اطلاعات تماس
  • 021447*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102266077518816

آشنایی با قیمت دریچه فاضلاب پلاستیکی

کد: 140102266077518816

https://bit.ly/39WTKXr

، (اخبار رسمی): قیمت دریچه فاضلاب پلاستیکی و یا دریچه منهول پلاستیکی، کامپوزیتی، پلی اتیلنی و … از جمله سوالات بسیاری از مشتریان ایستا پلیمر شریف است

دریچه فاضلاب پلاستیکی
دریچه فاضلاب پلاستیکی

دریچه فاضلاب پلاستیکی برای استفاده در منهول پلی اتیلن پیش ساخته ( آدم رو ) که برای اتصال چند شبکه و خط راه ­رو به هم مورد استفاده قرار می گیرد استفاده میشود.در سیستم فاضلاب برای آنکه چندین خط لوله فاضلاب را به یکدیگر متصل کنند و به یک مسیر هدایت نمایند از منهول ها استفاده می شود.

در سیستم های مخابراتی و کابل کشی برق برای دسترسی به مسیرهای کابل‌ ها در زیر زمین از آن ها استفاده می شود.به منظور جلوگیری از سقوط افراد به داخل این گودال‌ ها از دریچه هایی روی آن ها که اصطلاحا “دریچه منهول” یا “دریچه آدم رو” قرارمی گیرد.

ابعاد دریچه فاضلاب پلاستیکی

ابعاد دریچه فاضلاب پلاستیکی شرکت ایستا پلیمر شریف با نگاهی ویژه به خواسته های مشتری قابلیت تولید درب های منهول دایره ای و مستطیلی در محدوده ابعاد 600 تا 1000 میلیمتر را دارد.

ابعاد استاندارد برای مقاطع دایره ای تولیدی این شرکت، قطر 600 میلیمتر و برای مقاطع مستطیلی برابر 600×800 میلیمتر و یا 800×1000 میلیمتر می باشد.

اهمیت استفاده از دریچه منهول فاضلابی

درب منهول در اصل پوششی برای ایمنی و ثبات در پاسخ به شرایط ترافیکی محیطی است. دریچه منهول باید مطمئن، کارآمد و ارگونومیک باشد تا بتواند نیازهای پرسنل را به بهترین وجه تأمین کند. این پوشش ها امروزه به محصولی به عنوان فاکتور های ارزیابی تبدیل شده اند، زیرا هر یک از آنها معیارهای مکانی و قرار گرفتن در معرض ترافیک را برآورده نموده و نگرانی های اصلی اپراتورها از تعداد دفعات بازدید از سایت و کارایی عملیات شبکه را برطرف می کنند. مجموعه ما سال هاست راه حل هایی برای هر محدودیت ترافیکی ارائه می دهد و پوشش های منفذ خود را در پاسخ به شرایط ترافیک طراحی کرده است، که ثبات، ایمنی و استحکام را ارائه می دهد.

کاربرد دریچه منهول فاضلاب

درب منهول فاضلاب وسیله‌ای است که برای دسترسی آسان به تجهیزات زیرزمینی و درون شبکه فاضلاب استفاده می‌شود و باعث جلوگیری از سقوط افراد یا اشیا به درون منهول فاضلاب می شود. پوشش‌های منهول از ورود گازهای سمی به درون فاضلاب جلوگیری و به‌عنوان یک منبع تهویه شناخته می‌شوند. دریچه منهول در شرایط اضطراری برای ورود کارشناسان و متخصصان، به‌منظور بررسی و رفع عیوب مسیرهای فاضلاب به‌کار گرفته می‌شود. این دریچه به‌عنوان پوشش و محافظ در قسمت ورودی منهول قرار داده می‌شود که قابل جابجایی است. استفاده از آن به زمان‌ قدیم و حتی دوران روم باستان برمی‌گردد. در آن زمان، جنس دریچه‌ها از سنگ بود و امروزه از مواد دیگری برای ساخت آن استفاده می‌شود.

از دیگر کاربردهای درپوش منهول جمع‌آوری و انتقال آب‌های سطح زمین به سیستم تصفیه فاضلاب است. این نوع پوشش بیشتر توسط شهرداری‌ها استفاده می شود. در غیر این صورت زمانی در محیط‌های غیر صنعتی و خیابان استفاده می شود که از سیستم‌های چاه فاضلاب و یا سیستم سپتیک تانک استفاده نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021447*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید