اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103076102218886

استراتژی فارکس اثبات شده که در سال 2022 کار می کند

کد: 140103076102218886

https://bit.ly/3MW970R

، (اخبار رسمی): باوجود اینکه تنها تعداد کمی از مردم می توانند به صورت تمام وقت در فارکس معامله کنند، بسیاری از معامله گران به دنبال فرصت های پاره وقت برای باز و بستن معاملات پس از ساعت کاری خود یا وقت ناهار هستند

استراتژی فارکس اثبات شده که در سال 2022 کار می کند
استراتژی فارکس در سال 2022

در این پست، چند تکنیک پاره وقت آزمایش شده و واقعی در استراتژی فارکس برای جلوگیری از ضرر  را به شما نشان خواهیم داد. اگر نمی‌توانید به صورت تمام وقت معامله کنید، باید استراتژی‌های معاملاتی جایگزین فارکس را بر اساس برنامه‌های پاره وقت که مطابق با نیازهای شما تنظیم شده است، بسازید. از سوی دیگر، چنین استراتژی با محدودیت هایی همراه است.

در اینجا چند استراتژی برتر معاملات فارکس که در سال 2022 به شما کمک می کند آورده شده است:

معاملات مومنتوم

به گزارش تجارت آفرین نوسانات شدید قیمت در یک جهت، با توجه به اندیکاتورهای مومنتوم و معاملات، نشانه مطلوبی از ادامه روند قیمت در آن جهت برای مدت مشخصی است. به طور مشابه، تحرکات ضعیف نشان می دهد که یک روند کشش را از دست داده و در آستانه معکوس شدن است. قیمت و حجم ممکن است در تکنیک‌های مومنتوم در نظر گرفته شود که اغلب شامل ابزارهای تحلیلی بصری مانند نوسانگرها و نمودارهای کندل استیک می‌شود.

معاملات محدوده  معاملات محدوده ای یک رویکرد اساسی و محبوب بین تریدرها است. این استراتژی فارکس بر این فرض استوار است که قیمت ها در طول زمان در یک محدوده ثابت و قابل پیش بینی باقی می مانند. در بازارهای با ثبات و قابل اعتماد، و همچنین ارزهایی که اغلب در معرض اخبار غیرمنتظره نیستند، این استراتژی بسیار خول عمل میکند. معامله گران محدوده با خرید و فروش در سطوح مقاومت و حمایت از نوسانات بازار سود کسب میکنند. اندیکاتور RSI، اندیکاتور CCI و استوکاستیک برخی از ابزارهای تکنیکالی هستند که معامله‌گران روند برای یافتن سطوح ورود و خروج از معامله استفاده می‌کنند.

معاملات روند یکی دیگر از روش های رایج و پراستفاده در معاملات فارکس، معاملات روند است. برای مبتدیان درک و دنبال کردن این استراتژی فارکس ساده است. این روش مستلزم ارزیابی روند صعودی یا نزولی یک حرکت قیمت ارز و سپس انتخاب موقعیت های ورود و خروج در معامله است. برای محاسبه نقاط ورود و خروج از قدرت نسبی روند و همچنین موقعیت قیمت ارز در داخل روند استفاده می شود. میانگین های متحرک، شاخص های قدرت نسبی، اندازه گیری حجم، شاخص های جهت دار و استوکاستیک از جمله تکنیک هایی هستند که توسط معامله گران روند برای ارزیابی روندها مورد استفاده قرار می گیرند.

معاملات اسکالپ اسکالپینگ یک استراتژی فارکس برای معاملات روزانه است که در آن معامله‌گران ارزها را با هدف گرفتن سودهای ناچیز از هر معامله خرید و فروش می‌کنند. تاکتیک‌های اسکالپینگ در فارکس معمولاً مبتنی بر تحلیل مداوم حرکت قیمت و درک اسپرد است. اسکالپرها آنقدر به اسپرد متکی هستند که داشتن یک بروکر فارکس خوب که قیمت‌های پیشنهادی و درخواستی یک جفت ارز را تعیین می‌کنند، برایشان حیاتی است. اسکالپرها اغلب از حساب‌های تجاری حرفه‌ای برای دسترسی به اسپردهای ارزان‌تر استفاده می‌کنند. موفقیت آنها همچنین به استفاده از یک پلتفرم معاملاتی با تاخیر کم بستگی دارد که قادر به انجام سریع و دقیق چندین معامله به طور همزمان است.

معاملات کپی تریدینگ معامله گران تازه کار در بازارهای مالی می توانند از استراتژی فارکس کپی تریدینگ برای کپی خودکار موقعیت های ایجاد شده و نگهداری شده توسط سایر معامله گران با تجربه استفاده کنند. برخلاف معاملات آینه ای، که به معامله گران اجازه می دهد تا روش های خاصی را تکرار کنند، کپی تریدینگ بخشی از پول معامله گر کپی کننده را به حساب سرمایه گذار کپی شده منتقل می کند. شما مقدار پولی را که می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید انتخاب می‌کنید، و سپس هر کاری را که آن‌ها انجام می‌دهند را در زمان واقعی بصورت خودکار تکرار می‌کنید – هر زمان که آن معامله‌گر معامله ای انجام داد، حساب شما همان حرکت را انجام می‌دهد.

معاملات تحلیل بنیادی معامله گران از تحلیل فاندامنتال فارکس، برای تعیین اینکه آیا یک ارز کمتر از ارزش واقعی یا بیش از حد ارزش گذاری شده است، استفاده می کنند. آن‌ها از مبانی اقتصاد و از داده‌ها برای پیش‌بینی چگونگی تغییر ارزش ارز در رابطه با سایر ارزها در آینده استفاده می‌کنند. درک تحلیل بنیادی ممکن است دشوار باشد زیرا شامل بسیاری از جنبه های مختلف داده های اقتصادی یک کشور است که می تواند برای پیش بینی روند معاملات و سرمایه گذاری آتی مورد استفاده قرار گیرد. با این وجود با تمرکز بر چند شاخص کلیدی می توان این استراتژی فارکس را ساده تر کرد. خرده‌فروشی، تولید ناخالص داخلی، تولید صنعتی، CPI، تورم، داده‌های شاخص مدیران خرید، آمار مسکن و سایر شاخص‌ها همگی می‌توانند بر اقتصاد یک کشور - و پول آن تأثیر بگذارند.

قبل از ورود به بازار، ابتدا باید یک استراتژی فارکس مناسب را انتخاب کنید. شما باید به طور کامل بررسی کنید که کدام مفهوم برای شما مناسب تر است. قبل از اینکه وارد استراتژی معاملاتی پاره وقت شوید، دانش، تاکتیک ها و تکنیک های معاملاتی خود را ارزیابی کنید.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار فارکس

سایت تجارت آفرین فعالیت خود را در خرداد ماه سال 1394 بعنوان رسانه آموزشی آغاز کرد. رسالت ما آموزش راهکارهایی برای کسب درآمد آنلاین از طریق اینترنت است. مباحث مربوط به معامله و تریدینگ در بازارهای مالی از جمله بازار بورس، فارکس و ارزهای دیجیتال که محبوبیت بالایی بین مردم دست پیدا کرده است در تجارت آفرین مورد بحث قرار میگیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]