اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103046097018867

آشنایی با مرکز تعمیرات مک بوک

کد: 140103046097018867

https://bit.ly/3wS83UW

، (اخبار رسمی): قبل از شروع، دوباره بررسی کنید که دستگاه شما به درستی روشن شود - نماد پاور روشن است، هارد دیسک (درایو دیسک سخت) در حال چرخش است، و فن در حال چرخش است. اگر هر سه مورد وجود دارند، می توان تصور کرد که مشکلاتی که دارید به دلیل مشکل صفحه نمایش "بدون نمایش" است.

تیم متخصص ما در زمینه فناوری ده ها سال تجربه تعمیر مک بوک دارد و هر روز خستگی ناپذیر برای یافتن راه حل برای مشکلات شما کار می کند. هنگامی که مشکلات نرم افزاری رخ می دهد یا سخت افزار کار می کند، ما فعالانه از شما پشتیبانی می کنیم. به عنوان یک سرویس تعمیر اپل، هدف ما ارتقای مک بوک شما است


ما مک بوک پرو و ایر را نیز تعمیر می کنیم.آیا مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری مک بوک دارید؟متخصصان تعمیر مک بوک ما در اپل کمپلکس آماده تعمیر هر مشکلی هستند که برایشان پیش می آید. ما قطعات و منابعی را برای تعمیر مک بوک سریع و مقرون به صرفه دستگاه شما در اختیار داریم.
اگر به یک تعمیر مک نیاز دارید، اپل کمپلکس می‌خواهد به شما کمک کند. چه مک بوک پرو باشد، چه iMac یا سایر محصولات اپل، ما مهارت ها و تجربه ای برای رسیدگی به هر مشکل یا نگرانی داریم.

اگر صاحب یک مک بوک هستید، مهم است بدانید که چگونه با مشکلات رایج برخورد کنید و چگونه از بروز مشکلاتی مانند تعویض باتری یا خرابی صفحه در وهله اول جلوگیری کنید. شما می توانید بسیاری از تعمیرات مک بوک اپل را در یک فروشگاه محلی اپل یا با متخصصان دارای مجوز مانند ما انجام دهید.
با این حال، بسیاری از لپ‌تاپ‌ها صرفاً به دلیل یک نقطه سایش از کار می‌افتند که منجر به آسیب دائمی می‌شود. از سوی دیگر، با ابزارهای مناسب و همچنین دانش یک متخصص آموزش دیده و ماهر در تعمیر مک بوک، ممکن است بتوانید مک بوک خود را برای مدت طولانی بدون هیچ مشکل دیگری در اطراف نگه دارید .

1) صفحه نمایش LCD/LED - بدون نمایشگر
معمولی ترین عیوب صفحه نمایش که متخصصان تعمیر مک بوک ما با آن مواجه می شوند، کمبود نمایشگر یا صفحه نمایش کاملاً خالی است. دلایل مختلفی برای این مشکل وجود دارد که برخی از آنها ممکن است با برخی دیگر شباهت داشته باشند. با این حال، چندین مرحله عیب‌یابی وجود دارد که می‌توانید برای حل این مشکل امتحان کنید.

قبل از شروع، دوباره بررسی کنید که دستگاه شما به درستی روشن شود - نماد پاور روشن است، هارد دیسک (درایو دیسک سخت) در حال چرخش است، و فن در حال چرخش است. اگر هر سه مورد وجود دارند، می توان تصور کرد که مشکلاتی که دارید به دلیل مشکل صفحه نمایش "بدون نمایش" است.

دو دلیل اصلی وجود دارد: یک قطعه سخت افزاری آسیب دیده در مادربرد یا شکستگی LCD/LED.

هر یک از اینها می تواند ریشه مشکل باشد، دانستن اینکه کدام یک می تواند کلید تعمیر مک بوک شما باشد. - درباره مشکلات صفحه نمایش بیشتر بخوانید

2) باتری مک بوک شارژ نمی شود
اگر باتری مک بوک شما از بین برود، همچنان با آداپتور برق کار می کند، اما وقتی آن را از برق جدا کنید، خاموش می شود. باتری مرده ممکن است به روش های مختلفی ظاهر شود:

  • ممکن است از شارژ کردن امتناع کند (که می تواند نشان دهنده مشکل در برد منطقی باشد).
  • ممکن است کامپیوتر باتری را شناسایی نکند.
  • ممکن است متوجه شوید که باتری در حال شارژ شدن است اما MacBook خود را روشن نمی کند.

کنترل کننده مدیریت سیستم را بازنشانی کنید
کنترل کننده مدیریت سیستم (SMC) را بازنشانی کنید، که نحوه مدیریت برق مک بوک شما را کنترل می کند. اگر باتری همچنان شارژ نمی شود، ممکن است مک شما نیاز به سرویس داشته باشد.


3) آسیب آب
رفع آسیب آب به مک بوک دشوار است. حتی ریزش های کوچک می تواند عوارض پیچیده ای ایجاد کند که به ابزارها و مهارت های مختلف نیاز دارد. با این وجود، تعمیر مک‌بوک در دستگاه‌های آسیب دیده از آب قابل انجام است.
روش توصیه شده این است که مک بوک را تا زمانی که آسیب تعمیر نشده روشن نکنید یا از آن استفاده نکنید.


4) مشکلات پورت شارژ
اگر مک بوک، مک بوک ایر یا مک بوک پرو شما شارژ نمی شود، آداپتور برق را از پریز برق جدا کنید، چند ثانیه صبر کنید و دوباره آن را به برق وصل کنید. اگر جواب نداد، به این گزینه ها نگاه کنید. از آنجایی که آداپتور برق USB-C ممکن است در طول استفاده معمولی داغ شود، آن را در مکانی با تهویه مناسب نگه دارید. هنگام استفاده از کابل افزودنی آداپتور برق، آن را مستقیماً با استفاده از دوشاخه برق متناوب به پریز برق وصل کنید یا آن را روی میز یا سایر مناطق با تهویه مناسب قرار دهید.اگر مشکل همچنان اغلب رخ می دهد، می توانید با متخصص تعمیر مک بوک ما تماس بگیرید تا دستگاه شما را بررسی کند یا آداپتور برق جدید را جایگزین کند.

5) پورت های USB کار نمی کنند
اگر همه USBهای مک یا مک بوک شما به جای یکی از آنها از کار بیفتند، خبر خوبی است. بعید است که همه پورت های شما همزمان از کار بیفتند. بنابراین تعمیرات مک بوک باید ساده باشد. با شروع با معمولی ترین تعمیر، در اینجا سه ​​چیز وجود دارد که باید امتحان کنید:


گزینه 1: SMC باید ریست شود
SMC (کنترل کننده مدیریت سیستم) را می توان برای حل انواع مشکلات سخت افزاری بازنشانی کرد. چه از مک بوک یا دسکتاپ مک استفاده کنید، این روش متفاوت است.

در مک بوک، تنظیم مجدد SMC
مک بوک خود را خاموش کنید.
آداپتور برق را به پریز برق وصل کنید.
Shift+Control+Option و دکمه پاور را نگه دارید.
در همان زمان، تمام کلیدها را رها کنید.
اجازه دهید مک بوک شما به طور عادی راه اندازی مجدد شود و SMC بازنشانی می شود
گزینه 2: به روز رسانی ها را بررسی کنید
سیستم عامل و برنامه های قدیمی باعث مشکلات سخت افزاری مختلفی می شوند، از جمله این که پورت های USB که کار نمی کنند.

اپ استور را باز کنید و به صفحه به‌روزرسانی‌ها بروید تا ببینید آیا به‌روزرسانی‌های سیستمی وجود دارد یا خیر. اگر به‌روزرسانی‌ها در دسترس هستند، روی دکمه Update در کنار هر برنامه‌ای که می‌خواهید نصب کنید، کلیک کنید.

گزینه 3: PRAM/NVRAM را بازنشانی کنید
اطلاعات مربوط به قطعات مختلف USB در PRAM (پارامتر RAM) و NVRAM (رم غیر فرار) ذخیره می شود. بازنشانی آنها می تواند پاسخی برای مشکلات USB شما باشد. این یک فرآیند کمی متفاوت برای تنظیم مجدد SMC است.

مک بوک خود را خاموش کنید.
آن را مجدداً راه اندازی کنید، همانطور که می خواهید Command+Option (ALT)+P+R را نگه دارید.
کلیدها را نگه دارید تا زمانی که صدایی بشنوید و چشمک زدن صفحه را ببینید.
به صدای زنگ گوش دهید و اجازه دهید مک مانند همیشه بوت شود.
6) صفحه کلید خارجی
یک مشکل رایج مربوط به تعمیرات مک بوک معمولاً در صفحه کلید خارجی دیده می شود.

با یک صفحه کلید خارجی، معمولاً صفحه LCD بسیار حساس می شود و باعث اسکرول کردن، کلیک کردن و سایر عملکردهای مشابه می شود. مشکل معمولاً در برد منطقی دستگاه است.

اگر برد منطقی خراب شود، لپ تاپ ممکن است به احتمال زیاد ناپایدار شود و عملکرد ضعیفی داشته باشد. با این حال، در صورت وجود نقطه سایش دوم در برد منطقی، امکان انجام تعمیر وجود دارد.

7) خرابی تراشه BGA
تراشه BGA معمولاً باعث ایجاد سایر مشکلات رایج مک بوک می شود.

خرابی تراشه BGA منجر به این می شود که اکثر مردم متوجه شوند که نمی توانند سیستم را مجددا راه اندازی کنند. در حالی که این اغلب به یک مشکل نرم افزاری نسبت داده می شود، می تواند به دلیل راه اندازی مجدد نامناسب یا فشار دادن اشتباه دکمه تنظیم مجدد ایجاد شود.

خوشبختانه عیب یابی و رفع آن با ابزارهای مناسب معمولاً آسان است. حتی بدون اطلاع از آن، یک سرویس پشتیبانی فنی با کیفیت خوب باید بتواند با کمک دانش گسترده خود در زمینه تعمیرات مک بوک و مشکلات مختلفی که ممکن است با آن ایجاد شود، به راحتی علت مشکلات شما را شناسایی کند.


تعمیر و نگهداری مک بوک
کامپیوترهای اپل به دلیل سیستم عامل تمیز و طیف وسیعی از کالاها مورد تحسین بسیاری قرار می گیرند. از محل کار تا بازی، می توانید بیشتر اوقات به مک بوک خود اعتماد کنید. وقتی هفته‌ها فرصت ندارید تا مک‌بوک خود را تعمیر کنید، بهترین مکان برای رفتن و انجام سریع آن است. ما درک می کنیم که هر تعمیر فوری است.

هنگام خرج کردن یک کیت تعمیر صفحه نمایش DIY یا رفتن به مرکز خدمات اپل با مک بوک خود محتاط باشید. تیم ما کار را فوراً بدون شکستن بانک شما انجام خواهد داد. خدمات تعمیر را از یک متخصص با ضمانت مادام العمر محدود برای کلیه کارها و قطعات مربوط به تعمیر خود دریافت می کنید.

اگر به به‌روزرسانی حافظه نیاز دارید، برد منطقی درست شده است، یا نمی‌دانید مشکل چیست، می‌توانید برای تمام نیازهای تعمیر مک‌بوک خود به ما اعتماد کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]