اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102196062118770

قیمت و نصب ایزوگام دلیجان

کد: 140102196062118770

https://bit.ly/3wfWFSK

، تهران , (اخبار رسمی): ایزولاسیون و ایزوگام سقف پشت بام و کف فونداسیون ، یکی از ضروری ترین اقداماتی است که هنگام ساخت یک سازه باید به آن توجه کرد

قیمت و نصب ایزوگام دلیجان
قیمت و نصب ایزوگام دلیجان

در این بخش ضمن ارائه توضیحات کلی در خصوص قیمت ایزوگام دلیجان و عوامل موثر بر آن ، لیست نهایی نیز در اختیار شما قرار گرفته است. خلاصه هر چیزی که میخواهید در مورد قیمت ایزوگام بدانید در این صفحه هست. پس با دقت تا انتهای مطلب را مطالعه فرمایید.

برند برتر
همچون دیگر محصولات برخی برندهای موجود در بازار از قیمت بالاتری نسبت به دیگر برندها برخوردار هستند. از جمله دلیل این قیمت بالاتر نسبت به رقبا می توان به شناخته بودن نام تجاری و نیز کیفیت بالاتر محصول اشاره کرد. گاهی نیز این قیمت بالاتر به دلیل ارائه خدمات برتر نصب و یا خدمات پس از فروش مناسب است. البته لازم به ذکر است که این موضوع به هیچ وجه به معنای نامناسب بودن برندهای دیگر و نامهای تجاری ارزان تر نیست.

تعداد لایه
ایزوگام های دو لایه به طور معمول و در شرایط برابر نسبت به ایزوگام های تک لایه قیمت بالاتری دارند. این امر به دلیل استفاده از مواد اولیه بالاتر در نوع دولایه منطقی به نظر می رسد.

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی پیش ساخته‌است. محصولی دو لایه از تیشو الیاف شیشه و پلی استر که توسط قیر تقویت شده با پلیمرها پوشیده شده‌است. ایزوگام به منظور آب بندی قسمت‌های مختلف سازه‌های ساختمانی و تأسیساتی به کار گرفته می‌شود. استفاده از این بستر پلیمری به منظور آب‌بندی ساختمان اولین بار در کشور ایتالیا انجام گرفته و خطوط تولید آن در ایران الگو برداری شده‌است.

امروزه ایزوگام بعنوان یک محصول کاملاً بومی در اختیار مصرف‌کنندگان ایرانی قرار می‌گیرد. درواقع ایزوگام، نام تجاری نوعی عایق آماده (پیش ساخته) ضدآب برای پوشاندن پشت بام، سرویسهای بهداشتی، پی ساختمان، دیواره‌های بیرونی، استخر و مانند آن است که مانند پوششی برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت عمل می‌کند.

آنچه مشخص است ایزوگام دارای ریشه لاتین (ریشه پارسی برای آن نمی‌توان یافت) متشکل از دو بخش ایزو و گام می‌باشد. ایزو یا iso در اصل کلمه ای با ریشه فرانسوی مخفف isole هست که در انگلیسی isolate به کار برده می‌شود و به معنی جدا کردن یا عایق دار کردن است. گام یا gam نیز به معنی گردآوری و جمع کردن است.

عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که تا چهل سال گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع عایق‌ها به تدریج جای خود را به این عایق‌ها دادند. امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها چه در مرحلهٔ پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی ایزوگام انجام می‌شود. برای آن که دقیقتر بدانیم ایزوگام چیست باید تاریخچه آن را مرور کنیم. حفاظت از سکونت گاه در برابر رطوبت از همان ابتدای روبرو شدن انسان با پدیده بارندگی اولویت بوده‌است. بشر مجبور بوده برای جلوگیری از بوی نامطبوع و حشره، محل زندگی خود را در مقابل رطوبت محافظت کند.

در گزارش‌ها باستان‌شناسی از بقایای سکونت گاه‌های کشف شده نشانه‌های زیادی وجود دارد. نشانه‌هایی که ثابت می‌کند انسان از ترکیب قیر معدنی با نوعی خاک رس (با دانه‌های ریز) بهره می‌گرفته‌است. آمیخته‌ای از قیر پخته شده و خاک رس جهت عایق بندی رطوبتی (waterproofing) و حتی به عنوان ملات به چشم می‌خورد. این نشانه‌ها مربوط به دوره ایلامی است.

برای نصب ایزوگام چه ابزاری مورد نیاز است؟
قبل از شروع کار، باید ابزار مورد نیاز را هم فراهم کنید. ابزاری که برای این مورد نیاز دارید، شامل گزینه‌های زیر هستند:

  • چراغ شعله پخش کن
  • ماله بند کشی
  • تیغ موکت بری فلزی و محکم
  • تیغه لاستیکی دسته دار
  • جارو
  • کفش مناسب
  • گاز مایع
  • دستکش نسوز
  • فندک

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان