اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010302609409610

با حضور تیمی جوان و پرانرژی در بزرگترین نمایشگاه تجهیزات پزشکی کشور:

عبور ازچالش‌های حوزه‌ سلامت با ایجاد پل‌ ارتباطی با‌شرکت‌ها‌و‌اشتغالزایی

کد: 14010302609409610

https://bit.ly/38HiT8l

، تهران , (اخبار رسمی): مصطفی نظری گل شکنانی، مالک برند و سایت های ۳ فروشگاه تخصصی تجهیزات، کالای مصرفی و مواد دندانپزشکی آزمایشگاهی است. تجربیات وی کمک خواهد کرد تا با حضور تیمش در نمایشگاه ایران هلث،‌ دانش تخصصی خود را در مورد فرآیند فروش و زنجیره تامین، توسعه دهد.

عبور از چالش‌های حوزه سلامت و پل مستقیم ارتباطی با شرکت‌ها و اشتغالزایی
عبور ازچالش‌های حوزه‌ سلامت با ایجاد پل‌ ارتباطی با‌شرکت‌ها‌و‌اشتغالزایی

مصطفی نظری درباره سابقه فعالیت خود گفت: «ما توانسته ایم با برقراری ارتباط و تعامل با تمام بازار پزشکی، دندانپزشکی آزمایشگاهی کشور، همچنین جامعه مصرف‌کنندگان در  بسیاری از نقاط کشور در مرکز خرید و فروش تجهیزات پزشکی دندانپزشکی آزمایشگاهی کشور با چند سایت به نام‌های مدیکو، دنت سنتر و آزما سنتر نزدیک ۱۰ هزار کالای پزشکی را به صورت آنلاین و حضوری به اقصی نقاط کشور توزیع کنیم.»

گفتنی است که مجموعه‌های مدیکو با مدیریت محدثه جاسنگین، دنت سنتر با مدیریت الهه صادق زاده اداره می‌شود.

اشتغالزایی برای ۶۰۰ نفر،  چشم انداز ما برای آینده

نظری با هدف اشتغال زایی جوانان و ایجاد بستر مناسب و انگیزه برای آنان در فرایند فروش و زنجیره تامین کالای پزشکی، فعالیت‌های چند منظوره انجام میدهد.

وی درباره چشم انداز مجموعه کاری خود برای آینده گفت: «هدف ما این است که به واسطه پتانسیل موجود در حوزه پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی و با توجه به کمبودهایی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ این حوزه دیده می‌شود؛ امکان کارآفرینی و اشتغال‌زایی را فراهم کنیم. همچنین باید بتوانیم در سال جاری با تمام مراکز درمانی ارتباط بگیریم و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۶۰۰ نفر را شاغل کنیم.»

 تحلیل وضعیت صنعت سلامت کشور، یاری رساندن در جهت مدیریت هزینه‌ها

با توجه به اینکه در جریان پاندمی کرونا، نیاز تجهیزات حوزه پزشکی، دندانپزشکی مرکز درمانی چشمگیرتر شد، با مشکل کمبود شبکه‌های توزیع در کشور روبه‌رو بودیم. در حال حاضر اطلاع رسانی و مارکتینگ، به معنای واقعی زیرساخت مناسبی ندارد. ما با ایجاد زیرساخت مناسب ارتباطی و حضور در هر شهر، اطلاعات کامل محصولات مرتبط با این حوزه پزشکی را به صورت اختصاصی در اختیار کاربران قرار می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت تحلیل طلایی در تکمیل صحبت‌های خود تصریح کرد: «مزیت این عملکرد ما آن است که کاربر با خیال آسوده بدون چالش‌هایی مانند جابه‌جایی کالا، قیمت بالا نبود خدمات پس از فروش به مسیر کاری خود ادامه دهد. جامعه پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در حال حاضر با افزایش هزینه‌ها دچار بحرانی شدند که باید آن را مدیریت کنند؛ ما مدیران و مراکز را به سمت مدیریت و کاهش هزینه هایشان پیش می‌بریم که دچار مشکلات احتمالی بعدی نشوند.»

احتمال ورود سیستم‌های جعلی بدون کارآفرینی

شایان ذکر است به اعتقاد  نظری اگر در حوزه  تجهیزات پزشکی، کارآفرینی صورت نگیرد احتمال ورود سیستم‌های جعلی وجود دارد، چرا که فروشندگان این حوزه با وجود در اختیار داشتن برندهای معروف و مارکتینگ قوی، در برقراری ارتباط با مصرف‌کنندگان، چندان موفق نبوده‌اند. وی، در راستای نیل به این هدف، هم‌اکنون می‌کوشد تا بسیاری از نهادها و ارگان‌ها و جوانان خلاق را با خود همراه کند. به این ترتیب، به حل این معضل و مشکل اساسی کمک می‌شود، نه فقط کورتر شدن گره‌های آن.

کنترل سیکل نوسانی قیمت‌های کالاهای پزشکی

مصطفی نظری گفت: ما با ارتباط گسترده در سراسر کشور  و بهره گیری از نیروهای جوان و خلاق و پر انرژی در اکثر شهرهای بزرگ کشور، خدمت رسانی سریع و مطمئنی را داریم؛ به نحوی که مصرف‌کنندگان، بدون دغدغه به کالای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

نظری با بیان این نکته که یکی از مزایای ما بازارشناسی است، خاطرنشان کرد: «با توجه به صدمات بسیار زیادی که قیمت نوسانی به فعالان این صنف وارد می‌کند، ما با اشرافی که بر بازار و قیمت کالاهای پزشکی داریم می‌توانیم اطلاع رسانی‌های به موقع را به جامعه هدف انجام دهیم. »

هدف حضور در نمایشگاه

نمایشگاه یکی از بزرگ ترین رویداد حضور بزرگان و فعالان صنعت تجهیزات پزشکی است. هدف ما حضور در نمایشگاه و عقد قرارداد با شرکت‌های حاضر در جهت تامین و شبکه موثر در سراسر کشور است.

این کارآفرین جوان با بیان مطلب فوق در پایان گفت: «ما با برقراری پل مستقیم ارتباطی بدون دردسر و به سادگی با شرکت‌ها، رابط قابل اطمینانی برای تامین مناسب کالا در شهرهای مختلف می‌شویم.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

افرا

طرلحی و ارئه سیستم‌های یکپارچه مالی، اداری و بازرگانی " Enterprise Resource Planning " E R P

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]