اطلاعات تماس
  • ۰۴۱۳۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103086107118744

آشنایی با سفارش شکلات اسمی

کد: 140103086107118744

https://bit.ly/3z316TJ

، تبریز , (اخبار رسمی): شکلات‌های سفارشی از جمله بهترین و جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شوند که در حال حاضر، شرکت‌های معتبر به‌منظور معرفی برند خود برای مشتریانشان تهیه می‌کنند

سفارش شکلات اسمی
آشنایی با سفارش شکلات اسمی

شکلات از جمله محبوب‌ترین و پرطرفدارترین خوردنی‌های دنیا محسوب می‌شود که بدون در نظر گرفتن سن و سال اشخاص، همیشه و در همه جا طرفداران خاص خود را داشته است.

معمولا شکلات با خاطرات خوب و شادی همراه بوده است و حتی به‌ عنوان هدیه ارزش‌هایی برای اشخاص مختلف نیز پیدا کرده است که بسیاری از افراد برای مناسبت‌های گوناگونی همچون ولنتاین، روز تولد و… شکلات‌های جذاب و سفارش شکلات اسمی به یکدیگر هدیه می‌دهند.

مزایای شکلات شامل:

  • آنتی اکسیدان
  • ضد التهاب
  • پیشگیری از لخته‌ شدن خون
  • اتساع عروق خونی
  • محافظت از سلول‌های عصبی
  • کاهش مقاومت انسولین
  • افزایش جریان خون به مغز
  • تنظیم ژن‌های کنترل کننده وزن بدن
  • مهار رشد سرطان

شکلات اسمی چیست؟

شکلات اسمی به عنوان یک هدیه خوشمزه از جذابیت بالایی برخوردار است. این هدیه هم برای سفارش دهنده و هم برای شخص دریافت کننده بسیار لذت بخش بوده و در جعبه‌های بسیار شیک و زیبا برای شما ارسال خواهند شد. شما می‌توانید اسم عزیزان خود را روی این شکلات‌ها حک کنید و خاطرات نو بسازید.

شکلات‌های سفارشی از جمله بهترین و جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شوند که در حال حاضر شرکت‌های معتبر به‌منظور معرفی برند خود برای مشتریانشان تهیه می‌نمایند.

انواع شکلات اسمی

شکلات اسمی در انواع متفاوتی طراحی و آماده سازی می‌شود:

یک نوع شکلات اسمی که شامل دو حرف است و این دو حرف ممکن است اول حرف اسم دو فرد باشد.

شکلات اسمی می‌تواند ترکیبی از اسم شما و شخصی که دوستش دارید و شاید هدیه‌ای از سمت شما برای دو شخص دیگر که به تازگی با یکدیگر آشنا شده‌ و یا ازدواج کرده‌اند باشد. این شکلات سفارشی طبق سلیقه‌ی شما می‌تواند با حروف لاتین و یا حروف فارسی آماده شوند. می‌توانید حروف فارسی یا لاتین را با تایپوگرافی به جذابترین روش سفارش دهید.

سفارش شکلات اسمی بجز حروف اول اسامی می‌تواند به صورت حروف کامل یک اسم هم ثبت شفارش شود، همچنین می‌توانید جملات و عبارات کوتاهی مثل I LOVE YOU یا هر عبارت دیگری که بیانگر احساس شما به شخص مورد نظر باشد را در نظر بگیرید.

کاکائو به کار رفته در شکلات اسمی با توجه به حجم سفارش می‌تواند در سه طعم شیری، کلاسیک و تلخ از مرغوب‌ترین و تازه‌ترین نوع موجود در بازار ایران تهیه می‌گردد. شکلات شیری به رنگ سفید، شکلات کلاسیک به رنگ قهوه‌ای و رنگ شکلات تلخ قهوه‌ای تیره است.اما توجه داشته باشید که حجم غالب سفارش گیری برای شکلات تلخ پیش بینی شده و در صورت نیاز به سفارش در طعم های دیگر با تیم فروش شوکوبرند تماس بگیرید.

سفارش شکلات اسمی در باکس ویژه سورپرایز قرار داده می‌شود. از این رو جلوه هدیه شما دلربا‌تر و چشمگیرتر خواهد شد. لازم به ذکر است که این هنر شما است که بتوانید با ارسال یک هدیه پیام خود را برسانید و سفارش شکلات اسمی در بین انواع هدایا انتخابی بسیار هوشمندانه و شکیل خواهد بود.

سفارش شکلات اسمی

ممکن است در نگاه اول تصور کنید که باید قیمت شکلات اسمی زیاد باشد. ولی باید بگوییم که اینطور نیست. شوکو برند سعی کرده است سفارش شکلات اسمی را در انواع گوناگونی ارائه بدهد که مشتریان با هر سلیقه و قیمتی قادر به خرید بهترین و مناسب‌ترین هدیه باشند. به هیچ‌وجه نگران آب شدن این هدیه نباشید؛ چرا که ما آنها را به نحوی به دست شما خواهیم رساند که صحیح و سالم و بدون هیچ مشکلی این جعبه شگفت انگیز را هدیه دهید‌.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شوکوبرند

محصولات شوکوبرند پیشنهادی جدید و لوکس می باشد ؛ محصولی خوشمزه و دلنشین که می‌تواند خاطره خوشی از برند شما در ذهن مصرف کننده باقی بگذارد. شوکوبرند می تواند آرم و لوگوی شرکت یا سازمان شما را بر روی شکلات درج نموده و به تعداد دلخواه شما آماده نماید تا شما بتوانید با شکلات های مخصوص و سفارشی، از میهمانان و مخاطبین خود پذیرایی نمایید. همچنین در صورت درخواست شما ، امکان ارائه بسته بندی و جعبه های سفارشی شکلات با طرح اختصاصی امکان پذیر میباشد .

اطلاعات تماس
  • ۰۴۱۳۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی