اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۲۲۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102246072118801

آموزش زبان انگلیسی

کد: 140102246072118801

https://bit.ly/3Lhubxj

، (اخبار رسمی): با افزایش میزان استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، زبان انگلیسی به زبان مشترک غیر رسمی جهان تبدیل شده است. انگلیسی نه تنها زبان بین‌المللی ارتباطات و کسب‌وکار است، بلکه زبان رسانه‌ها و سرگرمی‌های مردم جهان هم به شمار می‌رود. به همین جهت ضرورت یادگیری این زبان هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود.

آموزش زبان انگلیسی
آموزش زبان انگلیسی

با یادگیری هر زبانی، دروازه دنیایی جدید به روی انسان باز می‌شود. دنیایی که آداب و رسوم، فرهنگ، علم و خصوصیات مردمی که به آن زبان صحبت می‌کنند را در دسترس زبان‌آموز قرار می‌دهد. از طرفی زبان انگلیسی بیش از یک و نیم میلیارد گویش‌ور در سراسر دنیا دارد که بیش از یک میلیارد نفر آن‌ها انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود آموخته‌اند. به همین جهت یادگیری زبان انگلیسی نه تنها دنیای گویش‌ورهای بومی‌زبان انگلیسی، بلکه دنیای کسانی که انگلیسی زبان دوم آن‌هاست را هم در اختیار زبان‌آموز می‌گذارد.

با افزایش میزان استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، زبان انگلیسی به زبان مشترک غیر رسمی جهان تبدیل شده است. انگلیسی نه تنها زبان بین‌المللی ارتباطات و کسب‌وکار است، بلکه زبان رسانه‌ها و سرگرمی‌های مردم جهان هم به شمار می‌رود. به همین جهت ضرورت یادگیری این زبان هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود. 

آموزش انگلیسی استاد گلاره مدنی

تدریس دروس انگلیسی, زبان انگلیسی, مکالمه زبان انگلیسی speaking english, آیلتس, مکالمه زبان انگلیسی با لهجه امریکایی, آیلتس جنرال ielts , speaking انگلیسی, مکالمه بازرگانی تجاری, مکاتبات زبان انگلیسی, آیلتس آکادمیک ielts

مقاطع آموزشی:

  • کارشناسی
  • لیسانس
  • کارشناسی ارشد
  • فوق لیسانس
  • دکتری و بالاتر

۰۹۱۲۲۴۰۲۶۳۷
instagram.com/gelarehmadani
https://gelarehmadani.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۱۲۲۴*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش