرژی بخار آسیا با اتکا به این پشتوانه ها، توانسته است نیازهای کلیدی کلیه مشتریان خود را در صنایع گوناگون، در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف و تامین سازد، که می توان در ذیل به برخی از آن ها اشاره کرد: غذایی و لبنی (Dairy) دارویی و بیمارستان ها نفت و گاز پالایشگاه و پتروشیمی نیروگاهی کاغذ و کارتن سازی لاستیک سازی این شرکت، با لطف پروردگار بزرگ، رضایت کامل تمامی خریداران را تا به امروز در پرونده کاری خود داشته باشد. شرکت انرژی بخار آسیا نماینده رسمی و عامل فروش اصلی کلیه محصولات تولیدی و شیرآلات صنعتی برند ترکیه ای آیواز AYVAZ در ایران می باشد. کلیه اقلام خریداری شده از این شرکت دارای یک سال گارانتی (تعویض بدون قید و شرط) از زمان نصب و دارای 10 سال خدمات پس از فروش و نیز تامین قطعات یدکی (Spare Parts) می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید