اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103096108018903

راهنمای خرید سرویس طلا زنانه

کد: 140103096108018903

https://bit.ly/3wUyQ4m

، (اخبار رسمی): امروزه به دلیل تنوع بسیار زیاد انواع سرویس های طلا در رنگ ها و طرح های مختلف ، انتخاب آن ها سخت شده است. با این حال در سال های اخیر سرویس طلای سفید برای عروس خانم ها بسیار پرطرفدار شده است. طلای خالص به رنگ زرد است ولی با استفاده از یک سری فعل و انفعالات آنها را میتوانید به رنگ سفید درآورد.

راهنمای خرید سرویس طلا زنانه
راهنمای خرید سرویس طلا زنانه
راهنمای خرید سرویس طلا زنانه
راهنمای خرید سرویس طلا زنانه
راهنمای خرید سرویس طلا زنانه
راهنمای خرید سرویس طلا زنانه

یکی از بخش های مهم در خرید عروسی خرید سرویس طلا است. برگزاری مجلس عروسی از قدیم تا به امروز از دغدغه های افراد در تمام کشور ها وفرهنگ ها بوده است.

در فرهنگ هند عروس باید با انواع طلا و جواهر پوشیده وتزیین شود و همانند خورشید بدرخشد. و داشتن طلا و جواهر بیشتر عروس نوعی کسب اعتبار برای خانواده داماد محسوب میشود.

همچنین عروس های آمریکایی و اروپایی به ندرت از زیورآلات استفاده میکنند. زیرا اکثر طراحان مد در اروپا معتقدند که محور اصلی جذابیت عروسی باید خود عروس باشد نه زرق و برق جواهرات و لباس

در ایران خرید سرویس طلا برای عروس خانم نوعی هدیه محسوب میشود. و همچنین میتواند نوعی سرمایه گذاری برای تشکیل خانواده و آینده زندگیشان باشد. همچنین در ایران خرید یک سرویس جذاب و درخشنده هم برای داماد و هم برای عروس مهم و با اهمیت است.  

برای قرن ها، طلا یکی از ارزشمندترین و مورد توجه ترین فلزات گرانبها بوده است. به عنوان نوعی مبادله بین‌المللی و نمادین از حق امتیاز ارزشمندی برخوردار بوده و هست. هدیه طلا همیشه نماد عشق و فداکاری و پایداری شناخته شده است.

در طول قرن‌ ها پیشرفت و فناوری روزافزون، طلا نقش‌های بیشتری را عهده دارشده. نه تنها به عنوان یکی از اجزای ضروری جواهرات ارزشمند است، بلکه کاربردهای زیادی در زندگی مدرن معاصر دارد.

طلا در شکل نهایی خود ( جواهرات) مشهور است. هر روز مردان، زنان و کودکان به آیین طلا آرایی ادامه می دهند. آنها از طریق خرید جواهرات گرفتار جذابیت طلا می شوند.

سرویس طلا چیست؟

سرویس طلا دارای گوشواره ،گردنبند و دستبند طلا  است. در بعضی مواقع  بسته به سلیقه خریدار انگشتر هم به این مجموعه اضافه می شود.

تمام اجزا در طراحی و مدل با هم هماهنگ هستند. از انواع سرویس طلا میتوان سرویس طلا زرد و سرویس طلا سفید وسرویس جواهر را نام برد. شما با توجه به بودجه و هزینه ای که در نظر گرفته اید می توانید از بین مدل های مختلف انتخابی جذاب داشته باشید.

نیم ست طلا چیست؟

نیم ست طلا دارای گوشواره ،گردنبند ودر بعضی مواقع انگشتر طلا است. معمولا در مواقعی که بودجه به قدر کافی نیست و هزینه ی کافی برای خرید سرویس طلا ندارید میتوانید از نیم ست استفاده کنید.

سرویس طلا زرد

طلای زرد خالص ترین نوع  طلا است. طلای خالص بسیار نرم است و به راحتی آسیب می بیند. به همین دلیل با آلیاژ های مختلفی مانند روی ، مس ونیکل ترکیب میشوند تا استحکام کافی را به دست بیاورند. در واقع، کلمه "طلا" در زبان انگلیسی به عنوان یک رنگ است که به عسل یا آفتاب تشبیه شده است. با این حال، تمام جواهرات زرد رنگ در واقع طلا نیستند. همانطور که می دانید آبکاری در جواهرات طلایی رایج است و گاهی عمداً برای حفظ ظاهر طلای زرد ، انجام می شود. طلای زرد استحکام کمتری نسبت به طلای سفید دارد.

سرویس طلا سفید

سرویس طلای سفید طرفداران بسیاری دارد .کمتر عروسی از سرویسی به غیر از طلای سفید استفاده میکند. طلای سفید از فلزات سفید (یعنی پالادیوم، نیکل یا منگنز) ساخته شده است که از طلا قوی تر هستند. طلا سفید در ساخت حلقه های نامزدی ،برلیان نشان و جواهر بسیار محبوب است. زیرا استحکام و سختی بیشتری دارد. سرویس طلا سفید تراش خورده یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین سرویس ها است.زیرا جلوه و درخشش سرویس جواهرنشان را دارد ولی از نظر قیمت کمتر است.

سرویس جواهر

سرویس جواهر معمولا با سنگ های قیمتی و طلای سفید ساخته می شود. از نظر درخشندگی و زیبایی فوق العاده است. علاوه بر وزن طلا، درصد خلوص سنگ و قیراط آن ،اهمیت بسیاری دارد. هرچه ابعاد سنگ بزرگتر باشد قیراط آن بالاتر است . و هرچه خلوص سنگ بیشتر باشد قیمت آن افزایش پیدا میکند. جالب است بدانید که برلیان یک سنگ نیست بلکه نوع تراش روی سنگ الماس را برلیان می گویند.

نکاتی که هنگام خرید طلا و جواهر در سال 2020 باید بدانید:

1. اگر پوست سفید دارید پیشنهاد میکنم از طلای سفید استفاده کنید.درخشندگی طلای سفید جذابیت وجلوه پوستتان را دو چندان میکند.

2. اگر پوست گندمگون دارید پیشنهاد میکنم از طلای زرد استفاده کنید. جلوه طلای زرد روی پوستتان مناسب تر است.

3. هنگام خرید به قفل دستبند و گردنبند دقت کنید و از سالم بودن آنها مطئن شوید.

4. به گردی و کشیدگی صورت خود دقت کنید که در انتخاب سرویس مناسب متفاوت است. اگر مایل به خرید سرویس با سنگهای رنگی مانند یاقوت و زمرد هستید توجه داشته باشید که پوشیدن این نوع سرویس با هر لباسی هماهنگی ندارد.. بهتراست سرویس انتخابی شما طرحی داشته باشد که با هر پوششی متناسب باشد.

5. دقت کنید دستبند و گردنبند اندازه و متناسب با دست و گردن شما باشد. بلندی زیاد گردنبند وگشادی دستبند مانع از حرکت شما میشود وامکان پارگی دارد.

6. از فروشگاه های معتبر خرید نمایید، پیشنهاد میکنم این مقاله را در انتخاب بهتره فروشگاه طلا و جواهر مطالعه نمائید.

چگونه تشخیص دهیم که طلا واقعی است؟

هنگام خرید یک قطعه طلا، همیشه به دنبال علامت قیراط باشید که باید روی آن مهر شود. این علامت کیفیت است و به نسبت طلای خالص استفاده شده در قطعه جواهرات انتخابی شما اشاره دارد. طلای خالص 24 عیار است، عموماً برای استفاده در جواهرات ، بسیار نرم است و از این رو برای افزایش دوام با سایر فلزات گرانبها آلیاژ می شود.

مراقبت از جواهرات طلا

مانند تمام جواهرات دیگر، طلا باید به طور دوره ای تمیز شود و از نظر سایش و شکستگی بررسی شود. می توانید خودتان آن را با آب گرم و صابون تمیز کنید. جواهرات خود را در جعبه هایی با محفظه های جداگانه و در مکانی امن نگهداری کنید تا روی یکدیگر خراشیده نشوند.

کلام اخر

توجه کنید که با خرید سرویس طلا قرار است در جشن عروسی و مراسم ها زیبا تر شوید. پس در انتخاب سرویس مناسب برای استایل خود و رنگ پوستتان دقت کنید. اگر بودجه محدود دارید خرید سرویس طلای سفید تراش خورده ره به شما پیشنهاد میشود. تراش ها با درخشش وانعکاس جذاب خود همانند سرویس جواهر با تراش برلیان عمل میکند .حتما توجه داشته باشید برای اطمینان از خرید به یک گالری معتبر مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مد و لباس