اطلاعات تماس
  • 086382*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103026094418858

درب ضد حریق چیست، آیا به آن نیاز دارید؟

کد: 140103026094418858

https://bit.ly/3wHiz2H

، (اخبار رسمی): به گفته کن کانزیانی، محقق ارشد آتش نشانی در EFI Global در کالیفرنیا، درب ضد حریق یا درب مقاوم در برابر آتش را به طور ویژه برای جلوگیری از گسترش آتش و دود می سازند که این درها بسیار سنگین بوده و از موادی مانند فلز یا گچ ساخته می شوند.

درب ضد حریق چیست، آیا به آن نیاز دارید؟
تولید درب ضد حریق در رنگ های متنوع

در ضد حریق چیست؟

به گفته کن کانزیانی، محقق ارشد آتش نشانی در EFI Global در کالیفرنیا، درب ضد حریق یا درب مقاوم در برابر آتش را به طور ویژه برای جلوگیری از گسترش آتش و دود می سازند که این درها بسیار سنگین بوده و از موادی مانند فلز یا گچ ساخته می شوند. “اصطلاح “حریق دار” به این معنی است که درب، زمانی که به درستی نصب شود، قرار نیست در یک بازه زمانی معین در یک حریق متوسط، بسوزد. در حالی که رتبه بندی های زمانی متفاوت است، او می گوید رتبه بندی استاندارد شامل درب های ۲۰ تا ۹۰ دقیقه ای است.

در ضد حریق چیست؟

درهای ضد حریق در ساختمان های تجاری بیشتر از سازه های مسکونی رایج است. کانزیانی می گوید: «درهای ضد حریق اغلب در ساختمان های عمومی، ساختمان های اداری و مکان هایی مانند خوابگاه ها نصب می شوند. کاربردهای معمولی مسکونی شامل نصب در ورودی ها، گاراژها و خانه های آپارتمانی است.

در ضد حریق چگونه می تواند در هنگام آتش سوزی کمک کند؟

در های دارای درجه حریق می توانند به کند کردن یا جلوگیری از گسترش آتش و دود کمک کنند. اما متخصصان هشدار می دهد که آن ها به گونه ای طراحی نشده اند که کاملاً نسوز باشند. مواد اولیه این در ها قابل احتراق هستند. این امر در نهایت باعث سوختن آن ها در آتش می شود. با این حال، در برابر نفوذ گرما و شعله برای کاهش سرعت آتش برای یک دوره زمانی مشخص مقاومت می کنند. و با مهار آتش و دود زمان بیشتری را برای خروج شما از سازه فراهم می کنند. بیشتر مردم بر عنصر آتش تمرکز می کنند و اهمیت کاهش استنشاق دود را دست کم نمی گیرند.

با این حال، اکثر افرادی که در آتش سوزی های مسکونی فوت می کنند، در نتیجه استنشاق دود جان خود را از دست می دهند. کانزیانی می افزاید: «درهای دارای درجه حریق همچنین ممکن است به محافظت از دارایی های شخصی کمک کنند، در حالی که آتش نشانان برای خاموش کردن آتش کار می کنند.

جمع بندی:

بسته بودن در به میزان قابل توجهی خسارت و شدت ناشی از آتش سوزی را کم می کند. در واقع در ضد حریق ممکن است کاملا جلوی آتش سوزی را نگیرد ولی به شدت خسارت را کاهش می دهد. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. سوالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 086382*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید