اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103026093318854

میکروپیگمنتیشن چیست؟ بهترین مرکز انجام میکروپیگمنتیشن در تهران

کد: 140103026093318854

https://bit.ly/3adAO6V

، (اخبار رسمی): میکروپیگمنتیشن چیست؟ در این مقاله از کلینیک لادن بررسی خواهیم کرد که آرایش نیمه دائم میکروپیگمنتیشن دقیقا چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ پس با ما همراه باشید.

یکی از بهترین متودها برای آرایش های دائمی و یا نیمه دائمی، میکروپیگمنتیشن می باشد. از میکروپیگمنتیشن جهت ایجاد کردن فرم زیبا در ابرو و حتی سایر اجزای صورت استفاده به عمل می آید. میکروپیگمنتیشن یکی از جدید ترین روش های موجود در عصر حاضر برای ایجاد فرم زیبا و بی عیب برای ابرو و سایر نواحی صورت می باشد که با تکنیک هایی مشابه تتو انجام می گیرد.

خانم ها و آقایان می توانند از این تکنیک برای فرم دهی به شکل ابرو ها، خط رویش مو، لب ها، چشم ها و… استفاده کرد.

میکروپیگمنتیشن چه کاربردی دارد؟

همانطور که ذکر کردیم، میکروپیگمنتیشن دارای کاربرد های بسیار وسیعی می باشد. در ادامه به برخی از مهم ترین کاربرد های میکروپیگمنتیشن اشاره می کنیم.

بهبود شکل ظاهری پلک ها، اضافه کردن و ترمیم شکل ابرو ها، بهبود قسمت خارجی لب، خط چشم های دائمی، تقویت کردن مژه ها برای افرادی که دارای مژه های کم پشت هستند، قرینه کردن ابرو ها، بهبود لک های ماه گرفتگی، بهبود بخشیدن به ناهنجاری های مویرگی خوش خیم، مخفی نمودن نواحی بی مو در بیمارانی که روی سر دارای جای زخم می باشند.

مزایای میکروپیگمنتیشن

میکرو دارای مزایای بسیار زیادی است. از جمله این موارد و مزایا می توان به این مورد اشاره کرد که با انجام این تکنیک به عنوان آرایش نیمه دائم، در زمان خود برای صرف کردن تایم های طولانی برای آرایش کردن صرفه جویی می کنید. برای مثال وقتی ابروی خود را میکروپیگمنتیشن می کنید، زمانی را که قبلاً صرف مداد ابرو و یا سایه ابرو کشیدن می کردید حذف خواهید کرد.

علاوه بر آن، بسیاری از افراد هستند که به لوازم آرایشی حساس هستند و آلرژی دارند، در این جا، میکروپیگمنتیشن به کمک این دسته از افراد می آید و باعث می شود که دچار اختلالات حساسیتی نشوند. عده ای نیز هستند که دارای مشکلاتی در حوزه حرکتی هستند و آرایش کردن برای آن ها کار بسیار دشواری به حساب می آید.

برای این دسته از افراد نیز، انجام میکروپیگمنتیشن یک گزینه ی بسیار مناسب به حساب می آید.

این تکنیک به شما کمک می کند تا بتوانید ابرو های خود را بر اساس صورت خود طراحی کنید، به این صورت که ابرو ها به طور کاملا قرینه و در محل مناسب قرار بگیرند و فرم آن به نحوی باشد که با صورت شما بهتر تطابق پیدا کنند.

 اگر این تکنیک به درستی انجام شود، ابرو ها به صورت شما جلوه ی بسیار خوبی می دهند، مانند درشت و کشیده تر نشان دادن چشم ها.

عده ای از افراد هستند که از ریزش مو و ابرو های خود رنج می برند و میکروپیگمنتیشن یک راه حل بسیار خوب برای آن ها محسوب می شود. این تکنیک باعث می شود شکل ابرو ها و موهای شما به شکل اولیه ی خود در بیاید و کم پشتی و ریزش آن مخفی شود.

یکی از فواید و مزایای میکروپیگمنتیشن برای پزشکان این است که با استفاده از آن ضایعات و اسکار های پوستی و حتی سوختگی ها را درمان می کنند و قادر هستند که نواحی که دارای رنگ متفاوت با سایر نواحی دارد مانند جای ماه گرفتگی و یا بخیه را بپوشانند.

این را بدانید که میکروپیگمنتیشن دارای عوارض بسیار کمتری نسبت به تتو می باشد و درد و خون ریزی بسیار کمی دارد.

معایب میکروپیگمنتیشن

اما این روش ممکن است با معایبی نیز همراه باشد. بنابراین اگر قصد انجام این تکنیک را دارید بهتر است از قبل با معایب آن نیز آشنا شوید.

انجام تکنیک میکروپیگمنتیشن می تواند احتمال ابتلا به یک سری بیماری های عفونتی همچون کلوئید، انواع هپاتیت و یا ایدز را بالا ببرد.

زیرا در این کار از کارتریج و سوزن یک بار مصرف استفاده می شود و شما به عنوان مشتری بایستی حتما اطمینان حاصل کنید که برای شما از ابزار جدید و یک بار مصرف نو استفاده شود و این تکنیک را در مرکز و کلینیکی انجام دهید که بهداشت در آن به صورت کامل رعایت شود.

حتما شما می دانید که مد عوض می شود و ممکن است مدل ابرویی که امروز مورد علاقه ی شما است با گذر زمان با توجه به معیار ها و تعاریف مد دیگر مورد پسند شما نباشد. همان طور که در گذشته ابرو های منظم و همراه با کادر مد بود اما با گذر زمان، امروزه شاهد ابرو هایی با شکل طبیعی هستیم. در این صورت راه برگشت قطعی وجود ندارد.

یکی دیگر از موارد مهم که باید به آن توجه ویژه کرد، مواد استفاده شده در این کار است. مواد غیر استاندارد بعد از این که جذب در بدن می شوند، خطر ابتلا به سرطان یا عفونت های پوستی را افزایش می دهند.

هم چنین اگر مواد به کار رفته دارای استاندارد های پایینی باشند، ماندگاری بسیار کمی دارند و یا حتی باعث به وجود آمدن بسیاری دیگر از عوارض جبران ناپذیر شوند. اگر چه درد میکروپیگمنتیشن نسبت به تتو کم تر است، اما تا مدتی ممکن است موضع مورد نظر دردناک باشد.

بهترین دستگاه میکروپیگمنتیشن

همان طور که می دانید، انجام میکروپیگمنتیشن باید با ظرافت و دقت بسیار بالایی همراه باشد، این کار نیازمند فردی با تسلط کامل و هم چنین دستگاه مناسب باشد. دستگاه میکروپیگمنتیشن باید دارای وزن سبکی باشد تا هنگامی که فرد در حالت حرکت است، دچار لرزش و خطا نشود.

دستگاه میکروپیگمنتیشن بهتر است که بی سیم باشد و به صورت شارژی کار کند. این ویژگی باعث می شود که زاویه بندی دست راحت تر باشد. هم چنین در صورتی که برق قطع شد، روند کار متوقف نشود و ادامه ی روند برای مشتری ارائه شود.

علاوه بر این، دستگاهی بهتر است که صدای کمی داشته باشد، زیرا این عمل باعث می شود که از استرس مشتری کاسته شود و علاوه بر آن، تمرکز فرد را بالا ببرد تا تسلط و دقت او نیز افزوده شود.

اگر شما عزیزان جزء آن دسته از افراد هستید که می خواهید به میکروپیگمنتیشن به عنوان یک شغل و حرفه نگاه کنید، باید در تهیه ی دستگاه مناسب بسیار کوشا باشید و دستگاه خوبی را در نهایت تهیه کنید.

سعی کنید دستگاه خود را از یک شرکت معتبر تهیه کنید تا از خدمات پس از فروش و ضمانت آن اطمینان خاطر داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح