اطلاعات تماس
  • 053873*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102216068618709

خانه های رویایی در استانبول با املاک پوریا

کد: 140102216068618709

https://bit.ly/3wx8y6C

، (اخبار رسمی): امروزه مهاجرت به ترکیه یکی از پرطرفدار ترین مقصدها برای ایرانیان تبدیل شده است.نزدیکی فرهنگی به ایران با جمعیتی اکثرا مسلمان، و داشتن مرز مشترک با ایران و فاصله کم محبوبت آن را برای ایرانیان بیشتر کرده است.

خانه های رویایی در استانبول با املاک پوریا
خرید ملک در استانبول

خانه های رویایی در استانبول با املاک پوریا امروزه شاهد پیشرفت بسیاری در زمینه ی املاک شده ایم و می دانیم با رشد جمعیت و گسترش شهرها و نیاز مردم به سرمایه گذاری در زندگی به ساختار حرفه ای و مدرن تری در زمینه ی املاک نیازمندیم.املاک پوریا با فراهم نمودن شرایط و تسهیلات مناسب بستری مطمئن برای رشد سرمایه گذاری برای شما عزیزان فراهم کرده است .

مهم ترین هدف املاک پوریا ، با مدیریت جناب آقای پوریا نظری که سال ها تجربه کاری در زمینه ی خرید و فروش املاک به صورت حرفه ای و هوشمند داشته است  بر اساس صداقت و پایبندی به اصول اخلاقی و ایجاد رفاه و آسایش در زندگی مشتریان بنا نهاده شده است .

وظایف مشاور املاک به نظر شما یک مشاور املاک چه وظیفه ای دارد و چطور می تواند به مردم خدمت کند ؟

مشاورین املاک باید به طور کامل در این زمینه آموزش دیده باشند و بتوانند در هر مرحله از فروش ملک شما را راهنمایی کنند و ملک شما را به بهترین نحو و بهترین قیمت به فروش برساند یا ملکی که مد نظرتان هست را برای شما پیدا کنند .

البته برخی از مسئولیت های مشاورین املاک بر اساس اینکه با خریدار یا فروشنده کار می کنند تغییر می کند اما به طور کلی وظایف کلی تمامی مشاورین شامل کارهای اداری ، تحقیقاتی و بازاریابی می باشد .

تماس های تلفنی  ،قرار ملاقات ، پیش نویس و تحویل اسناد ، تحلیل بازار املاک به طور دائم و داشتن تبلیغات مناسب از دیگر وظایف این متخصصین است .

نکاتی که قبل از خرید ملک در استانبول باید بدانید همانطور که میدانید خرید ملک در خارج از کشور اصلا آسان نیست و شما این کار را به تنهایی نمیتوانید انجام دهید چرا که جستجو برای ملک دلخواه شما نیاز به تخصص دارد و شما نیاز به فردی دارید که کاملا به املاک استانبول اشراف داشته باشد همچنین شما باید به این قضیه توجه کنید که به دام موسسات بدون مجوز و افراد کلاهبردار نیوفتید وجود این قضایا باعث شده اشخاص نتوانند انتخاب درستی در خرید خانه در کشوری دیگر داشته باشند.

 علاوه بر این امر باید از تمامی مسائل حقوقی اطلاعات داشته باشید با وجود اهمیت این مورد که باید خرید ملک در استانبول را به فردی بسپاریم که در این زمینه متخصص است باز هم برخی افراد خودسرانه عمل می کنند و به ضرر خودشان تمام می شود متاسفانه بعضی  از خریداران حتی متوجه نمی شوند که ممکن است وارد مسائل پیچیده ی حقوقی شوند و خسارت های مالی بسیاری ببینند !

بنابراین از مهم ترین مواردی که قبل از خرید ملک در استانبول باید به آن توجه کنید این است که آیا می توانید به طور قانونی ملک مورد نظر خود را در استانبول خریداری کنید؟مشاورین املاک پوریا به شما کمک می کنند که ملکتان را به صورت قانونی خریداری کنید و به شما دانش تخصصی و راه حل های قانونی را ارائه می دهند و شرایطی که باید رعایت کنید را نیز به شما اطلاع می دهند.

اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه شهروند ترکیه بودن مزایای زیادی هم برای سرمایه گذاران و هم برای خانواده ها از نظر زندگی اجتماعی، فرصت های مالی و سفر آسان به همراه دارد.

ترکیه دارای مجموعه ی گسترده ای از اقامتگاه های راحت و ویلاهای ساحلی لوکس با هزینه های مناسب برای هر بودجه می باشد.شما می توانید با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات درآمد اجاره به دست بیاورید یا بعد از یک دوره ی محدودیت حدودا سه ساله ملک خود را بفروشید.  

برای اطلاعات بیشتر درباره ی اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه می توانید با مشاوران املاک پوریا   https://pouriarealestate.com/   در ارتباط باشید.

الزامات برای اخذ تابعیت ترکیه برای گرفتن تابعیت ترکیه شرایطی وجود دارد که ساده ترین و سریع ترین راه این است که ملکی به ارزش 250000 دلار، خریداری کنید تا شهروند ترکیه شوید .

پس از درخواست به اداره کل ثبت اسناد و املاک ، ارزیابان املاک و مستغلات بررسی می کنند که ارزش ملک خریداری شده 250000 دلار است یا خیر.

متقاضی باید ملک را حداقل به مدت 3 سال نگه دارد.

امکانات کامل برای خرید ملک در استانبول با املاک پوریا وقتی شما می خواهید ملکی را در خارج از کشور خریداری کنید برای شما مهم است که ظاهر ملک و امکانات آن چگونه است !املاک پوریا امکاناتی مانند تعداد خواب،متراژ دقیق ،امکاناتی نظیر مشاعات آبی ،سالن اجتماعات و ... همراه با عکس ها و ویدیوهای حقیقی را در  اختیار شما عزیزان می گذارد تا شما بهترین تصمیم را برای خرید ملک رویایی خود بگیرید.

صحبت پایانی

املاک پوریا با دانش و اطلاعات دقیق نسبت به تغییر مکان و تغییر نگرش، شما را برای زندگی آسوده و زیبا پیش میبرد .هدف املاک پوریا این است که به مردم این فرصت را بدهد تا خانه ایده آل  خود را به بهترین نحو پیدا کنند و زندگی دلخواه خود را شروع کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

املاک پوریا

ما در املاک پوریا فرصت را مغتنم دیدیم تا شما را با دانش و اطلاعات دقیق نسبت به تغییر مکان و تغییر نگرش, برای زندگی زیبا و آسانتر قدرتمند سازیم. با توجه به پیشرفت صنعت و حرفه مشاورین املاک و عنایت به رشد جمعیت و گسترش شهرها،نیاز به ایجاد ساختاری حرفه‌ای و مدرن در این راستا به چشم می‌خورد که متاسفانه غالبا امروزه ارائه چنین خدمات حرفه‌ای در این صنعت کمتر مشاهده می‎‌گردد. لذا هدف اصلی و مهم املاک پوریا، با مدیریت جناب آقای پوریا نظری با سال ها تجربه کاری در زمینه خرید و فروش املاک براساس اصول حرفه ای، اعتماد، اطمینان و ارایه اطلاعات دقیق در جهت تحقق بخشیدن به خواسته شما عزیزان بنا نهاده شده است. املاک پوریا توجه به جزئی ترین خواسته شما مشتریان عزیز ،در امر خرید و فروش املاک همیشه و هر لحظه حامی و حافظ منافع شما خواهد بود.

اطلاعات تماس
  • 053873*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان