کد: 140102216066818775

تحلیل عملکرد ساعت های ضد آب

کد: 140102216066818775

https://bit.ly/3yJnb9E

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله کاملا علمی قرار هست نحوه عملکرد ساعت های هوشمند ضد آب را، به صورت کامل و جامع تشریح کنیم

تحلیل عملکرد ساعت های ضد آب
ساعت های هوشمند و ضد آب اورایمو oraimo

مقاومت در برابر آب یکی از مهمترین ویژگی ها و استانداردها در ساعت هاست. هنگام شستن دست ها یا دوش گرفتن دیگر نگران خیس شدن ساعت خود نخواهید بود! اما منظور از ضد آب بودن ساعت چیست؟ از چه روشی برای تعیین میزان ساعت در برابر آب میتوان به این موضوع پی برد؟ دانستن این موضوع به شما در مراقبت از ساعت خود در حین حمام کردن یا غواصی کمک می کند.

تمایز بین ساعت معمولی و ضد آب
فهرست مطالب فهرست مطالب
تمایز بین ساعت ضد آب و ضد آب

آیا ساعت شما در برابر آب مقاوم است؟
مقاومت ساعت ضد آب در سطوح مختلف غوطه وری
نگهداری ساعت ضد آب
اگر ساعتتان خیس شد چه باید کرد؟
ساعت هایی که ضد آب و مقاوم در برابر آب هستند اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند. در حالی که این دو کلمه قابل تعویض نیستند. به سادگی، ساعت های مقاوم در برابر آب می توانند غوطه ور شدن در آب را برای مدت زمان مشخص یا تحت شرایط خاص تحمل کنند. اصولاً یک ساعت «ضدآب» باید در برابر آب غیر قابل نفوذ باشد. با این حال، هیچ ساعتی نمی تواند تضمین کند که به طور نامحدود ضد آب باقی می ماند.

آیا ساعت شما در برابر آب مقاوم است؟
روش های متعددی برای توصیف میزان مقاومت در برابر آب وجود دارد. متر که به طور کلی با حرف "M" نشان داده می شود، پرکاربردترین واحد اندازه گیری است. همچنین ممکن است با استفاده از دستگاه خاص، که حدود 10 متر طول دارد، بیان شود. "بار" که معادل یک اتمسفر است، سومین راه برای نشان دادن درجه مقاومت در برابر آب است. بیشترین رتبه بندی عمق آب در زیر نشان داده شده است.

شرکت اورایمو جز شرکت های برتری هست که در این صنعت، در سطح بین المللی حرفی برای گفتن دارد که سایت اصلی شرکت اورایمو که پخش کننده انواع لوازم جانبی هست را میتوانید از اینجا دنبال نمایید.

مقاومت ساعت ضد آب در سطوح مختلف غوطه وری
30M / 3ATM / 3 Bar: تا 30 متر مقاومت در برابر آب مقدار معمولی مقاومت در برابر آب که ممکن است در بیشتر مواقع یافت شود. از سوی دیگر، کاربران این ساعت ها به ندرت قصد شیرجه رفتن در عمق 30 متری را دارند. و آنها به سادگی می خواهند از ساعت خود در هنگام دوش گرفتن یا انجام کاری مشابه استفاده کنند. با این حال، هرگز نباید این کار را انجام دهید! 3ATM (30 متر) فقط برای اسپری های پراکنده آب روزانه که تقریباً هنگام بیرون رفتن با آن مواجه خواهید شد، کافی است. برای این ساعات، آب باران، شستن دست، و.... مشکلاتی نیستند که باعث نگرانی بشوند.

5ATM / 5 Bar / 50M: تعداد کمی از مردم تا عمق 50 متری شیرجه می زنند، اما حتی اگر این کار را انجام دهند، این ساعت ها برای این کار مناسب نیستند. با این حال، آنها برای غرق شدن آرام در مدت زمان کوتاه ایده آل هستند. استخرها برای ساعت های ضد آب تا عمق 50 متری مناسب هستند، اما نباید در آنها فرو رفت.

فعالیت های آبی مانند شنا، غواصی، قایق سواری و غیره پیش بینی می شود که در این مرحله، یعنی 100 متر مقاومت در برابر آب در دسترس باشد.

20ATM / 20 Bar / 200M / 30 ATM / 30 Bar / 300M : اگر مقاومت در برابر آب به 200 متر یا بالاتر برسد این ساعت ها ممکن است برای غواصی استفاده شوند. این مقدار مقاومت باید برای اکثر غواصی ها کافی باشد و باید در اعماق زیاد عملکرد خوبی داشته باشد.

ساعت‌هایی با این سطح از دوام، ابزارهای تخصصی بسیار دقیق و ماهری هستند که برای زنده نگه داشتن کاربرانشان طراحی شده‌اند. این ساعت‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که در برابر فشارهای خارجی شدیدی که تحت آن قرار می‌گیرند، جان سالم به در ببرند. 

نگهداری ساعت ضد آب
بیایید نگاه کنیم که چگونه باید از ساعت ضد آب خود مراقبت کنیم. بسیار مهم است که بدانیم چگونه می توان مقاومت ساعت خود را در برابر آب حفظ کرد، خواه در استفاده منظم در معرض کمی آب قرار گیرد یا کاملاً در آب غوطه ور باشد. حداقل سالی یک بار باید ساعت را از نظر مقاومت در برابر آب چک کنید. فقط برای استفاده روزمره پیشنهاد می شود. اگر شما یک غواص، شناگر، موج سوار یا فردی هستید که اغلب از ساعت خود در آب استفاده می کند، این بسیار مهم است.

این امر مخصوصاً اگر مکرراً از ساعت خود در آب نمک استفاده می کنید بسیار مهم است. نمک با گذشت زمان باعث افزایش خوردگی و سایش ساعت می شود و مقاومت آن در برابر آب را کاهش می دهد. هنگام غواصی در آب نمک یا کلر، مهم است که آب غواصی خود را هر ساعت با آب بشویید.

اگر ساعتتان خیس شد چه باید کرد؟
بسیار مهم است که اگر آب درون ساعت خود پیدا کردید، فوراً آن را برای تعمیر نزد متخصص ببرید، زیرا این امر می تواند آسیب فاجعه باری به همراه داشته باشد. هر چه رطوبت بیشتر در ساعت باقی بماند، آسیب بیشتری را تحمل خواهد کرد. رطوبت می تواند به موتور، صفحه ساعت، عقربه ها و سایر اجزای ساعت آسیب برساند.

اگر قصد خرید ساعت هوشمند ضد آب را دارید پیشنهاد ما تهیه این ساعت از برند اورایمو ( oraimo ) می باشد.

به کاوش ادامه بده

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اورایمو

طراحی و توسعه نرم افزار های تحت وب و ویندوز وب یار سئو

منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش