اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102216067418457

معرفی برترین شرکت های لبنیاتی جهان

کد: 140102216067418457

https://bit.ly/3NgEKls

، (اخبار رسمی): هدف از ارائه ی این مقاله، شرح کلی فعالیت سه شرکت نستله، لاکتالیس و آرین رویش است

معرفی برترین شرکت های لبنیاتی جهان
معرفی برترین شرکت های لبنیاتی جهان

1-شرکت نستله :

نستله یا نسلی nestle.com شرکت صنایع غذایی سوئیسی چند ملیتی است که به عنوان بزرگترین تولید کننده ی مواد غذایی و آشامیدنی جهان شناخته شده است. این شرکت در سال ۱۸۶۶ توسط هنری نستله تأسیس شد و اکنون دارای ۴۴۷ کارخانه در ۱۹۴ کشور جهان می‌باشد و شمار کارکنان آن بالغ بر ۳۳۳ هزار نفر می‌باشد. از برندها و نام‌های تجاری این شرکت می‌توان به نسکوئیک، نسکافه، کیت کت، اسمارتیز و مگی اشاره کرد.

 

نستله در ایران :

در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۷۳، ‌هیأت وزیران وقت کشور، به شرکت نستله، مقیم سوییس، مجوز مشارکت در طرح تولید شیرخشک و غذای کودک در شهرستان کرج با مشارکت سرمایه‌گذاران خصوصی ایران را اعطا کردند و نستله به طور رسمی سرمایه‌گذاری خود را در ایران آغاز کرد.

 

معرفی برخی از محصولات :

  • شیر غنی شده کودک :

منظور از شیر غنی شده چیست؟

غنی کردن شیر فرآیندی است که تولیدکنندگان طی آن ریز مغذی ها یا همان میکرونوترینت هایی مثل ویتامین ها و مواد معدنی را به مواد غذایی اضافه می کنند. هدف از این کار کاهش کمبودهای غذایی رایج و بیماری هایی است که ممکن است درصورت فقدان این مواد غذایی رخ دهند. غنی سازی شیر در مناطقی که خاک و گیاهانی که در آن خاک می رویند و از لحاظ مواد مقوی غذایی ضعیف هستند ضرورت بیشتری دارد. از این رو غنی کردن مواد غذایی مثل غلات، نمک و شیر از سوی برخی دولت ها به دلیل نگرانی هایی که درمورد سلامت عمومی وجود دارد امری اجباری است.

  • شیر خشک های رژیمی :

شیر خشک برای بزرگسالان:

ورزشکاران و بدنسازان ایرانی و خارجی، در گذشته پروتئین مورد نیاز خود را از شیر خشک می‌گرفتند. گرچه امروزه با وجود پودرهای پروتئینی کمتر کسی به سراغ شیر خشک می‌رود. برخی بزرگسالان نیز از شیرخشک برای چاق شدن صورت استفاده می‌کنند.

محصولات رژیمی اپتیفست

مواد اولیه ی محصولات نستله از کجا تامین می شود ؟

اولویت نستله ارائه ی محصولی با بیش ترین کیفیت است .در همین راستا بسته به نوع محصول و منابع موجود ، مواد اولیه محصولات نستله از تامین کنندگانن داخلی یا خارجی تامین می شود.

نحوه ی اطمینان از اصالت محصولات نستله چگونه است ؟

روی محصولات تولید ایران ،شماره ثبت و نشان سازمان غذا و دارو درج شده است ،در محصولات وارداتی نیز برچسب اصالت یکی از راه کارهایی برای اطمینان از اصالت محصولات نستله است .

شرکت آرین رویش :

شرکت آرین رویش arianlaban.com در سال 1384 فعالیت خود را در زمینه ی صنعت تولیدات انواع محصولات لبنی ، روغن های خوراکی ، آبمیوه های عمده ، خوارک آماده دام و طیور ، انواع کنسانتره طیور و انواع نهاده ی دامی آغاز نمود. محصولات لبنی این شرکت با برند آرین لبن به مشتریان عرضه می شود.

 

اهداف شرکت:

هدف این شرکت تامین زنجیره ی غذایی (پروتیئن) و رعایت اصول کمی و کیفی در جهت حمایت از واحدهای پرورش طیور است.

واردات و صادرات:

شرکت آرین رویش واقع در ورامین و هشتگرد می باشد ، این شرکت با به کارگیری کادری متخصص و مجرب و اطلاعات به روز دامپزشکی  با ظرفیت 2000 تن ماهانه آماده ی عرضه و ارسال محصولات خود به سراسر کشور می باشد.همچنین دارای سوابق صادراتی شیرخشک و کره به کشورهای روسیه ،دبی،عراق،روسیه ،ارمنستان ،پاکستان،افغانستان ،قطر و عمان است.

محصولات لبنی آرین رویش :

  •  انواع خامه عمده
  • شیر خشک اسکیم
  • کره عمده حیوانی
  • شیر خشک پر چرب
  • شیر طعم دار
  • پودر آب پنیر

پودر آب پنیر چیست؟

شیر از دو پروتئین، کازئین و آب پنیر ( Whey ) ساخته شده‌ است. پروتئین آب پنیر را می توان از کازئین در شیر جدا کرد یا به صورت محصول جانبی پنیر به دست آورد. پروتئین پودر آب پنیر یک پروتئین کامل محسوب می‌شود چون حاوی تمامی ۹ آمینو اسید ضروری است. همچنین دارای سطح لاکتوز بسیار پائینی است .پودر آب پنیر  برای ساخت عضله سازی بسیار مفید است پروتئین آب کاربردهای فراوانی از جمله تشکیل ماهیچه و کاهش وزن دارد.از دیگر مزایای پودر آب پنیر :1-خواص ضد سرطان 2- کاهش کلسترول 3-بهبود آسم 4- فشار خون و بیماری‌های قلبی عروقی

  •  پنیر اولیه ی پیتزا

پنیر اولیه چیست؟

این پنیر مانند سایر پنیر ها به همان صورت مورد استفاده قرار نمی گیرد این پنیر صرفا جهت تولید و تهیه ی پنیر پیتزا و برخی پنیر های دیگر استفاده می شود. از ویژگی های این پنیر که به صورت چشمگیری مورد توجه خریداران قرار می گیرد و اهمیت به سزایی دارد، ماده ی خشک موجود در آن و میزان اسید یعنی ph آن است.

مصرف کنندگان پنیر اولیه به این موضوع نیز توجه کنید برای اینکه پنیر پیتزای درجه یک و با کیفیتی بالا به دست آورید سعی بر این داشته باشید که از پنیر های اولیه ی خشک تر استفاده کنید.

فواید استفاده از پنیر اولیه ی خشک تر باعث می شود که هنگامی که این پنیر مورد استفاده قرار می گیرد آب پس ندهد.

3-شرکت لاکتالیس (معروف به عروس لبنیات):

لاکتالیس شرکت فراورده های لبنی فرانسوی است ،که در زمینه تولید و عرضه ی پنیر ،کره ، شیرو سایر محصولات لبنیاتی فعالیت می نماید .این شکرت در سال 1933 توسط آندره بسینر تاسیس شد.

 

داستان عروس لبنیات (شرکت لاکتالیس):

چند روز اخیر ویدیویی درباره ی شرکت لاکتالیس دیدم که میخواهم برای شما دوستان عزِیزم این داستان را بازگو کنم :

حدود 90 سال پیش در یک غروب پاییز فرانسوی آندره –بسینر تصمیم عجیبی برای زندگیش می گیرد ،او از شرکت تجاری که در آن جا کار می کرد استعفا داد تا کار جدید خود را شروع کند ،همه او را سرزنش می کردند و از او میخواستند نظر خود را تغییر دهد ولی او در تصمیم خود بسیار مصمم و جدی بود و می خواست کار لبنیات را شروع کند.

فردای آن روز آندره-بسینر برای خرید شیر خام به روستاهای اطراف میرود ،با وجود تلاش های بسیار موفق نشد بیشتر از 35 کیلو شیر بخرد اما او نا امید نشد و باهمان شیر کمی که داشت شروع به تولید پنیر کاممبر در خانه ی خود کرد  (در توضیح به شما بگویم که پنیر کاممبر یکی از محبوب ترین پنیرهای فرانسوی است.) این نوع پنیر مورد پسند افراد زیادی قرار گرفت و این موضوع  آغاز تجارت لبنیات آندره-بسینر شد.

دفتر مرکزی شرکت لاکتالیس در شهر لاوال ،فرانسه قرار دارد و کلیه ی سهام آن متعلق به خانواده ی بسینر است.

امروزه تولید شیر به تخصص حرفه ای و ظرفیت سازگاری با تغییرات بازار نیاز دارد. تکنسین ها و فروشندگان در گروه لاکتالیس به تولیدکنندگان شیر در فرآیند تولید کمک می کنند تا استانداردهای بهداشتی و کیفی ذاتی فرآوری و بازاریابی شیر و محصولات لبنی را رعایت کنند.

بخش تهیه شیر گروه لاکتالیس مسئولیت مدیریت و بهینه سازی عرضه شیر را به نمایندگی از کارخانه های مختلف گروه بر عهده دارد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021886*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی