اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103076101715513

روانشناسی انتخاب رنگ برای کاغذ دیواری - قسمت سوم

کد: 140103076101715513

https://bit.ly/3wTVGcc

، تهران , (اخبار رسمی): در حالی که تحقیقات نشان می‌دهد رنگ بر روحیه و ادراک ما تأثیر می‌گذارد، نحوه درک ما از رنگ‌های مختلف بستگی زیادی به فرهنگی دارد که در آن بزرگ شده‌ایم

روانشناسی رنگ های خنثی در کاغذ دیواری

رنگ های خنثی شامل رنگ هایی می شود که در طیف رنگی وجود نداشته و از ترکیب سایر رنگ ها بوجود می آیند. خاصیت رنگ های خنثی این است که منجر می شود توجه ما به سایر رنگ های پیرآمونمان معطوف شود. البته رنگ های خنثی مثل سفید و مشکی و خاکستری اثرات مختلفی به لحاظ روانشناسی در پی دارند.

رنگ مشکی قویترین رنگ خنثی محسوب می شود و اگر بخواهیم روانشناسی رنگ کاغذ دیواری را برای این رنگ به طور مختصر بیان کنیم باید به این موضوع اشاره کنیم که این رنگ نماینده دنیای ناشناخته و پنهان است. این رنگ محیط را مرموز و ناشناخته نشان می دهد. بنابراین به کارگیری رنگ مشکی در کاغذ دیواری می تواند فضای محیط را مدرن و البته خاص جلوه دهد.

سفید رنگی ست که نور را به طور کامل بازتاب می کند و نماد تمیزی و پاکی است. استفاده از کاغذ دیواری سفید باعث می شود فضا بزرگتر به نظر برسد. از دیگر ویژگی های رنگ سفید می توان به آرامش و امنیتی که این رنگ در فضا ایجاد می کند اشاره کرد. البته به لحاظ دکوراسیون داخلی استفاده از رنگ سفید در فضاهای مدرن بشدت توصیه می شود.

استفاده از کاغذ دیواری خاکستری در دکوراسیون داخلی فضایی ظریف و جذاب ایجاد می کند. این رنگ به خوبی با سایر رنگ ها ترکیب می شود. این رنگ از نظر روانشناسی نشانه ثبات و تفکر عاقلانه است.

شما می توانید برای مشاوره و خرید بهترین انتخاب رنگ و سبک کاغذ دیواری ، متناسب با دکور و فضای خود با مشاوران ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنند.

راه های ارتباطی با ما:

سایت فروشگاه : https://siminsaz.ir/

تلفن : 02177366058

موبایل : 09014794151 - 09190499956

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز

فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با هدف فروش مستقیم محصولات دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری پوستر دیواری پارکت لمینت و کفپوش و همچنین محصولات دکوراتیو مانند رومیزی و رانر، کوسن، انواع پرده و آینه دکوری شروع به فعالیت نموده است. خرید انواع محصولات دکوراسیون داخلی دقدقه ی این روزای بیشتر افراد است. زیرا زمان بسیار زیادی باید صرف خرید از فروشگاه ها شود. و امکان مقایسه ی محصولات در بسیاری از موارد وجود ندارد. در این میان افرادی که این محصولات را بصورت اینترنتی خرید می کنند شانس خرید بهتری را به خودشان می دهند. زیرا می توانند قیمت ها را مقایسه کنند و محصولات زیادی را ببینند بدون اینکه زمان زیادی صرف نمایند. فروشگاه اینترنتی سیمین ساز با فراهم آوردن امکان یک خرید صحیح و بدون تردید را به شما می دهد. زیرا موارد مورد نیاز مشتریان را نیازسنجی کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن فراهم نموده است. تلاش ما در فروشگاه سیمین ساز بر این است که با قیمت های منصفانه بتوانیم یک موقعیت مناسب برای خرید در هر شرایط و با هر توان مالی را فراهم کنیم. و این فقط یک شعار نیست. شما میتوانید با مقایسه ی قیمت ها به صحت آن پی ببرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل