اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۰۰*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102316088818839

راه حلی همیشگی برای طراحی بسته بندی اصولی

کد: 140102316088818839

https://bit.ly/3LCVwdB

، (اخبار رسمی): اگر بخواهید برای محصولات خود یک بسته بندی جذاب تولید کنید باید چه ابزاری در اختیار داشته باشید؟

این روزها وقتی شما وارد یک فروشگاه میشوید تعداد زیادی از انواع محصولات را در مقابل خود میبینید. اما چگونه تصمیم میگیرید که کدام محصول را بخرید؟ بیایید درنظر بگیریم که شما برای خرید یک نوشیدنی وارد سوپرمارکت شده اید به سمت یخچال میروید و با انبوهی از نوشیدنی ها روبه رو میشوید

با فرض اینکه شما هیچ یک از برندهای موجود را تا به حال استفاده نکرده اید چه چیزی شما را به خرید یکی از آن نوشیدنی ها ترغیب میکند؟ قطعا اولین ویژگی که شما را جذب یک محصول میکند رنگ و لعاب آن محصول یا همان طراحی بسته بندی آن است. موضوعی که تمامی شرکت ها و سازمان های بزرگ دنیا به خوبی درک کرده اند و از آن به طور مناسبی استفاده میکنند.

حال اگر بخواهید برای محصولات خود یک بسته بندی جذاب تولید کنید باید چه ابزاری در اختیار داشته باشید؟ شما در واقع به یک ابزار نیاز ندارید بلکه یک طراح حرفه ای که کار با ابزارها را به خوبی بلد باشد نیاز شما را برطرف کرده و در طراحی یک بسته بندی جذاب و چشم نواز به شما کمک شایانی میکند.

امروزه تعداد زیادی از افراد ادعا میکنند که طراح حرفه ای هستند اما هنگام صحبت درباره ی گرفتن رزومه یا نمونه کار که میشود فقط تعداد کمی چیزی برای ارائه دارند و مابقی حتی یک نمونه برای معرفی خود ندارند. این معضل فقط درباره ی طراحی بسته بندی محصول نیست و در تمامی حوزه ها چنین مشکلاتی وجود دارد اما اتفاق خوبی که چند سالی است در ایران در حال رخ دادن است پیدا کردن چنین مشکلاتی و ارائه دادن راه حل برای آن است.

برای مثال من ده سال پیش وقتی باید یک لب تاب میخریدم چاره ای نداشتم جز اینکه با کلی زحمت و هزینه به نزدیک ترین شهر که چنین فروشگاهی داشت میرفتم و محصول را تهیه میکردم اما چندین سال است که دیجی کالا این چنین مشکلات خرید را برای کل کشور حل کرده و به راحتی از دور افتاده ترین روستاها میتوانی وارد عظیم ترین فروشگاه ممکن در سطح کشور شوی و به راحتی محصول مورد نظر را تهیه کنی. اما همانطور که میدانید در صنعت طراحی و تولید بسته بندی هنوز چنین کارگشایی صورت نگرفته و مشکلات زیادی سر راه مشتری قرار دارد. حال استارت آپی با نام باکساز به تازگی شکل گرفته که در صدد رفع این مشکل برآمده و خواهان کمک به انجام آسانتر طراحی و تولید بسته بندی محصولات است.

وبسایت باکساز به عنوان مرجعی برای سفارش آنلاین طراحی بسته بندی محصولات خود را به بازار معرفی میکند و در تلاش است خدمات متمایزی را به مشتری عرضه کند. ارتباط سریع و آسان مشتری و طراح حرفه ای از جمله مهمترین خدماتی است که باکساز در جهت رفاه مشتری ارائه میدهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۰۰*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی