اطلاعات تماس
  • ۰۴۱۳۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110106898418744
در دسترس نیست

شرکت‌های تولید کننده شکلات در ایران

برترین برندهای شکلات ایرانی

کد: 140110106898418744

، تبریز , (اخبار رسمی): شکلات دیگر در دنیای امروزی فقط یک خوراکی نیست بلکه به یک تجارت نیز تبدیل شده است و شرکت‌های مختلفی برای تولید آن با هم رقابت می‌کنند. در کشور عزیزمان ایران نیز برند‌های مختلفی، شکلات تولید می‌کنند و رقابت زیادی نیز بین آن‌ها وجود دارد.

برترین برندهای شکلات ایرانی
برترین برندهای شکلات ایرانی

شکلات برخی از شرکت‌های خاص بسیار خوشمزه است و با بقیه شکلات‌ها فرق دارد.

کم‌تر کسی را می‌توان پیدا کرد که طعم لذیذ شکلات را نچشیده و از خوردن آن لذت نبرده باشد. شکلات این خوراکی خوشمزه به قدری لذیذ و مفید است که مصرف آن در تمام دنیا به صورت روزانه انجام می‌پذیرد و حتی پزشکان در نسخه‌های خود از آن استفاده می‌کنند. شکلات دیگر در دنیای امروزی فقط یک خوراکی نیست بلکه به یک تجارت نیز تبدیل شده است و شرکت‌های مختلفی برای تولید آن با هم رقابت می‌کنند. در کشور عزیزمان ایران نیز برند‌های مختلفی، شکلات تولید می‌کنند و رقابت زیادی نیز بین آن‌ها وجود دارد.

هر شکلاتی هم، طعم و کیفیت ایده‌الی ندارد، برای اینکه شکلات لذیذ شود باید در تولید آن بهترین مواد به کار برده شده و فرآیند تولید آن نیز به نحو احسنت انجام بپذیرد. به همین دلیل هم است که شکلات برخی از شرکت‌های خاص بسیار خوشمزه است و با بقیه شکلات‌ها فرق دارد. در خرید شکلات باید به نام برند و شرکت تولید کننده آن توجه کنید، اگر نمی‌دانید شکلات‌های کدام شرکت‌های ایرانی لذیذ است همراه ما باشید تا شما را با برترین شرکت های شکلات ایران آشنا کنیم.

شیرین عسل: گروه صنایع غذایی شیرین عسل در تولید انواع مختلف خوراکی‌ها و مواد غذایی فعالیت می‌کند ولی اصلی‌ترین و محبوب‌ترین محصولاتش شیرینی و شکلات و محصولات کاکائویی آن می‌باشد. اگر شکلات خور باشید حتما نام این شرکت به گوش شما خورده است چرا که شکلات‌هایی با طعم لذیذ تولید می‌کند.

آناتا: گروه صنعتی نجاتی که با نام آناتا فعالیت می‌کند یکی از برترین شرکت های شکلات ایران می‌باشد که در شهر تبریز مستقر است. این شرکت همواره جزو قدرتمندترین شرکت‌های تولید کننده شیرینی و شکلات در ایران بوده است.

از جمله محصولات تولیدی این شرکت می‌توان به بیسکویت، شکلات، کیک، ویفر، کراکر، مارش مالو، آبنبات، تافی، آدامس و پودر و کره کاکائو و … اشاره کرد. آناتا را مردم بیشتر با شکلات‌هایش می‌شناسند.

شونیز: شرکت صنعتی داداش برادر که با نام شونیز شناخته می‌شود سابقه ۴۲ ساله در تولید محصولات شکلاتی دارد. محصولات این شرکت شکلات سازی در بیش از ۳۷ کشور خارجی به فروش می‌رسد. هم اکنون شرکت صنعتی داداش برادر (شونیز) در تولید و صادرات انواع شکلات، پودر کاکائو، کره کاکائو، کیک، بیسکویت، ویفر، تافی، آبنبات، آدامس، اسنک و پاستیل فعال است. اصلی‌ترین دلیل محبوبیت شکلات‌ها و در کل محصولات این شرکت، وجود واحد کیفی در آن می‌باشد که کیفیت تمامی محصولات را مورد آزمایش قرار داده و با استاداردهای جهانی مانند ، ISO9001:2008 ، ISO17025 و HACCP تطبیق می‌دهند. شونیز سال‌ها است که جزو برترین شرکت های شکلات ایران محسوب می‌شود.

باراکا: آخرین شرکتی که در لیست برترین شرکت های شکلات ایران قرار دارد و ما به شما معرفی خواهیم کرد شرکت رضوان شکلات یا همان باراکا است. باراکا بیش از ۴۰ محصول را در لیست تولیدات خودش دارد. این شرکت دلیل محبوبیت شکلات‌هایش را در بسته‌بندی زیبا و منحصر بفرد، طعم ناب شکلات مرغوب و کیفیت تضمین شده برای مصرف کننده می‌داند.

شوکوبرند: در میان نام‌های بزرگ و دیرینه شکلات ایران، قطعاً رقابت و قد علم کردن کار چندان آسانی نیست و نخواهد بود، ما در شوکوبرند تمام تلاشمان ابتدا ارائه‌ی کیفیت عالی و کسب رضایت مشتریان و سپس تکامل و به بلوغ رساندن ایده‌ی تولد شوکوبرند است. ایده‌ای که با خلق ایده‌ها و نیازهای شما متولد گشت. شکلات‌های سفارشی، به سلیقه و طرح مورد نیاز شما، که در کنارش تمامی تلاشمان برای ارائه‌ی کیفیت ایده‌آل، ضمیمه شده است…

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شوکوبرند

محصولات شوکوبرند پیشنهادی جدید و لوکس می باشد ؛ محصولی خوشمزه و دلنشین که می‌تواند خاطره خوشی از برند شما در ذهن مصرف کننده باقی بگذارد. شوکوبرند می تواند آرم و لوگوی شرکت یا سازمان شما را بر روی شکلات درج نموده و به تعداد دلخواه شما آماده نماید تا شما بتوانید با شکلات های مخصوص و سفارشی، از میهمانان و مخاطبین خود پذیرایی نمایید. همچنین در صورت درخواست شما ، امکان ارائه بسته بندی و جعبه های سفارشی شکلات با طرح اختصاصی امکان پذیر میباشد .

اطلاعات تماس
  • ۰۴۱۳۵۵*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی