اطلاعات تماس
  • 091247*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102316085918829

برای تولید قالب نیوجرسی باید ابعاد آن مشخص باشد

کد: 140102316085918829

https://bit.ly/38ahnvg

، (اخبار رسمی): قالب نیوجرسی، ابعاد و اندازه مشخصی دارد. امروزه استفاده از قالب نیوجرسی به میزان زیادی افزایش یافته است

برای تولید قالب نیوجرسی باید ابعاد آن مشخص باشد
قالب نبوجرسی سازه گستر مدحت

قالب نیوجرسی ابعاد و اندازه مشخصی دارد . امروزه استفاده از قالب نیوجرسی به میزان زیادی افزایش یافته است، . استفاده از قالب ها باعث می شود تا سازه هایی به شکل کاملاً یکسان، اصولی  استاندارد ساخته شوند و مشکلی در شکل ظاهری آنها وجود نداشته باشد.

قالب نیوجرسی چیست؟

قالب نیوجرسی به قالب طراحی شده خاص گفته می شود که مطابق با نوع بلوک نیوجرسی درخواست شده می باشد، بلوک بتن نیوجرسی که به آن مانع نیوجرسی هم گفته می شود برای هدایت یک مسیر و جلوگیری از خسارت احتمالی به هنگام تصادفات بکارگرفته می شود، قالب نیوجرسی با توجه به نیاز هر پروژه تغییر می کند. قالب بتن نیوجرسی مانند قالب جدول خیابانی ابعاد مشخصی دارد و به درخواست مشتری می توان تغییراتی در این ابعاد و ویژگی‌ها ایجاد کرد.

نیوجرسی معمولاً به صورت قطعات بتنی پیش ساخته تولید و به بازار عرضه میشود. بطور کلی میتوان گفت بلوک نیوجرسی برای جداسازی لاین چپ و راست آزادراه ها و اتوبان ها کاربرد دارد. تولید بلوک بتن نیوجرسی یا با دستگاه تولید نیوجرسی است، یا از قالب نیوجرسی باید استفاده کرد، اکثرا جهت تولید نیوجرسی از قالب نیوجرسی استفاده می شود زیرا هزینه راه اندازی کارخانه تولید نیوجرسی با استفاده از دستگاه تولید نیوجرسی بسیار بالا خواهد بود.

برای تولید قالب نیوجرسی باید ابعاد آن مشخص باشد و بعد از مشخص شدن ابعاد، با توجه به نوع قالب و شرایط تولید آن، ضخامت ورق فلزی استفاده شده در آنها تعیین می‌شود، تولید قالب نیوجرسی بیشتر از ورق ۴ میل می باشد. ابعاد قالب نیوجرسی جهت استفاده در آزاد راه معمولا ۴ متری و ۶ متری تولید می شود و در ابعاد دیگر برای کاربرد های دیگر مطابق با سفارش مشتری طراحی و تولید می شود.

بعد از مشخص شدن ابعاد قالب نیوجرسی و طراحی در نظر گرفته شده برای بلوک نیوجرسی، ورق فلزی برش داده می شود. در نهایت ورقهای فلزی در کنار یکدیگر قرار می گیرند و جوشکاری می شوند. مرحله پایانی کار هم شامل درز بندی و درزگیری قالب بتن است تا از خروج بتن و آب سیمان جلوگیری شود و قالب به صورت صاف و یکپارچه خارج شود.

قالب نیوجرسی در دو مدل مفصلی و ساده قابل تولید است در مدل مفصلی، نیوجرسی تولید شده توسط مفصل به هم متصل می شود، مفصل نیوجرسی تشکیل شده از دو عدد مادگی و یک عدد نری است.

کاربرد قالب نیوجرسی چیست؟

قالب نیوجرسی برای تولید و ساخت بلوک بتن نیوجرسی مورد استفاده قرار می گیرد، که از بلوک نیوجرسی نیز برای کم شدن میزان تصادفات جاده ای و به حداقل رساندن خسارات ناشی از آن استفاده می شود.

نیوجرسی بتنی که امروزه تولید می شود، به دلیل مزایا و استحکام بسیار زیادی که دارند، جایگزین گاردریل هایی هستند که در گذشته در کنار جاده ها و خیابان ها نصب می شد.این نیوجرسی ها سبب می شود تا اتومبیل ها در صورت برخورد با آنها به بیراهه منحرف نشوند و به مسیر اصلی خود هدایت شوند و خسارت کمتری نیز به آنها وارد شود. از دیگر مواردی که نیوجرسی استفاده می شود عبارتند از:

  • محافظ عابران پیاده
  • محافظت از کارگران پروژه های عمرانی در مقابل خودروها
  • موانع موقت و موانع امنیتی ضد تروریستی
  • سیل بند
  • جلوگیری از انتشار آتش در جنگل ها
  • هدایتگر رودخانه
  • چند خطه کردن جاده ها

قیمت قالب نیوجرسی

قیمت قالب نیوجرسی مانند سایر قالب های فلزی دیگر تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی از جمله شرایط ساخت آنها متغیر می باشد، غالبا در همان مرحله سفارش شرایط ساخت به مشتری گفته خواهد شد. از این رو هر تغییری که مشتری در مواد اولیه اعمال کند یا در سفارش خود به دنبال استفاده از یک طرح خاص یا شرایط خاص باشد ممکن است قیمت تولید قالب بتن نیوجرسی نیز تغییر کند. معمولا طراحی قالبهای سفارشی نیاز به طراحی اولیه و اختصاص زمان برای ساخت و تولید قالب دارد که طبیعتاً زمان بیشتری نسبت به قالب معمولی برده و این هزینه تمام شده قالب را افزایش می دهد.

فاکتورهای دیگر از قبیل نوع و ضخامت ورق فلزی استفاده شده در قالب و ابعاد هم باید در نظر داشت زیرا با در نظر گرفتن همه این موارد قیمت قالب نیوجرسی محاسبه خواهد شد. اگر شما به دنبال اطلاعات دقیق تر و به روز شده در رابطه با قیمت قالب بتن نیوجرسی هستید می توانید همین الان با کارشناسان و پشتیبانی در ارتباط باشید و از آنها بخواهید که در مورد انتخاب محصول و لیست قیمت به شما کمک کند.

قالب نیوجرسی در مدل مختلفی ساخته می شود، بعد از درخواست مشتری ، نقشه و ابعاد مورد نظر بررسی خواهد شد، وزن قالب نیوجرسی محاسبه می گردد. بعد از محاسبه وزن قالب، قیمت نهایی قالب نیوجرسی درخواستی به صورت پیش فاکتور ارسال می‌شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091247*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید