اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010229608539207

خرید مجازی نرم افزارهای تخصصی

خرید مجازی نرم افزارهای تخصصی از بخش ناشران دیجیتال نمایشگاه کتاب تهران

کد: 14010229608539207

https://bit.ly/3lyx6Hm

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه از لحاظ اقتصادی به‌صرفه نیست که بخواهید از شهر دیگری به تهران بیایید و اقدام به خرید نرم‌افزارهای دلخواه خود کنید. نمایشگاه مجازی کتاب تهران بهترین زمان برای خرید نرم‌افزارهای آموزشی تخصصی به حساب می‌آید.

خرید مجازی نرم افزارهای تخصصی از بخش ناشران دیجیتال نمایشگاه کتاب تهران
نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۱۴۰۱

سامانه جامع دیجیتالی شمیم نرم‌افزار دانش ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای آموزشی تخصصی با مجوز رسمی از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۱۴۰۱ حضور فعال دارد.

امروزه از لحاظ اقتصادی به‌صرفه نیست که بخواهید از شهر دیگری به تهران بیایید و اقدام به خرید نرم‌افزارهای دلخواه خود کنید. اگر دنبال نرم‌افزارهای آموزشی تخصصی عمران هستید یا می‌خواهید با کمک نرم‌افزار آموزشی، رشته عمران، را فرا بگیرید، از نمایشگاه مجازی ناشران دیجیتال کتاب تهران دیدن فرمائید.

سامانه جامع دیجیتالی شمیم نرم‌افزار دانش ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای آموزشی تخصصی با مجوز رسمی از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۱۴۰۱ حضور فعال دارد نمایشگاه مجازی کتاب تهران بهترین زمان برای خرید نرم‌افزارهای آموزشی تخصصی به حساب می‌آید.

سامانه جامع دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش درایام نمایشگاه تمام نرم افزارهای خود را تا ۲۰٪ تخفیف ویژه به علاقه مندان ارائه می نماید.

۷ عنوان نرم افزارهای جذاب آموزش تخصصی عمران شامل:

  • آزمون گیر نظارت و اجرا ویژه نظام مهندسی
  • پکیج نقشه کشی ساختمان و سازه با اتوکد
  • پکیج کامل اکسل ویژه مهندسان
  • آموزش پروژه محور نرم افزار مدیریت پروژه MSP
  • فنون گزارش نویسی برای ناظر ساختمان
  • پکیج آموزشی متره و برآورد
  • آموزش پروژه محور تکسا

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 21 تا 31 اردیبهشت ماه به صورت فیزیکی با حضورناشران کتاب و ناشران دیجیتال درمصلای امام خمینی(ره) و به صورت مجازی درسامانه ketab.ir در حال برگزاراست.

تمدید بخش مجازی نمایشگاه کتاب

گفتنی است که این نمایشگاه در بخش مجازی تا دوم خرداد تمدید شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه نرم افزار به‌صورت مجازی  از ۲۱  اردیبهشت تا دوم خرداد  ۱۴۰۱، به سامانه ketab.ir بخش ناشران دیجیتال، مراجعه کنند.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانید به سایت این سامانه به آدرس https://book.icfi.ir/book?exhibitorId=1909  مراجعه فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]