اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103086107318899

قیمت یونولیت در سال جدید اعلام شد

کد: 140103086107318899

https://bit.ly/3wWQh2X

، تهران , (اخبار رسمی): تهیه و خرید یونولیت برای ساخت و ساز و استفاده از انواع ورق های مختلف یونولیت، امروزه در اکثر شهرهای ایران به یک امر معمولی تبدیل شده است

قیمت یونولیت در سال جدید اعلائم شد
قیمت یونولیت در سال جدید اعلام شد

برای مشاهده قیمت و خرید یونولیت به منظور ساختمان سازی و  یا انبوه سازی، با توجه به راحتی کار و البته صرفه جویی در وقت و هزینه ها به شکلی جدی پیشنهاد می شود، خرید یونولیت را بصورت آنلاین از سایت مصالح شاپ بروزترین مرجع تجهیزات و مصالح ساختمانی تهیه کنید.

ما در این خبر با تمرکز  به موضوع پراهمیت قیمت یونولیت در سال جدید می پردازیم علاوه براین در ادامه مطلب به بررسی انواع یونولیت های ساختمانی و کاربردشان به و همچنین چگونگی خرید آسان آن ها از سایت مصاح شاپ با شما صحبت خواهیم کرد.

قیمت یونولیت در سال جدید

امروزه در اکثر پروژه های ساختمانی، از یونولیت به عنوان جایگزینی برای بلوک سیمانی یا سفالی استفاده می شود. یونولیت های موجود در بازار، دارای درجه بندی هستند و هرکدام از این مدل ها دارای قیمت به خصوص هستند. یونولیت‌ها به واسطه داشتن وزن پایین، میزان نفوذ پذیری پایین و عایق حرارت و صوت بودن، در اکثر ساختمان‌ها استفاده می‌شود. در سال جدید اکثر تجهیزات و مصالح ساختمانی با افزایش قیمت همراه بوده‌اند. قیمت یونولیت در سال جدید نیز افزایش یافته و این افزایش قیمت در یونولیت‌های سقفی، مشهود است.

پرفروش ترین مدل های یونولیت سقفی و ورقه ای اگر به دنبال قیمت یونولیت سقفی ، هستید، با پرفروش ترین مدل ها در وب سایت مصالح شاپ می توانید آشنا شوید. برای عزیزانی که زیاد با کاربرد یونولیت سقفی آشنا نیستند، باید بگوییم که یکی از مهم‌ترین مصالح در ساخت سقف ساختمانها همین یونولیت است. یونولیت های سقفی با کمک ترکیبات شیمیایی جایگزین سفال های سقفی شده‌اند.

مشاهده قیمت یونولیت در مصالح شاپ

استفاده از فوم یونولیت و ورق های یونولیت همانطور که در مقدمه هم ذکر شد، به دلیل سبکی و عایق بودن در ساختمانهای بلند زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل کارخانجات زیادی در کشور وجود دارند که به تولید این ورق ها می پردازند. بد نیست بدانید که یونولیت ها علاوه بر صنعت ساختمان سازی در خودرو‌سازی و ساخت تجهیزات پزشکی هم کاربری دارد.

برای خرید آنلاین و یا مشاهده قیمت روز یونولیت می توانید به مصالح شاپ وب سایت تخصصی مصالح و تجهیزات ساختمانی مراجعه نمایید. این فروشگاه می تواند از لحاظ اطمینان خاطر، تنوع فروش و وجود انواع محصول مورد نیاز شما، خیال شما را راحت نماید. یکی دیگر از مزایای خرید و همکاری با این فروشگاه اینترنتی، پذیرش سفارش به هر تعدادی که شما تمایل دارید، است

قیمت انواع یونولیت در تهران و شهرستان خرید یونولیت از فروشگاه مصالح شاپ، می تواند به دو شکل یونولیت سقفی و یونولیت کرومیت برای شما خریدار گرامی صورت بگیرد. این دو نوع یونولیت کاربرد و قیمت های مختلفی دارند. تفاوت این دو مدل در ضخامت و وزن آنهاست. معمولا کرومیت ها نسبت به سقفی ها، چون بزرگترند قیمت بیشتری هم دارند.

یونولیت سقفی یونولیت سقفی، یکی از انواع یونولیت می باشد که در سقف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. ورقه هایی سبک و کم حجم که می توانند به جای سفال ها استفاده شوندو البته مزایای زیادی نسبت به آنها داشته باشند. هم عایقند، هم تخریب نمی شوند و نیاز به تعویض ندارند و هم می توانند در اتفاقات غیر منتظره ای مانند آتش سوزی و زلزله مقاومت بیشتری نشان دهند و وسعت تخریب کمتری از خود به جای بگذارند.

یونولیت فشرده از انواع یونولیت می توانیم به یونولیت فشرده هم اشاره کنیم. این دسته از یونولیت ها برخلاف یونولیت های معمولی که سبکند، وزن زیادی دارند و سنگین اند. یونولیت فشرده با ترکیبات دیگر می تواند به عنوان عایق صوتی بسیار سودمند، عمل در ساختمانها عمل کند.

شما اگر علاقه مند هستید تا از این قیمت ها مطلع شوید حتما به فروشگاه مصالح شاپ سر بزنید. اگر سوالی در مورد قیمت یونولیت 20 سانتی و قیمت ورق یونولیت ۵ سانتی، میتوانید با کارشناسان این فروشگاه آنلاین تماس بگیرید و در لحظه از قیمت ها باخبر شوید.

مصالح شاپ ؛ مرجع فروش تجهیزات و مصالح ساختمانی

خرید یونولیت و کاربرد آن در انواع پروژه های عمرانی و ساخت و ساز می تواند علاوه بر کاهش هزینه‌های بعدی مصرف کننده، در استحکام و مقاومت سازه هم نقش عمده ای ایفا کند.

برای مشاهده و اطلاع از قیمت های انواع یونولیت می توانید به وب سایت فروشگاه مصالح شاپ به آدرس masalehshop.com مراجع نمایید و یا شماره تماس: 02128422026 تماس حاصل فرمائید. برای اجرایی کردن پروژه های خود حتما با کارشناسان این مجموعه تبادل نظر داشته باشید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مصالح شاپ

مصالح شاپ، با هدف ایجاد بستر مناسب جهت مقایسه کیفیت و قیمت مصالح ساختمانی، برای کلیه فعالان در حوزه صنعت اعم از مهندسین، معماران و سازندگان فعالیت خود را به‌طور تخصصی شروع کرده است. مصالح شاپ، گروه بزرگی از کارشناسان حوزه صنعت ساختمانی، دکوراسیون و متخصصین حوزه طراحی است که تیم مصالح شاپ، همیشه در تلاش هست تا اطلاعات فنی دقیق در مورد محصولات ساختمانی، قیمت های رقابتی، کیفیت مناسب، شفاف و برتر بازار را ارائه دهد. کاربران خواهند توانست با استفاده از کاربری ساده و راحت و بخشی از هوشمندی سیستم، کالای خود را سفارش داده و با مدیریت هوشمند حمل و نقل و بهینه سازی، تامین کالا را با قیمت مناسب دریافت کنند.

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید