اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103036096218865

مهم ترین نکته در خرید ساعت هوشمند: نگه داری باتری بیشتر

کد: 140103036096218865

https://bit.ly/3lL4jzn

، (اخبار رسمی): وقتی که به قیمت ساعت هوشمند نگاه می‌کنیم، یکی از مهم‌ترین نکات مربوط به استفاده از آن، باتری است. باتری ساعت هوشمند باید در شرایطی باشد که حداقل برای یک روز نیاز به شارژ مجدد نداشته باشد.

مهم ترین نکته در خرید ساعت هوشمند: نگه داری باتری بیشتر
مهم ترین نکته در خرید ساعت هوشمند: نگه داری باتری بیشتر
مهم ترین نکته در خرید ساعت هوشمند: نگه داری باتری بیشتر
مهم ترین نکته در خرید ساعت هوشمند: نگه داری باتری بیشتر
مهم ترین نکته در خرید ساعت هوشمند: نگه داری باتری بیشتر
مهم ترین نکته در خرید ساعت هوشمند: نگه داری باتری بیشتر

باید بتوانیم در طول روز به میزان متوسط رو به بالا از آن استفاده کرده و بسیاری از قابلیت‌های ردیابی آن را نیز بدون مصرف زیاد باتری روشن بگذاریم. هر چه قدر که این قابلیت در یک ساعت هوشمند بالاتر باشد، قیمت ساعت هوشمند هم ارزش بیشتری پیدا می‌کند. محصولات شاخصی در بازار وجود دارند که این امکانات را در اختیار شما می‌گذارند و می‌توانید به آن‌ها توجه کنید. اپل واچ ۷ و گلکسی واچ ۴ از جمله این محصولات هستند که با بهترین باتری به بازار عرضه شده‌اند.

در سفرهای طولانی مدت خود، شارژ مجدد همواره در دسترس شما نیست و حتی فارغ از سفر، گاهی به دلیل مشغول بودن هم نمی‌توانید به پریز برق دسترسی پیدا کنید یا اینکه لوازم جانبی مناسب برای شارژ نخواهید داشت. در جایی که باشید، ممکن است شارژر را خاموش کرده و تنها با دستگاهی روی مچ دست خود روبرو باشید که نیاز به استفاده از آن دارید. در این هنگام، باید به سراغ خرید محصولی بروید که بیشترین میزان ظرفیت باتری را در اختیار شما قرار داده و امکان بهینه‌سازی آن را هم داشته باشد. مسائل مربوط به عمر باتری برخی از ساعت‌ها را با مشکل مواجه می‌کند.

باتری گلکسی واچ ۴

سامسونگ ادعا می‌کند که گلکسی واچ ۴ می‌تواند ۴۰ ساعت دوام داشته باشد. اما نیازهای دنیای واقعی مانند GPS و ردیابی فعالیت‌ها سبب می‌شود که این میزان ظرفیت باتری کاهش پیدا کند. این بدان معنی است که احتمالا بدون در نظر گرفتن این ماندگاری بالا، حداقل در پایان یک روز، باید به فکر شارژ دستگاه خود بیفتید. اپل واچ حتی شرایط بدتری دارد و تنها ماندگاری ۱۸ ساعته را در اختیار شما می‌گذارد. اگر خریداران از قابلیت ردیابی خواب یا دویدن در مسیر طولانی مدت استفاده کنند، ممکن است که دو بار در روز نیاز به شارژ دستگاه داشته باشند.

هر چه قدر که ساعت‌های هوشمند یکپارچه‌تر شوند، عمر باتری اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. برای مثال، دستگاه‌ها به سمت فهرست رو به رشدی از حسگرهای سلامتی گرایش پیدا کرده‌اند و همین سبب می‌شود که میزان استفاده از انرژی دستگاه هم بالاتر رود. اگر بتوانید مدت زمان نگهداری ساعت هوشمند روی مچ دست خود را کاهش دهید، نتیجه معکوس خواهد بود. شما می‌توانید با مراجعه به مقداد آی تی، قیمت مودم adsl را در کنار اقلام دیگر استخراج کرده و خرید کالاهایی مانند خرید پلی استیشن 5 را نیز در برنامه خود قرار دهید. مقداد آی تی با اطمینان کامل، محصولات را با گارانتی معتبر و تحویل فوری در اختیار شما قرار می‌دهد.

پایبندی به هدف هفت روزه

شاید این سوال را از خود داشته باشید که چرا باتری را باید طی هدف یک هفته‌ای تست کنیم؟ اولا اینکه با فرض استفاده از سبک در بیشتر موارد، تعدادی از ساعت‌های هوشمند می‌توانند به این هدف دست پیدا کرده و حتی فراتر از آن بروند. ساعت هوشمند فیت بیت سنس را داریم که از نظر تئوری می‌تواند شش روز یا بیشتر دوام داشته باشد و برخی از دستگاه‌های استاندارد گارمین را هم داریم که برای دو هفته می‌توانند باتری خودشان را حفظ کنند. در نهایت، ساعت هوشمند گارمین Enduro و Coros Vertix 2 را داریم که هر کدام حدود دو ماه یا بیشتر هم می‌توانند ماندگاری باتری داشته باشند.

اولین ساعت هوشمند یک مدل خورشیدی است که یقینا با قابلیت‌های خاص، حتما می‌تواند با باتری بی نهایت در اختیار شما باشد. بهتر است که تنها به قیمت ساعت هوشمند توجه نکرده و قابلیت‌های مربوط به ماندگاری باتری را هم جزو اولویت‌های خود قرار دهید. همه این اعداد و ارقام مربوط به سناریوهای ایده‌آل هستند، اما رسیدن به هدف ۷ روز دوام برای همه آن‌ها به عنوان یک اصل قابل دسترس مرطرح می‌شود. از دیدگاه مالک، یک هفته استاندارد ممکن است که شامل یک بار شارژ هم باشد. ساعت هوشمندی که نتواند ماندگاری باتری مناسبی را برای شما فراهم کند، نه‌تنها مشکلاتی را برای مسافرین ایجاد می‌کند، بلکه کوهنوردان و طبیعت گردانی هم که از GPS استفاده می‌کنند، ممکن است دچار مشکل شوند.

این افراد می‌توانند از پاور بانک‌های حجیم استفاده کرده یا اینکه به سراغ پنل‌های خورشیدی بروند. هر کسی در تعطیلات آخر هفته خود ساعت‌ها شارژ سریع نیاز دارد. سازندگان ساعت‌های هوشمند به این قضیه اهمیت داده و تلاش می‌کنند که همواره بیشتر روی باتری و ماندگاری آن کار کنند. ساعت‌های هوشمند صفحه نمایش کوچکی دارند، اما همزمان بدنه کوچک آن‌ها سبب می‌شود که سازندگان نتوانند از باتری بزرگ‌تر برای آن‌ها استفاده کنند. برخی از ساعت‌های هوشمند عمر کوتاه مدتی دارند و برخی نیز اصلا مسئله شارژ باتری را برای افراد مطرح نمی‌کنند. با ساعت هوشمند گارمین یقینا بیشترین میزان ماندگاری باتری را دریافت خواهید کرد.

چرا ساعت هوشمند عمر باتری طولانی ندارد؟

با بررسی قیمت ساعت هوشمند و امکاناتی که دارند، متوجه می‌شویم که موارد متعددی در بازار، عمر باتری چندان خوبی دارند. موارد متعددی برای این منظور می‌توانیم ذکر کنیم که یکی از آن‌ها ارگونومی است. در سطح فنی، هیچ چیز مانع شرکت‌ها از تولید باتری‌های غول پیکر برای ساعت‌های هوشمند نمی‌شود. اما استفاده از باتری‌های بزرگ یقینا سرعت استفاده از دستگاه را کاهش داده و حتی برای استفاده در تمام روز، سنگین و آزاردهنده خواهد کرد. هنگام چرخاندن و بلند کردن ساعت هم در چنین شرایطی با مشکل مواجه شده و افرادی که در باشگاه از ساعت هوشمند خود استفاده می‌کنند، با وزن سنگین آن‌ها ممکن است مشکل داشته باشند.

یک مورد دیگر پشتیبانی نرم‌افزاری است. چیزی که ساعت هوشمند را جذاب می‌کند، توانایی آن‌ها است. برای مثال، استفاده از اسپاتیفای برای گوش دادن به آهنگ، مسیریابی یا کنترل یک خانه هوشمند، همه از مواردی هستند که یک ساعت هوشمند برای شما تامین می‌کند و برای رسیدن به آن ممکن است که شرکت‌ها نتوانند مصرف بهینه‌تری را برای باتری فراهم کنند.

شما می‌توانید از فروشگاه مقداد آتی برای خرید پلی استیشن 5 و اقلام دیگر استفاده کرده و از آن به عنوان مرجعی عالی برای مقایسه قیمت ساعت هوشمند در انواع مختلف و قیمت مودم adsl هم استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]