اطلاعات تماس
  • 091335*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102256074718808

داروخانه روشا، اولین داروخانه دارای گواهینامه رضایت مشتری ایزو در ایران

کد: 140102256074718808

https://bit.ly/3FLNy0q

، (اخبار رسمی): داروخانه آنلاین روشا، جزء معدود داروخانه‌هایی در سطح کشور بوده که موفق به دریافت دو گواهینامۀ ایزو شده است

داروخانه روشا اولین داروخانه دارای گواهینامه رضایت مشتری ایزو در ایران
داروخانه روشا، اولین داروخانه دارای گواهینامه رضایت مشتری ایزو در ایران
داروخانه روشا اولین داروخانه دارای گواهینامه رضایت مشتری ایزو در ایران
داروخانه روشا، اولین داروخانه دارای گواهینامه رضایت مشتری ایزو در ایران

یکی از ویژگی‌های بسیار دلچسب داروخانه روشا، این است که شما می‌توانید همانند یک هایپرمارکت، خودتان کالاهای موردنیازتان را لمس، انتخاب و خریداری کنید.

داروخانه آنلاین روشا، جزء معدود داروخانه‌هایی در سطح کشور بوده که موفق به دریافت دو گواهینامۀ ایزو شده است؛ این گواهی‌نامه‌ها نشان‌دهندۀ تلاش و اهمیت مشتری‌مداری برای مسئولین روشا است. این داروخانه به سبک و سیاق مدرن‌ترین داروخانه‌های جهان طراحی شده و خدمات گوناگونی را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

در روشا کالاهای متنوعی به فروش می‌رسد؛ فرقی نمی‌کند که شما به دنبال محصولات مراقبت از پوست‌تان هستید یا می‌خواهید مکمل بدنسازی خریداری کنید؛ در این مکان تمامی کالاهای مورد نیاز شما وجود دارد.

یکی از ویژگی‌های بسیار دلچسب داروخانه روشا، این است که شما می‌توانید همانند یک هایپرمارکت، خودتان کالاهای موردنیازتان را لمس، انتخاب و خریداری کنید. در واقع روشا ساختارهای خشک داروخانه‌های سنتی را در هم شکسته و سعی در ایجاد یک تجربۀ خریدی نو و لذت‌بخش برای مشتریان خود دارد. در ادامۀ مطلب به برخی از وجه تمایزهای روشا نسبت به سایر داروخانه‌ها اشاره می‌کنیم.

اتاق مشاورۀ دارویی

قطعا یکی از مشکلات بسیاری از مشتریان داروخانه‌ها، نیاز به مشاورۀ دارویی است؛ برخی از عارضه‌ها لزومی به مراجعه به پزشک عمومی یا متخصص را ندارند، بنابراین مشتریان مشکل خود را با دکتر داروساز مطرح کرده و داروی موردنیاز خود را دریافت می‌کنند.

حال ساعاتی را تصور کنید که شما به‌ خاطر ازدحام جمعیت نمی‌توانید از این مشاوره استفاده کنید یا باید مدت زمان زیادی را برای دریافت آن منتظر بمانید. داروخانه روشا با در نظر گرفتن فضای اختصاصی برای مشاورۀ دارویی یک‌بار برای همیشه این مشکل را حل کرده است.

در واقع فرقی ندارد که داروخانه شلوغ باشد یا خلوت؛ شما می‌توانید در هر زمانی از مشاورۀ دارویی اختصاصی روشا به صورت کاملا رایگان بهره‌مند شوید.

مشاورۀ پوست و مو رایگان

داروخانه روشا برای مشاورۀ پوست و مو از افراد متخصص، باتجربه و آموزش دیده‌ای استفاده می‌کند و اما در عین حال این مشاوره برای مشتریان کاملا رایگان است. تنوع محصولات آرایشی و بهداشتی به همراه مشاورۀ رایگان، داروخانه روشا را به یکی از اولین اولویت‌های خرید در شهر کرج و حتی استان البرز در بین مشتریان تبدیل کرده است.

تنوع محصولات

تنوع محصولات در داروخانه روشا به قدری زیاد است که تقریبا هر کالایی را که بخواهید، می‌توانید در آن‌ پیدا کنید. برخی از محصولات عرضه شده در روشا عبارتند از:

  • محصولات مراقبت از پوست
  • محصولات و لوازم آرایشی
  • محصولات مراقبت از مو
  • محصولات بهداشتی و شوینده
  • لوازم برقی آرایشی
  • عطر و ادکلن

محصولات و لوازم مرتبط با مادر و کودک از جمله :

  • شیر و غذای کودک
  • مکمل های تغذیه ای و ویتامین ها
  • سایر محصولات از جمله:
  • مکمل های ورزشی
  • داروهای گیاهی
  • تجهیزات پزشکی و محصولات ارتوپدی
  • داروهای کمیاب و ترکیبی

اگر ساکن کرج یا یکی از شهرهای استان البرز هستید، برای خرید داروهای کمیاب یا ترکیبی بهتر است در ابتدا به داروخانه روشا سر بزنید چون به احتمال زیاد داروی مدنظر خود را پیدا خواهید کرد. روشا زنجیرۀ تامین گسترده‌ای برای محصولات خود دارد و از این نظر جزء برترین داروخانه‌های سطح کشور محسوب می‌شود.

مکمل‌های بدنسازی اصل

ورزشکاران حرفه‌ای می‌دانند که پیدا کردن مکمل بدنسازی اصل در بازاری که پر از کالاهای تقلبی بوده چقدر ارزشمند است. داروخانه روشا این افتخار را دارد که تمامی محصولات خود را از جمله مکمل‌های بدنسازی، با ضمانت اصالت کالا به مشتریان خود عرضه ‌کند.

هم آنلاین هم حضوری!

دوست دارید محصولات موردنظر خود را با کاوش در بین قفسه‌های داروخانه خریداری کنید یا آن‌ها را در درب منزل تحویل بگیرید؟ با روشا دست شما کاملا باز است. نکته‌ای که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید این است که داروهایی که فقط با نسخه امکان خرید آن وجود دارد، به صورت آنلاین عرضه نمی‌شوند و برای تهیه باید به صورت حضوری به داروخانه مراجعه کنید.

اما برای خرید کالاهای دیگر از جمله مکمل‌های بدنسازی، محصولات مراقبت از پوست، محصولات آرایشی و... هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد؛ شما به راحتی می‌توانید از طریق وبسایت یا صفحۀ اینستاگرام روشا سفارش خود را ثبت کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

آدرس وبسایت داروخانه آنلاین روشا : https://roshapharmacy.com

صفحه اینستاگرام روشا: _https://www.instagram.com/roshapharmacy

آدرس برای خرید حضوری: استان البرز - کرج - عظیمیه - بلوار استقلال شمالی - نبش کوچه مهرگان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091335*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید