اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103026093618821

فعالیت موثر آموزشی در چهارچوب‌ قانونی کشور

تولید محتوای خلاق آموزشی با استفاده از آخرین متدها

کد: 140103026093618821

https://bit.ly/3axROF6

، تهران , (اخبار رسمی): نقش مراکز آموزشی معتبر در روند نهادینه شدن علم در حوزه آموزش و پرورش، نقشی غیرقابل انکار است. امروزه در راستای شیوه‌های صحیح آموزشی، شاهد فعالیت موسساتی هستیم که بخشی از مسئولیت آمادگی درسی آینده‌سازان کشور را به شکلی مستقل برعهده گرفته‌اند و نتیجه روشن این نوع فعالیت‌ها، بر هیچ کس پوشیده نیست.

پرورش ذهنیت‌های خلاق با اسفاده از آخرین متدها
تولید محتوای خلاق آموزشی با استفاده از آخرین متدها

 یکی از موسسات آموزشی، فرهنگی و هنری و خدماتی فعال در زمینه‌های مختلف آموزشی است که در این فرصت بیشتر با آن آشنا می‌شویم.

شرکتی فعال و موثر

آغاز فعالیت هلدینگ پرتو رهاورد که متشکل از شرکت‌های تولیدی، نشر دیجیتال، آموزشی، فرهنگی و هنری و خد‌ماتی است، به سال ۱۳۸۸ بازمی‌گردد. گروه آموزشی رهاورد با نام تجاری PRS، از همان آغاز کار، هدف خود را بر توسعه آموزش مبتنی بر یادگیری متمرکز کرد و با ارائه طرح‌هایی مبتکرانه، شیوه‌های ساده و نوین و با راه‌اندازی دپارتمان‌های تخصصی و علمی در رشته‌هایی چون طراحی و گرافیک، فضای مجازی و فناوری اطلاعات، پی گرفت که منجر به تهیه و تولید بسته‌های آموزشی مختلف، طبق آخرین متدهای روز (کپسول آموزشی) شد.

فعالیت در چهارچوب‌های قانونی آموزشی کشور

گروه آموزشی رهاورد که دارای مجوز از‌ سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش است، با رعایت کلیه پروتکل‌های آموزشی تعریف شده در چهارچوب قانونی آموزشی کشور، اقدام به تهیه، تدوین و توزیع بسته‌های آموزشی به این شرح کرده است:

  • بازی و ریاضی دبستان (پایه اول تا ششم ابتدایی)
  • کپسول تیزهوشان پایه ششم ونهم
  • کپسول کنکور (تدریس، تشریح، نکته و تست)(نکات لحظه آخری)
  • کپسول پایه دوازدهم 
  • کپسول‌های تیزهوشان دارای دسته‌بندی استعداد تحلیلی (هوش محاسباتی، هوش کلامی، هوش تجسمی، هوش طبیعی و هوش منطقی) و تحصیلی (ریاضی، علوم، فارسی، اجتماعی و قرآن) و کپسول کنکور شامل دروس عمومی و اختصاصی در رشته‌های ریاضی و تجربی و انسانی می‌باشد.

ایجاد فن نوین آموزش با استفاده از تجربیات ارزنده

دلایل موفقیت محصولات گروه آموزشی رهاورد و استقبال بالای متقاضیان از این محصولات این است که گردانندگان این موسسه، با شعار ارائه خدمات برتر آموزشی، بهترین دبیران مجرب و با تجربه را برای نظارت و تبیین نکات آموزشی در رشته‌های گوناگون با امتیازاتی به این شرح برگزیده‌اند:

  •  تسلط بر نکات ظریف آموزشی و استفاده از آخرین دستاوردهای نوین آموزشی
  • تدریس به روشی آسان با لحن صمیمانه و انرژی مثبت 
  • تدریس دقیق و موشکافانه دروس مختلف
  • گنجاندن تمرین‌های آموزشی و مفرح منطبق بر اهداف نوین درسی
  • کشف و ارائه کلیدواژه‌های درسی با ارائه تست‌های هدفمند و کامل به صورت تصویری
  • ایجاد حس علاقه به دروس مطروحه بدون احساس خستگی در دانش‌آموزان
  • افزایش انگیزه در فراگیری دروس
  • به کارگیری تکنیک نوین آموزشی در درک، تفهیم مرور و تصویر سازی ذهنی (کپسولی)
  • پشتیبانی علمی و برنامه‌ریزی تحصیلی با تکنیک نوین و منحصر به فرد مادر آموزشی

 

آشنایی بیشتر با محصولات

اگر شما یکی از متقاضیان بسته‌های آموزشی ریاضی دوره ابتدایی هستید، باید این اطلاعات لازم را مدنظر داشته باشید که کارشناسان گروه آموزشی رهاورد، مدرن‌ترین شیوه‌های تدریس خلاقانه را با هدف رشد استعداد فرزندتان به کار گرفته‌اند. از آنجایی که بازی، یکی از بخش‌های مهم در زندگی کودکان است، متخصصان این موسسه، با بکارگیری نکات روانشناسانه، فراگیری دروس در قالب بازی‌های مبتکرانه را طراحی کرده‌اند.

ریاضی دوره ابتدایی و بازی‌های مبتکرانه

در این بسته تلاش شده است با استفاده از دبیران با تجربه، خوش‌لحن و پرانرژی، انگیزه دانش‌آموز از طریق آموزش خط به خط کتاب درسی همراه با تمرین و کار در منزل به صورت بازی برانگیخته شود. تدریس خلاقانه از طریق بازی و حل تمرین‌های مرتبط، منجر به تولید محصولی شده است که شیرین‌ترین تجربه در یادگیری درس ریاضی را فراهم آورد. بازی مناسب‌ترین روش بروز و رشد استعداد و خلاقیت کودک است، ضمن بازی بسیاری از خصوصیات مثبت در دانش‌آموز پرورش می‌یابد.

آسان کردن کار دشوار آموزش برای تیزهوشان

کودکان تیزهوش، به دلیل یادگیری سریع نکات آموزشی، همیشه چند گام از دیگر دانش‌آموزان جلوتر هستند و کارشناسان در گروه آموزشی رهاورد نیز به همین دلیل، ضمن مطالعه دقیق نکات آموزشی مربوط به پایه ششم و پایه نهم، آخرین راهکارهای آموزشی را در بسته‌های مخصوص پایه ششم و نهم ارائه کرده‌اند. کارشناسان در این بسته‌ها، عمده تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا در قالب طراحی و اجرای برنامه‌ریزی دقیق (تدریس، تشریح، نکته و تست، مرورهای نوین و کاربردی و جمع‌بندی کپسولی) و تهیه منابع مطالعاتی معتبر (شبیه‌سازی شده) بر مبنای کنکور سمپاد، این گروه از دانش‌آموزان را به اهداف مورد نظر برای ورود موفقیت‌آمیز به دوره متوسطه را فراهم کنند.

قیمت کاملا مناسب و اقتصادی

یکی از مشکلات فراراه بسیاری از خانواده‌ها، قیمت بالای محصولات آموزشی است اما کارشناسان متخصص در گروه آموزشی رهاورد، ضمن تلاشی شبانه‌روزی و مطالعه همه‌جانبه چگونگی عرضه محصولات با تخفیف‌های ویژه و چشمگیر، این امکان را فراهم کرده‌اند که خانواده‌ها با خیالی آسوده از این مرکز خرید کنند و از مشاوره‌های رایگان گروه کارشناسی به صورت رایگان بهره ببرند.

معرفی کلیه محصولات

شما با مراجعه به سایت گروه آموزشی رهاورد، به هیچ وجه دست خالی برنخواهید گشت زیرا کارشناسان در این موسسه، بسته‌های کامل آموزشی را به طور جامع در اختیارتان می‌گذارند. برای آشنایی بیشتر، شرح کلی محصولات این گروه را تقدیمتان می‌کنیم:« بازی و ریاضی پایه اول ابتدایی، بازی و ریاضی پایه دوم ابتدایی، بازی و ریاضی پایه سوم ابتدایی، بازی و ریاضی پایه چهارم ابتدایی، بازی و ریاضی پایه پنجم ابتدایی، بازی و ریاضی پایه ششم ابتدایی، نسخه فیزیکی و آنلاین تیزهوشان پایه ششم ۱۴۰۱، نسخه فیزیکی و آنلاین تیزهوشان پایه نهم ۱۴۰۱ ، 7کپسول کاربردی تیزهوشان، کپسول کنکور، کپسول لحظه آخری کنکور و کپسول پایه دوازدهم»

دیگر محصولات

موسسه دانش‌محور پرتو رهاورد، علاوه بر ارائه محصولات متنوعی که در بالا به آنها اشاره شد، محصولات آموزشی و فنی دیگری به این شرح را نیز به شما ارائه می‌کند:

  • کپسول صفر تا صد بایدها و نبایدهای لازم در مدیریت زمان، تغذیه، خواب، استرس، تکنیک افزایش حافظه و خود ارزیابی نهایی
  • کپسول مشاوره و برنامه‌ریزی تحصیلی (مادر آموزشی)
  • کپسول تلگرامی جهت مرور نکات و تستهای هدفمند و تصویرسازی شده
  • کپسول ویژه کار در منزل جهت تکرار و تمرین تثبیت یادگیری

برای آشنایی بیشتر با گروه آموزشی رهاورد (PRSschool)، به سایت و پیج زیر مراجعه کنید:
https://www.prsschool.ir/
https://instagram.com/prsschool.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرتو رهاورد | PRS School

هلدینگ پرتو رهاورد متشکل از شرکت‌های تولیدی، نشر دیجیتال، آموزشی، فرهنگی و هنری و خدماتی در سال 1388 تاسیس گردید. گروه آموزشی رهاورد (برند PRS) با توسعه اهداف آموزشی مبتنی بر یادگیری به سبکی ساده و نوین با راه‌اندازی دپارتمان‌های تخصصی و علمی، طراحی و گرافیک، فضای مجازی، فناوری اطلاعات ایجاد گردید که با مجوز رسمی از سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش اقدام به تهیه و تولید بسته‌های آموزشی می‌نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه