اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103016090418027

آشنایی با قوانین مهاجرت به کانادا

کد: 140103016090418027

https://bit.ly/3MPlVWI

، تهران , (اخبار رسمی): با شش طریق مهاجرت به کانادا آشنا شوید

مهاجرت به کانادا
مهاجرت به کانادا

مهاجر پذیری کشور کانادا
متقاضیان مهاجرت به کانادا برای مهاجرت می بایست شرایط لازم را داشته باشند . در ادامه به بررسی شرایط هرکدام از روش های مهاجرت به کانادا می پردازیم شرایطی که متقاضیان برای اقدام از طریق آن برنامه می بایست واجد شرایط باشند . از شرایط و معیار های مهم برای مهاجرت به کانادا می توان به سن ، مدرک زبان ، مدرک تحصیلی ، سابقه کار و تمکن مالی لازم برای اشاره کرد .

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کار

یکی از راههای مهاجرت به کشور کانادا از راه مهاجرت کاری می باشد . از سال 2015 این مهاجرت کاری از طریق سیستم اکسپرس اینتری انجام می شود . در این روش افراد با تخصص کاری برای مهاجرت به کانادا سنجیده می شوند . افراد به سه گروه زیرتقسیم می شوند :
برنامه نیروی متخصص فدرال
برنامه نیروی فنی و حرفه ای فدرال


گرفتن اقامت دائم کانادا از طریق برنامه اکسپرس انتری یا اسکیل وورکر یکی از بهترین برنامه های مهاجرت به کانادا برای افراد تحصیلکرده و متخصص محسوب می شود زیرا از بدو ورود منجر به اخذ اقامت دائم کانادا می شود . اداره مهاجرت کانادا امتیاز افراد را براساس 6 فاکتور زیر می سنجد . فاکتورهایی که بر اساس آن امتیاز ها سنجیده می شوند :

  • نمره ی زبان انگلیسی یا فرانسه
  • مسلط بودن به یکی یا هر دو زبان اداری کانادا بسیار مهم است . دانستن زبان انگلیسی یا فرانسه و یا هردو به شما کمک می کند که بتوانید کارپیدا کنید . افراد از طریق گذراندن آزمون زبان می توانند دانش زبانی خود را اثبات کنند .
  • تحصیلات ( ترجیحا کارشناسی ارشد) 
  • تجربه کاری ( 3 سال در 10 سال اخیر )

سن
در صورت داشتن پیشنهاد کاری تمام وقت و دائمی از کانادا فرد می تواند امتیاز کسب کند . این شغل باید تمام وقت باشد و یکی از مشاغل گروه های NOC 0، Aیا B باشد .

برنامه تجربه کاری کانادا

  • مهاجرت به کانادا
  • هر کدام از این روش ها و معایب و مزایا آن ها خواهیم پرداخت . آنچه که مسلم مهاجرت به هر کشوری عموما از شش طریق انجام می شود : تولد ، ازدواج ، تحصیل ، کار ، سرمایه گذاری و پناهندگی .
  • ما در این مقاله به موارد زیر به طور کامل خواهیم پرداخت :
  • مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا ( دانشجویی و دانش آموزی )
  • مهاجرت از طریق ویزای کار به کانادا
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا
  • مهاجرت از طریق تولد فرزند در کانادا
  • مهاجرت از طریق ازدواج به کانادا
  • مهاجرت از طریق پناهندگی به کانادا

 

مهاجر پذیری کشور کانادا

طبق آمار بین المللی صادر شده کشور کانادا یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت می باشد . و به جهت دارا بودن بالاترین معیار رفاه اجتماعی و رضایت از زندگی 10 امین کشور جهان معرفی شده است . کشور کانادا به جهت مهاجر پذیر بودن به نسبت کشورهای دیگر و داشتن مدارس و دانشگاه های با رتبه بالای علمی در سطح جهان دارای محبوبیت بیشتری در بین متقاضیان مهاجرت است .

متقاضیان مهاجرت به کانادا برای مهاجرت می بایست شرایط لازم را داشته باشند . 

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کار

یکی از راههای مهاجرت به کشور کانادا از راه مهاجرت کاری می باشد . از سال 2015 این مهاجرت کاری از طریق سیستم اکسپرس اینتری انجام می شود . در این روش افراد با تخصص کاری برای مهاجرت به کانادا سنجیده می شوند . افراد به سه گروه زیرتقسیم می شوند :


برنامه نیروی متخصص فدرال


برنامه نیروی فنی و حرفه ای فدرال
گرفتن اقامت دائم کانادا از طریق برنامه اکسپرس انتری یا اسکیل وورکر یکی از بهترین برنامه های مهاجرت به کانادا برای افراد تحصیلکرده و متخصص محسوب می شود زیرا از بدو ورود منجر به اخذ اقامت دائم کانادا می شود .
اداره مهاجرت کانادا امتیاز افراد را براساس 6 فاکتور زیر می سنجد . فاکتورهایی که بر اساس آن امتیاز ها سنجیده می شوند :
نمره ی زبان انگلیسی یا فرانسه
مسلط بودن به یکی یا هر دو زبان اداری کانادا بسیار مهم است . دانستن زبان انگلیسی یا فرانسه و یا هردو به شما کمک می کند که بتوانید کارپیدا کنید . افراد از طریق گذراندن آزمون زبان می توانند دانش زبانی خود را اثبات کنند .
تحصیلات ( ترجیحا کارشناسی ارشد) 
تجربه کاری ( 3 سال در 10 سال اخیر )
سن
در صورت داشتن پیشنهاد کاری تمام وقت و دائمی از کانادا فرد می تواند امتیاز کسب کند . این شغل باید تمام وقت باشد و یکی از مشاغل گروه های NOC 0، Aیا B باشد .
در صورتی که امتیاز لازم از این برنامه را کسب نمایید این برنامه می تواند راحت ترین راه ورود به کانادا باشد . لازم است بدانید که نرخ بیکاری در کانادا در 2018 نرخ 9/5 درصد بوده که این نشان دهنده این است که دولت کانادا وضعیت خوبی رو برای مهاجرت کاری متقاضیان مهاجرت به کانادا فراهم کرده است . نمودار زیر نرخ بیکاری را از سال 1976 تا 2018 را تبیین نموده است .

برنامه تجربه کاری کانادا

مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی به کانادا

ادامه تحصیل درکانادا از مقطع مدارس تا دکترا انجام می شود و می تواند یکی از راه های ورود و کسب اقامت دائم کانادا باشد .

متقاضیان تحصیل در مقطع مدارس کشور کانادا باید به طور سالیانه هزینه ای از 10 هزار دلار کانادا تا 50 هزار دلار پرداخت نمایند . دوره کارشناسی در کانادا در دانشگاه های مختلف بین سه تا چهار سال می باشد و کارشناسی ارشد هم بر اساس نوع دانشگاه بین یک تا سه سال زمان می برد .

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای سرمایه گذاری1- سرمایه گذاری کبک : در این نوع از سرمایه گذاری افراد می بایست معادل 2 ملیون دلار کانادا تمکن مالی نشان دهند . و350.000 دلار کانادا می بایست برای سرمایه گذاری به دولت کانادا ارائه دهند .

در این نوع از سرمایه گذاری ارائه بیزینس پلن الزامی نیست و فرد سرمایه گذار به همراه خانواده PR کانادا را دریافت می کنند.

2- سرمایه گذاری فدرال (PNP) : در این روش از سرمایه گذاری ارائه مبلغ 1 ملیون دلار کانادا به عنوان تمکن مالی الزامی می باشد .

مبلغی را که می بایست افراد برای سرمایه گذاری به کشور کاندا ببرند حداقل 150.000 دلار کانادا می باشد.

داشتن برنامه سرمایه گذاری (BUSINESS PLAN) در این روش الزامی است .

بعد از گذشت یک سال از فعالیت این بیزینس سرمایه گذار و خانواده اش PR کانادا را اخذ می کنند .

مهاجرت به کانادا از روش تولد فرزند

بر اساس قوانین کانادا هر فردی که از سال 1997 و بعد از آن در کانادا متولد شده باشد از بدو تولد شهروند کانادا می شود . هر فردی که در کانادا به دنیا  می آید و هر فردی که از پدر و مادر کانادایی متولد می شود کانادایی است . بر این اساس اقامت کانادا هم از راه خاک و هم از راه خون امکان پذیر است . تمام افرادی که به هر دلیلی در کانادا متولد شوند کانادایی هستند .

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

در صورتیکه که شما اجازه ی اقامت دائم کانادا را دارید و سن شما 18 سال است می توانید برای اقامت خانواده تان اقدام کنید . در صورت اخذ اجازه اقامت خانواده ی شما می توانند در کانادا زندگی کنند ، درس بخوانند و کار کنند . یکی از کسانی که شما می توانید اسپانسر  او شوید همسر شماست . اگر شما سیتی زن کانادا هستید و یا اجازه ی اقامت دائم در کانادا را دارید می توانید اسپانسر همسر و یا  شریک قانونی زندگی تان شوید .     

مهاجرت به کانادا از طریق پناهدگی

پناهنده به کسی اطلاق می شود که به دلیل ترس از آزار و اذیت مجبور به ترک کشورش شده است و امکان بازگشت مجدد به کشورش را ندارد . بسیاری از پناهندگان از کشورهای جنگ زده آمده اند و ترس و وحشت زیادی را دیده و تجربه کرده اند . تفاوت مهاجر و پناهنده در این است که فرد مهاجر به دلخواه خود محل زندگیش را تغییر می دهد اما پناهنده مجبور به ترک کشورش می گردد . 

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای هنرمندان

یکی دیگر از برنامه های مهاجرت به کانادا مهاجرت از طریق ویزای هنرمندان ، ورزشکاران و . . .  می باشد . که از آن به عنوان ویزای خود اشتغالی ( self employed ) یاد می شود می باشد . این برنامه در واقع مخصوص بازیگران ، خوانندگان ، ورزشکاران ، هنرمندان و . . . می باشد که در سطح ملی و جهانی شهرت دارند و در موتور جستجوی گوگل نامشان سرچ می شوند . این دسته از افراد می بایست رابطه مالی خود با هنری که  مشغول به فعالیت آن هستند را برای آفیسر اداره مهاجرت کانادا به اثبات برسانند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه محبوب مهاجر

سازمان مهاجرتی الهام کیا با سابقه درخشان در امور مهاجرتی به شما کمک می‌کند تا تا اقامت کانادا را سریع‌تر به دست آورید. برای دریافت اقامت کانادا راه‌های مختلفی وجود دارد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و استفاده از مشاوره رایگان می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون