اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103016091118844

معرفی محصولات و خدمات مجموعه نوین تندیس

کد: 140103016091118844

https://bit.ly/3lB8Ww5

، (اخبار رسمی): هدف ما ارائه محصول با کیفیت است بنابراین قبل از ثبت سفارش از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان خواهید گرفت.

معرفی محصولات و خدمات مجموعه نوین تندیس
معرفی محصولات و خدمات مجموعه نوین تندیس
معرفی محصولات و خدمات مجموعه نوین تندیس
معرفی محصولات و خدمات مجموعه نوین تندیس
معرفی محصولات و خدمات مجموعه نوین تندیس
معرفی محصولات و خدمات مجموعه نوین تندیس

تندیس

تندیس در زبان فارسی به عنوان یک نمایه حجمی می باشد که مفهوم و پیامی را از جانب خالق آن به بیننده اثر منتقل می کند.

ساخت تندیس نیاز به مهارت، ذوق و هنر دارد که یک هنرمند ماهر آنچه در ذهن خود دارد را به صورت یک شکل یا فرم به نمایش می گذارد.

گاهی از یک تندیس فقط یک عدد ساخته می شود که بنا بر جایگاه استفاده و شهرت سازنده آن ارزش گذاری می شود اما گاهی سازنده تندیس تصمیم بر ساخت در تعدادی محدود می گیرد مثلا ده یا صد عدد که با شماره گذاری تندیس ها به فروش می رسد.

ما در نوین تندیس نیز از ایده تعداد محدود استفاده می کنیم و برای هر سفارش و هر موضوع خاص به تعداد افرادی که افتخار گرفتن آن تندیس را کسب کرده اند؛ آنها را تولید می کنیم و جهت خاص تر کردن هر تندیس برای هر نفر، نام و رتبه شخص گیرنده تندیس را بر روی آن حک می کنیم.

ساخت تندیس های جشنواره یا هر همایش هنری و فرهنگی کاری با تنوع زیاد و سراسر خلاق است که نیاز به تیمی منسجم و کار کشته دارد تا بتوان حجم زیادی از سفارشات گوناگون را در اسرع وقت آماده کرد.

یکی از معضلات طراحی و ساخت تندیس های جایزه، زمان محدود آن است که معمولا چند روز مانده به یک رویداد، برگزار کننده گان آن بی یاد ساخت تندیس برگزیدگان می افتند و ما باید با سرعت زیاد در مرحله طراحی یک طرح فاخر و مناسب ارایه کنیم و پس از تایید طرح اقدام به ساخت آن با مواد اولیه مناسب و با کیفیت کنیم.

ما در نوین تندیس همواره سعی کرده ایم تا رضایت مشتریان عزیزمان را در بالاترین حد کسب کنیم و همچنین برای فرهنگ سازی بیشتر در تقدیر و تشکر از نخبگان همواره پیشگام بوده ایم.

لوح تقدیر

لوح تقدیر، لوح یادبود، لوح سپاس یا هر نام دیگری که بر روی آن می گذارید؛ بهانه ای است برای تشکر و قدردانی از عزیزی که برای او احترامی بیش از دیگران قایل هستید یا این لوح را به پاس سال ها خدمت صادقانه و دلسوزانه به یکی از کارمندان خود می دهید حتی شاید در یک رویداد بزرگ در کنار یک هدیه نفیس یا یک تندیس نفیس، لوح با متنی سراسر پاسداشت به فردی نخبه یا پیشکسوت و یا شرکتی با خدمات ارزنده تقدیم می کنید. بله شما شاید نیاز به یک هدیه ماندگار جهت تقدیر و تشکر داشته باشید، یک لوح تقدیر نفیس بهترین هدیه است زیرا حتما یک متن زیبا در آن وجود دارد که از ذهن شما و برای او نوشته شده است تا یادآور محبت و احترام شما به او باشد و دیگر اینکه این لوح در طبقات ویترین خانه یا دفتر کار و در کنار دیگر افتخارات فرد جای می گیرد و برای سالها در پیش چشم خود فرد و یا دیگر افرادی که به آن ویترین نگاه می کنند خودنمایی می کند.

نوین تندیس با در اختیار قرار دادن بانک متون تقدیر و سپاس در سایت نوین تندیس به رایگان برای عموم بازدید کننده گان، برای تسهیل نوشتن یک متن مناسب برای مخاطب خاص و همچنین با موجودی انواع لوح تقدیر زیبا از جنس چوب و چرم گرفته تا مخمل و کالینگور، سعی در برآورده کردن نظر سلایق گوناگون را داشته ایم.

برای انتخاب لوح تقدیر مناسب و زیبا در سایت نوین تندیس تصاویر زیبایی از انواع لوح ها را که با عکاسی حرفه ای تصویر برداری شده اند؛می توانید نمای کامل آنها را ملاحظه کنید و انتخاب بهتری داشته باشید.

مدیران محترم شرکت ها نیز می توانند برای تقدیر از میهمانان و نمایندگان با مراجعه به سایت نوین تندیس هر تعدادی که نیاز دارند از محصولات متنوع ما انتخاب کنند و در اسرع وقت با متن و طرح مورد نظرشان در زمان فقط 48 ساعت تحویل بگیرند.

بج سینه

شاید در مورد بج سینه و کاربردهای آن کمتر شنیده باشید و یا حداقل تا کار شما به نمایشگاه یا همایشی نخورده، در موردش پیگیر نشده اید.

بج سینه یک محصول خاص است که شما را نیز در یک جمع خاص تر می کند؛ بج سینه یک خاصیت جادویی دارد که بی اختیار نظر فردی که رو در روی شما ایستاده را به خود جلب می کند و طرف مقابل در حین صحبت با شما در پی کشف معنا و مفهوم این شی کوچک بر می آید. اگر در طراحی بج فقط از لوگوی شرکتتان استفاده کرده باشید که به سرعت به ماهیت سازمانی شما پی می برد. اگر هم نام شما هم در زیر لوگو درج شده باشد که نور علی نور، اگر شما را تاکنون ندیده باشد به سرعت نام شما را یاد می گیرد و با اسم با شما صحبت می کند و در نتیجه مکالمه دوستانه و موثر تری خواهید داشت.

مزایای داشتن بج سینه در یک دورهمی خودمانی یا رسمی فراوان است و این محصول منحصر به فرد را می توان جزءی لازم در پوشش سازمانی و رسمی دانست.

بج سینه با نشان سینه و شیل متفاوت است نشان سینه کمی بزرگتر و فقط به عنوان جایزه بر روی سینه برگزیدگان نصب می گردد و شیلد نیز یک مدال بزرگتر است که برای ماندگاری و افزودن حالت دکوری درون یک جعبه جاسازی می شود و در ویترین دفتر یا منزل پس از دریافت در آن مراسم جای داده می شود.

در سایت نوین تندیس نمونه های فراوانی از طرح های ساخته شده برای سازمانهای بزرگ و کوچک وجود دارد که نشانگر سابقه ما در امر تولید این محصول می باشد. همچنین با اتکا به طراحان خوش ذوق و تیم تولید مجرب می توانیم  از لوگوی شما یک بج سینه زیبا و ماندگار خلق کنیم.

شیلد

در برگزاری رویدادها و زمانی که نیاز به یک هدیه مهم برای منتخبین آن رویداد داریم، شیلد یک گزینه مناسب است.

البته جوایز دیگری مانند تندیس، لوح تقدیر و یا نشان افتخار هم هست ولی شیلد خواص منحصر به فرد خود را دارد.

شیلد چیست؟

شیلد یک مدال زیبا از جنس فلز برنج یا سرب می باشد که موضوع آن جشنواره با طرحی مناسب که شامل عنوان یا لوگوی آن مراسم است به همراه نام شخص گیرنده بر روی آن حک شده است و در یک جعبه چوبی یا مخملی قرار می گیرد.البته جعبه درون خود یک صفحه چوبی دیگر نیز دارد که مدال اصلی بر روی آن چسبانده می شود و می توان آن را به صورت درب باز در ویترین قرار داد.

مدال در جعبه مانند شمشیر در سنگ!

مرواریدی در یک صدف که با باز شدن آن خودنمایی می کند. بله هر کار هنری و خلاقانه خواص منحصر به فرد خود را دارد.

شیلد هم ماند تندیس می تواند بیانگر پیام و مفهوم باشد که در طراحی آن باید بر آن تاکید گردد. معمولا شیلد های با فلز سرب در تعداد بیش از دویست عدد کاربرد دارد و حسن مدال های سربی امکان نقش برجسته در آنها می باشد و در تیراژ پایین تر از ورق برنج با اسید کاری و رنگ استفاده می شود که هر کدام زیبایی مخصوص به خود را دارند.

در فرآیند طراحی و تولید شیلد در مجموعه نوین تندیس باید بسیاری از قطعات آن از قبل آماده شده باشد تا بتوان در زمان محدود سفارش و برای همایش و جشنواره پیش رو به سرعت آماده گردد. ما معمولا موارد عمومی شیلد را از قبل آماده می کنیم تا در زمان کافی اماده گردد و همچنین بتوانیم تنوع قابل قبولی به مشتریان خود ارایه نماییم. معمولا جعبه شیلد و پس زمینه مدال اصلی شیلد که از جنس پارچه یا چرم می باشد از قبل آماده می گردد. مدال که پس از طراحی خاص رویداد از جنس برنج یا سرب ساخته شده است در پایان بر روی صفحه داخلی جعبه چسبانده می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی