اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103056100318550

آشنایی با مدلا؛ طراحی اختصاصی لباس

کد: 140103056100318550

https://bit.ly/3wTHMXw

، (اخبار رسمی): خرید لباس‌ از برندهای لوکس هزینه زیادی دارد و هرکسی نمی‌تواند از پس پرداخت آن بربیاید اما هدف مدلا این بوده که این آرزو را برای شما برآورده کند

مدلا؛ طراحی اختصاصی لباس
آشنایی با مدلا؛ طراحی اختصاصی لباس

خرید لباس‌ از برندهای لوکس هزینه زیادی دارد که هرکسی نمی‌تواند از پس پرداخت آن بربیاید اما هدف مدلا این بوده که این آرزو را برای شما برآورده کند. به همین دلیل سایت طراحی آنلاین لباس خود را تاسیس کرده تا شما با استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارها بتوانید لباسی زیبا و خاص برای خودتان طراحی کنید. پوشیدن لباسی که با ذهن خلاقتان طراحی کرده‌اید شما را به نگین هر جمعی تبدیل می‌کند.

مدلا چیست؟

مدلا (modellaa.com) یک فروشگاه آنلاین طراحی و دوخت لباس بوده که در حال حاضر فقط در زمینه لباس مردانه فعالیت می‌کند. البته به زودی حوزه فعالیت آن شامل پوشاک زنانه هم خواهد شد. چیزی که مدلا را از دیگر آنلاین شاپ‌ها متمایز می‌کند، ایده خلاقانه پشت آن است؛ که شما می‌توانید لباس‌هایتان را به صورت اختصاصی طراحی کنید.

اگر همیشه آرزوی داشتن یک پیراهن یا کت و شلوار خوش دوخت با طراحی اختصاصی را ذهن داشتید اما امکان برآورده‌ کردن این آرزو فراهم نبوده؛ مدلا قرار است این کار را انجام بدهد. بعد از اینکه لباس مورد نظر خود را طراحی کردید، مدلا وارد عمل شده و آن را با بهترین کیفیت برای شما می‌دوزد. درنتیجه صاحب یک اثر هنری اختصاصی خواهید شد.

خدمات منحصر به فرد مدلا چیست؟

ایده خلاقانه یک بیزینس همان چیزی است که آن را نسبت به دیگران منحصر به فرد می‌کند. خلاقیت مدلا هم در این بوده که به شما کمک می‌کند تا بتوانید لباسی متمایز از دیگران داشته باشید. در این زمینه به روزترین طراحی‌ها یا حتی کلاسیک‌ترین مدل‌ها جای دارند، تنها چیزی که لازم دارید اندکی وقت و کمی ذهن آزاد برای طراحی است.البته شما در این راه تنها نیستید و هرجا که نیاز به کمک داشته باشید، مشاوران طراحی لباس ما کنار شما خواهند بود.  

این طراحی اختصاصی هم برای افراد و هم برای فروشگاه‌ها انتخاب متمایزی خواهد بود. اگر جای یک لباس متفاوت در کمدتان خالی بوده و یا دوست دارید تا کارمندانتان لباسی یک دست، خوش دوخت با طراحی ویژه شما را به تن کنند، مدلا این ایده را برایتان آماده می‌کند.

البته حوزه خدمات مدلا به این جا محدود نخواهد شد؛ بلکه می‌توانید از بین لباس‌های از پیش طراحی شده این برند هم انتخاب کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. وجه تمایز ما با دیگر فروشگاه‌ها این است که هر شخص می‌تواند لباس منحصر به فرد خودش را داشته و دیگر مجبور نباشد تا از بین لباس‌های از پیش تهیه شده، انتخاب کند. علاوه بر این از باکیفیت‌ترین متریال اولیه استفاده می‌کند. اگر هم دوست داشته باشید تا طراحی خود را به یکی از عزیزانتان هدیه کنید، مدلا این کار را برای شما انجام خواهد داد. فقط لازم است همین الان شروع به طراحی کنید.

سفارش لباس در مدلا را از کجا و چگونه  شروع کنیم؟

برای ثبت سفارش ابتدا باید در سایت عضو شوید. سپس وارد بخش طراحی پیراهن شده و لباس‌ مورد نظر خود را طراحی کنید. در این قسمت امکان اعمال هرگونه تغییری روی جزئیات لباس وجود دارد. دکمه‌ها، سرآستین، یقه، جنس پارچه و رنگ آن همگی قابل تغییر هستند. هنگامی که لباس خود را ساختید، نوبت به ثبت سفارش می‌رسد. برای این کار دو راه وجود دارد:

  • آنلاین
  • حضوری
  • اندازه گیری آنلاین

 در روش اندازه گیری آنلاین، نحوه صحیح سایز زدن لباس به شما آموزش داده می‌شود. آن هم به این صورت است که باید از روی یکی از لباس هایتان که تن خور خوبی دارد و در آن احساس راحتی می‌کنید، اندازه‌هایتان را در سایت ثبت کنید. در کنار این روش یک جدول سایز بسیار گسترده هم در سایت قرار دادیم تا اگر دسترسی به پیراهنی که تن خور خوبی دارد، نداشته باشید بتونین از بین سایزهای اون یکی رو به اختیار انتخاب کنید.  

اندازه گیری حضوری

در روش اندازه گیری حضوری، بعد از اتمام طراحی و سفارش،‌ از تیم پشتیبانی با شما تماس گرفته و قرار حضوری را تنظیم می‌کنند. در نتیجه، سایزهای دقیق شما توسط یکی از اعضای تیم گرفته می‌شود. البته امکان اندازه گیری حضوری در حال حاضر فقط در تهران برقرار بوده و به زودی در سایر شهرهای ایران هم امکان پذیر خواهد بود.

مدلا در چه شهرهایی شعبه دارد؟

مدلا، یک فروشگاه آنلاین بوده که از هر کجای ایران می‌توانید سفارش خود را در آن ثبت کرده و درب منزل تحویل بگیرید. تنها چیزی که نیاز هستش دسترسی به اینترنت و ذهنی خلاق برای طراحی‌های زیبا و فراموش نشدنی است.

سخن آخر

هدف مدلا این است که در زیباترین لحظات شما همراهتان بوده و کمکتان کند تا بهترین استایل را داشته باشید. با پوشیدن یک لباس خاص که بیانگر خصوصیات درونی شما بوده، نه تنها اثرگذاری بیشتری روی دیگران خواهید داشت بلکه می‌توانید سلیقه منحصر به فرد خود را هم به نمایش بگذارید. با مدلا تفاوت را احساس کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس