اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010227607929207

نرم افزارهای تخصصی عمران در نمایشگاه مجازی کتاب

کد: 14010227607929207

https://bit.ly/3LjhHVN

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از پارامترهای مهم در انتخاب نرم‌افزار پشتیبانی به‌موقع و مناسب می‌باشد، بدیهی است پشتیبانی به‌موقع یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب یک نرم‌افزار می‌باشد..

ارائه مجموعه‌ای از نرم افزارهای تخصصی عمران در نمایشگاه مجازی کتاب ۱۴۰۱
سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 1401

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه نرم افزار به‌صورت مجازی  از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، به سامانه ketab.ir بخش ناشران دیجیتال، مراجعه کنند.

سامانه جامع دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش، مجموعه ای از نرم افزارهای تخصصی عمران را همگام با تکنولوژی روز دنیا در اختیار کاربران با تخفیف ویژه در نمایشگاه مجازی قرار داده است.

یکی از پارامترهای مهم در انتخاب نرم‌افزار پشتیبانی به‌موقع و مناسب می‌باشد، بدیهی است پشتیبانی به‌موقع یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب یک نرم‌افزار است سامانه جامع دیجیتالی شناد ارائه‌دهنده نرم‌افزارها آموزشی تخصصی با مجوز رسمی از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی است

عناوین محصولات :

  • آزمون گیر نظارت و اجرا ویژه نظام مهندسی
  • پکیج نقشه کشی ساختمان و سازه با اتوکد
  • پکیج کامل اکسل ویژه مهندسان
  • آموزش پروژه محور نرم افزار مدیریت پروژه MSP
  • فنون گزارش نویسی برای ناظر ساختمان
  • پکیج آموزشی متره و برآورد آموزش پروژه محور تکسا

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه به صورت فیزیکی با حضورناشران کتاب و ناشران دیجیتال درمصلای امام خمینی(ره) و به صورت مجازی درسامانه ketab.ir در حال برگزاراست.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه نرم افزار به‌صورت مجازی  از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، به سامانه ketab.ir بخش ناشران دیجیتال، مراجعه کنند.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانید به سایت این سامانه به آدرس https://book.icfi.ir/book?exhibitorId=1909    مراجعه کنید.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب