اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103076102518889

با علت‌های گرفتگی لوله های فاضلاب آشنا شوید

کد: 140103076102518889

https://bit.ly/38Nv7MV

، مشهد , (اخبار رسمی): لوله بازکنی مشهد با جدیدترین دستگاههای لوله بازکنی در خدمت همه عزیزان ساکن در استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد است

لوله بازکنی مشهد
با علت‌های گرفتگی لوله های فاضلاب آشنا شوید

لوله بازکنی در مشهد

گرفتگی لوله ها و فاضلاب امروزه به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده است، زیرا در صورت عدم کنترل، صاحبان خانه باید هزینه های چند برابری را متحمل شوند. مشکلات گرفتگی لوله ها به دلیل عدم لوله کشی نامناسب و شیب نامناسب لوله ها و استفاده ی مشترک واحد ها از لوله به یک مشکل روزمره تبدیل شده است.لوله بازکنی مشهد با جدیدترین دستگاههای لوله بازکنی در خدمت همه عزیزان استان خراسان رضوی و شهر مشهد است

چرا لوله ساختمان ما گرفته؟

1 – گرفتگی لوله در اثر تجمع وسایل و زباله‌های ریز

رایج‌ترین دلیل گرفتگی لوله‌ها، تجمع وسایل یا زباله‌های ریزی هستند که طی سال‌ها در فاضلاب ریخته‌اید. ممکن است این زباله‌ها در بخشی از لوله تجمع کرده و به مرور یک سد بزرگ ساخته باشند که عملا از رد شدن آب جلوگیری می‌کند.

2 – گرفتگی لوله در اثر تجمع چربی

در خیلی از خانه‌ها، خانم‌ها نمی‌دانند که نباید چربی‌ها را در فاضلاب بریزند. همینطور خیلی از آقایان هم تصور می‌کنند که ریختن چربی روغن ماشین، موتور و… در فاضلاب مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند.

اما خب احتمالا می‌دانید که چربی‌ها در اثر برخورد با آب سرد داخل فاضلاب و همینطور هوای سرد، از حالت مایع خارج شده و عملا جامد می‌شوند. بنابراین ممکن است دلیل گرفتگی لوله خانه شما تجمع همین چربی‌ها در بخشی از لوله باشد. در این شرایط نیاز به خدمات لوله بازکنی مشهد دارید.

3 – گرفتگی لوله در اثر تجمع مو!

متاسفانه خیلی‌ها تصور می‌کنند که بافت نرم موها نمی‌تواند هیچ گرفتگی در لوله‌های فاضلاب ایجاد کند. اما خب جالب است بدانید که موها به دلیل همین بافت نرم‌شان می‌توانند در بخشی از لوله جمع شده و با اتصال به همدیگر و البته دیگر زباله‌های درون فاضلاب، باعث گرفتگی شوند.

4 – گرفتگی لوله با مصالح ساختمانی

در ساختمان‌هایی که به‌دست پیمانکاران یا لوله کشان ناشی ساخته شده، ممکن است با مشکل گرفتگی لوله ها در اثر وجود مصالح ساختمانی در آنها روبرو شوید. مثلا ممکن است حین لوله کشی، لوله کش به اصول و استاندارد کار دقت نکرده و چسب، گچ، سیمان و… درون لوله‌های فاضلاب ریخته باشد. در ادامه امکان دارد این مصالح ساختمانی بعد از مدتی باعث گرفتگی شوند. همینطور، اگر لوله کش ساختمان حین لوله کشی پشت بام برای ناودان دقت کافی صرف نکرده باشد، ممکن است قیر درون آن ریخته و بعد از مدتی با گرفتگی روبرو شود. در هر دو صورت برای رفع مشکل می‌توانید به خدمات لوله بازکنی مشهد شرکت جت لوله اعتماد کنید.

5 – گرفتگی در اثر وجود دستمال کاغذی یا نوار بهداشتی

در نگاه اول چیزهایی مثل دستمال کاغذی یا نوار بهداشتی، بافت نرمی دارند. اما خب بهتر از ما می‌دانید که در صورت برخورد آب با این مواد، بافت‌شان سفت شده و عملا می‌توانند گرفتگی لوله‌های فاضلاب را منجر شوند. بنابراین به هیچ عنوان آنها را در توالت نیندازید.

6 – گرفتگی لوله به‌دلیل گیر کردن صابون!

افتادن یک قالب صابون گلنار در فاضلاب توالت یا حمام، به احتمال زیاد می‌تواند باعث گرفتگی آن شوند. اگر به‌ناگهان با چنین مشکلی روبرو شدید، پیشنهاد می‌کنیم یا اقدام به خارج کردن آن کنید یا اینکه سریعا یک کتری آب داغ رویش خالی کنید تا حجمش کمتر شده و راحت‌تر از فاضلاب خارج شود.
اما یکی دیگر از دلایل گرفتگی لوله فاضلاب هم می‌تواند همین کف صابون باشد! در واقع خیلی مواقع ممکن است در بعضی ساختمان‌ها، کف صابون‌هایی که در فاضلاب ریخته می‌شود از آن خارج نشده و عملا بعد از تجمع و سفت شدن، باعث گرفتگی لوله شوند.

7 – گرفتگی لوله در اثر رخنه ریشه درختان

اگر درخت خیلی بزرگی در نزدیکی خانه‌تان وجود دارد، ممکن است ریشه آن به لوله‌های فاضلاب‌تان رخنه کرده و علاوه بر شکستگی آنها، باعث گرفتگی هم شده باشند. در این شرایط باید کار را به‌دست متخصصان کاربلدی بسپارید که به‌خوبی با نحوه رفع این مشکل آشنایی دارند. پس در صورت نیاز برای دریافت خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی ایرانی با متخصصان این حوزه از جمله لوله بازکنی مشهد تماس بگیرید

آشنایی با روش‌های مختلف لوله بازکنی

رفع گرفتگی لوله فاضلاب روشهای مختلفی دارد که هر یک از این روشها مخصوص گرفتگی های خاصی می باشد. یعنی هر گرفتگی روش لوله بازکنی خودش را دارد و برای حل مشکل باید از آن روش خاص استفاده کرد. گرفتگی های مختلف لوله ها روشهای مختلفی برای رفع گرفتگی دارند که به بیان آنها خواهیم پرداخت.

احتمالا برای شما هم پیش آمده که لوله فاضلاب شما گرفته باشد و نیاز به لوله بازکنی داشته باشد. روشهای مختلفی را تست می کنید اما مشکل شما حل نمی شود و به دنبال روشهای دیگری برای رفع گرفتگی لوله می گردید اما نیازی به این کار نیست زیرا تمام روشهای رفع گرفتگی لوله را در اینجا به شما معرفی خواهیم کرد. تمام روشهایی که با استفاده از آنها می توان گرفتگی لوله ها را رفع گرد و بدون صرف هزینه لوله بازکنی به هدف نهایی دست یافت

 استفاده از فنر دستی لوله بازکنی

روش دیگر که البته موثر تر از دیگر روشها است استفاده از فنر دستی لوله بازکنی است. فنر لوله بازکنی فنری طولانی است که برای رفع گرفتگی لوله ها ساخته شده و با فروکردن آن داخل لوله و تکان دادن آن سعی می شود گرفتگی لوله را رفع نماید. برای رفع گرفتگی با فنر دستی لازم است یکی از آن را داشته باشید. اگر یکی از این نوع فنرها را دارید تنها کافیست آن را به داخل لوله فرو کنید و فشار دهید تا به محل گرفتگی برسد. سپس با تکان دادن آن و بیرون کشیدن و فروکردن آن به لوله تلاش کنید گرفتگی را باز نمایید. فنر دستی برای رفع گرفتگی های کفشوی ها مناسب است. مثال گرفتگی کفشوی حمام به خاطر ورود صابون یا مو که به راحتی با این فنرها باز می شود. همچنین رفع گرفتگی های ناشی از خاک و سنگهای ریز نیز با این فنرها باز می شود.

روشهای حرفه ای لوله بازکنی

تا اینجا روشهای خانگی رفع گرفتگی لوله بیان شد. یعنی روشهایی که شما در خانه می توانستید بکار ببندید تا گرفتگی لوله رفع شود. اما بعد از این روشهای حرفه ای لوله بازکنی است که تنها جهت اطلاع ب شما بیان می کنیم. زیرا این روشها کاملا حرفه ای است و نیاز به تخصص و البته داشتن تجهیزات و دستگاه لوله بازکنی دارد.

 حل مشکل با ژنراتور لوله بازکنی

اولین روش حرفه ای لوله بازکنی استفاده از فنر لوله بازکنی یا ژنراتور لوله بازکنی است که برخی آن را لوله بازکن برقی یا فنر برقی می گویند. تفاوت آن با فنر لوله بازکن در برقی بودن آن است به این صورت که همان فنر لوله بازکنی به موتوری الکتریکی متصل شده و به کمک موتور دوران می کند که این موضوع باعث افزایش قدرت و کارایی آن شده است بطوری که هر نوع گرفتگی در داخل لوله را باز می کند. استفاده از ژنراتور برقی برای رفع گرفتگی های چاه توالت، کف شوی حیاط که ناشی از سنگ و خاک و آجر باشد و کف شوی حمام مفید است و هر نوع گرفتگی را باز می کند.

استفاده از ژنراتور نیز مانند استفاده از فنر دستی است با این تفاوت که با روشن کردن موتور دستگاه بصورت خودکار فنر را به دوران در می آورد و گرفتگی را رفع می کند. تقریبا تمام شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه از این نوع دستگاه ها دارند و برخی نیز از نوع سبک و قابل حمل آن که پیشرفته تر است استفاده می کنند. شرکتهای لوله بازکنی برای رفع انواع گرفتگی ها از فنر لوله بازکنی یا ژنراتور استفاده می کنند.

– دستگاه تراکم هوا مخصوص لوله بازکنی

بعد از ژنراتور دستگاه تراکم هوا کاربرد فراوانی دارد و در رفع گرفتگی لوله ها به ما کمک می کند. این دستگاه نیز همچون چاه بازکن عمل می کند با این تفاوت که فشار هوا توسط دستگاه ایجاد می شود. برای رفع هر نوع گرفتگی در لوله ها کاربرد دارد و تفاوت آن با فنر لوله بازکن در این است که محدودیتی ندارد و می تواند گرفتگی های موجود در انتهای لوله را نیز باز کند. دستگاه تراکم هوا به این صورت کار می کند که دهانه آن را روی لوله فاضلاب قرار می دهند تا فشار هوای ایجاد شده توسط دستگاه به داخل لوله هدایت شده و گرفتگی ها را رفع کند. دستگاه تراکم هوا نیز همچون ژنراتور لوله بازکنی کاربردهای فراوانی دارد و بسیاری از شرکتهای خدمات فنی و لوله بازکنی از آن جهت رفع گرفتگی لوله ها استفاده می کنند. لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا بسیار آسان و سریع انجام می شود و کیفیت بالایی نیز دارد.

روشهای دیگر جهت باز کردن لوله

روشهای مختلف و البته اصلی و رایج رفع گرفتگی لوله ها بیان شد و امیدواریم با استفاده از آنها گرفتگی لوله های خود را باز کنید. این روشها بهترین روشهای لوله بازکنی هستند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و بسیار هم موفق بوده اند. البته روشهای دیگری نظیر استفاده از نوشابه جهت باز کردن لوله و یا رفع گرفتگی لوله با مایع ظرفشویی نیز وجود دارد که دیگر از بیان آنها صرف نظر می کنیم.

اگر با استفاده از روشهای مذکور نتوانستید گرفتگی لوله را باز کنید لازم است با یکی از شرکتهای لوله بازکنی تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان در محل حاضر شده و به رفع گرفتگی لوله شما بپردازند و در نهایت هزینه را نیز طبق تعرفه اتحادیه محاسبه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوله بازکنی مشهد

شرکت لوله بازکنی مشهد با در اختیار داشتن متخصصین کار بلد ، ماهر و با تجربه بدون هیچ گونه آسیب به لوله های فاضلاب با رعایت تمام موارد بهداشتی در تمام مناطق 12 گانه مشهد به صورت شبانه روزی در حال فعالیت می باشد. خدمات ما : لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور برقی تخلیه چاه باز کردن لوله حمام ، توالت ، آشپزخانه ، پشت بام و ….. در آوردن اشیاء ، طلا ، گوشی و ….. از داخل لوله های فاضلاب رفع نم و رطوبت رفع ترکیدگی لوله سرویس دهی به تمام مناطق 12 گانه مشهد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان