اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103016089115513

روانشناسی انتخاب رنگ برای کاغذ دیواری - قسمت دوم

کد: 140103016089115513

https://bit.ly/3lyFpTK

، تهران , (اخبار رسمی): در قسمت اول خواندید :درحالی که تحقیقات نشان می‌دهد رنگ بر روحیه و ادراک ما تأثیر می‌گذارد، نحوه درک ما از رنگ‌های مختلف بستگی زیادی به فرهنگی دارد که در آن بزرگ شده‌ایم.

رنگ نارنجی برای آشپزخانه و اتاق غذاخوری رنگ مناسبی است. چون اشتها را زیاد می کند و حسی صمیمی به فضا می دهد. اگر هم می خواهید فضای گرمی داشته باشید می توانید نارنجی را با لوازم قهوه ای هماهنگ کنید.

بهتر است از رنگ نارنجی در اتاق خواب استفاده نکنید چون آرامش را از فضا می گیرد.

 رنگ صورتی برای اتاق دختر بچه ها بهترین رنگ است. به خصوص اگر آن را با رنگ های شاد دیگر مثل قرمز و زرد ترکیب کنید. 

رنگ های سرد در کاغذ دیواری

رنگ های آبی، سبز و بنفش در گروه رنگ های سرد قرار می گیرند. این رنگ ها القاء کننده احساس آرامش و البته در مواردی احساسات منفی مانند افسردگی و سکون است. این رنگ ها دوری و فاصله را نشان می دهند. به همین دلیل در فضاهای کوچک از کاغذ دیواری آبی و یا سایر رنگ های سرد استفاده می شود. 

در عین حال بازتاب رنگ های سرد همیشه منفی نیست، مجموعه ای از رنگ های سبز وآبی گاه احساس پاکیزه و جذاب فرو رفتن در یک آبگیر خنک کوهستانی را تداعی می کند .و محیط را بزرگتر نشان میدهند

 رنگ های سرد مثل رنگ آبی ، فاصله و دوری را نمودار میشوند و رنگ های "دور شونده" هستند که تضاد مسافت را القاء میکنند. این رنگ ها در حمام و اتاق های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند تا کوچکی فضا به چشم نیاید. در جغرافیایی با آب و هوایی گرم، استفاده از رنگ های سرد باعث القای هرچه بیشتر حس آرامش و راحتی و خنکی می‌شود.آبی می تواند برای اتاق خواب شما رنگ مناسبی باشد. بهتر است در اتاق خواب از طیف های خواب آور آبی، مثل لاجوردی یا آبی روشن چرک که به طوسی روشن متمایل است استفاده کنید. . فقط دقت کنید که رنگ آبی برای اتاق بچه ها مناسب نیست، سرمای این رنگ تحرک آن ها را کم می کند.

در محیط‌های ویژه‌ای که به تمرکز بالای فکری و عکس‌العمل‌های دقیق و سریع نیاز است، افراد باید در فضایی آرام به تصمیم‌گیری بپردازند و انتخاب رنگ سرد برای این مکان ها می تواند انتخاب مناسبی باشد.

 رنگ زیبای سبز که ناشی از طبیعت است، می‌تواند محیطی آرام فراهم کند و به فرد قدرت تمرکز بیشتری دهد. سبز برای تمام مناطق خانه رنگ مناسبی است، اما برای بعضی جاها مناسب تر است. برای مثال سبز برای اتاق کار رنگ کاملاً مناسبی است؛ چون می تواند خستگی را از تن شما بیرون کند.

راه های ارتباطی با ما:

سایت فروشگاه : https://siminsaz.ir/

تلفن : 02177366058

موبایل : 09014794151 - 09190499956

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با هدف فروش مستقیم محصولات دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری پوستر دیواری پارکت لمینت و کفپوش و همچنین محصولات دکوراتیو مانند رومیزی و رانر، کوسن، انواع پرده و آینه دکوری شروع به فعالیت نموده است. خرید انواع محصولات دکوراسیون داخلی دقدقه ی این روزای بیشتر افراد است. زیرا زمان بسیار زیادی باید صرف خرید از فروشگاه ها شود. و امکان مقایسه ی محصولات در بسیاری از موارد وجود ندارد. در این میان افرادی که این محصولات را بصورت اینترنتی خرید می کنند شانس خرید بهتری را به خودشان می دهند. زیرا می توانند قیمت ها را مقایسه کنند و محصولات زیادی را ببینند بدون اینکه زمان زیادی صرف نمایند. فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با فراهم آوردن امکان یک خرید صحیح و بدون تردید را به شما می دهد. زیرا موارد مورد نیاز مشتریان را نیازسنجی کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن فراهم نموده است. تلاش ما در فروشگاه سیمین ساز بر این است که با قیمت های منصفانه بتوانیم یک موقعیت مناسب برای خرید در هر شرایط و با هر توان مالی را فراهم کنیم. و این فقط یک شعار نیست. شما میتوانید با مقایسه ی قیمت ها به صحت آن پی ببرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل