اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103056101018446

راهنمای خرید بهترین جارو رباتیک

کد: 140103056101018446

https://bit.ly/3LYpMiY

، (اخبار رسمی): جارو رباتیک محصولی کاربردی و مدرن در خدمت آسان کردن زندگی است. ما به شما نکاتی خواهیم گفت که در انتخاب دستگاه مناسب به شما کمک خواهد کرد

راهنمای خرید بهترین جارو رباتیک
راهنمای خرید بهترین جارو رباتیک

در گذر زمان خیلی از افراد این آرزو را داشتند که جاروبرقی وجود داشت که خودش خودکار تمام منزل آن‌ها را جارو کند. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی این آرزو دست یافتنی شده است و امروزه جاروبرقی‌های رباتیک وجود دارد که خودش اتوماتیک تمام خانه شما را جارو می‌کند. در این مطلب می‌خواهیم تمام نکاتی که باید هنگام خرید جاروبرقی رباتیک در نظر داشته باشید را بیان کنیم. شما می‌توانید انواع جارو رباتیک در سایت هایتل مشاهده کنید.

نکات مهم خرید جاروی رباتیک

برای اینکه جاروبرقی رباتیک عالی بخرید هنگام خرید باید یک سری نکات را مد نظر خود داشته باشید. در ادامه به بررسی این نکات می‌پردازیم.

قدرت مکش

اصلی‌ترین نکته‌ای که باید هنگام خرید جاروی رباتیک با توجه کنید، قدرت مکش جارو برقی است. رابطه قدرت مکش جاروبرقی و کیفیت تمیز کردن منزل شما یک رابطه مستقیم است؛ یعنی هرچه قدرت مکش جاروی رباتیک بیشتر کیفیت تمیزی منزل شما نیز بیشتر!

معمول‌ترین قدرت مکش برای جاروبرقی رباتیک که در بازار موجود است ما بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ پاسکال است که می‌توانید بسته به نیاز به خود و اندازه فضایی که دارید مناسب‌ترین جارو رباتیک با قدرت مکش دلخواه را خریداری کنید. البته معمولا هر چه قدرت مکش دستگاه بالاتر باشد به همان میزان نیز صدای تولید شده جاروبرقی رباتیک نیز بالاتر خواهد رفت.

اندازه بدنه

دومین نکته برای خرید جارو رباتیک ابعاد آن است. واضح است هرچه جارو رباتیک شما، باریک‌تر باشد به همان نسبت می‌تواند مکان‌های بیشتری را جارو کند. به طور مثال به راحتی می‌تواند زیر مبل یا کمد و… رفته و آنجا را تمیز کند.

قابلیت زمانبندی

برخی از جارو‌های رباتیک این امکان را دارند که آن‌ها را زمان‌بندی و برنامه دهی کنید. منظور از برنامه دهی این است که برای جاروبرقی رباتیک خود تعیین می‌کنید که باید در طول هفته در چه روزهایی و در چه ساعاتی منزل شما را تمیز کند. بدین ترتیب بدون اینکه نیاز باشد شما دستگاه را روشن کنید و برایش تعیین کنید که چه کاری انجام دهد خود جاروبرقی رباتیک به طور اتومات طبق برنامه‌ای که با آن داده آید روشن شده خانه را جارو می‌زند و مجددا خاموش می‌شود.

شارژ شدن اتوماتیک

شاید برایتان جالب باشد بدانید که در اکثر جاروبرقی‌های رباتیک زمانی که شارژ دستگاه کم شود و احتمال خاموشی آن وجود داشته باشد خود جاروبرقی رباتیک به صورت کاملاً خودکار خود را به شارژر رسانده و خودش را شارژ می‌کند.

به کمک این قابلیت دیگر شما نباید نگران اتمام شارژ جارو برقی رباتیک خود باشید تنها کاری که باید شما انجام دهید این است که همیشه داک شارژر جارو رباتیک را در یک مکان مشخص قرار داده تا جاروبرقی رباتیک بتواند در صورت نیاز خودش را شارژ کند.

جمع‌بندی

خیلی از افراد دوست دارند که جاروبرقی داشته باشند که خودش بدون اینکه کسی بخواهد خانه را جارو بزند، کار تمیز کردن منزل‌شان را انجام دهد. جاروبرقی رباتیک دقیقاً همین کار را انجام می‌دهد. اگر قصد خرید جاروبرقی رباتیک دارید در این مطلب ما به سراغ نکات مهمی رفتیم که اگر هنگام خرید جارو رباتیک به آن دقت کنید می‌توانید یک خرید مطمئن و مناسب را داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل