اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103096109318909

فروش پارچه سایبان برقی با کیفیت بالا و قیمت مناسب

کد: 140103096109318909

https://bit.ly/3Gvo8Ew

، (اخبار رسمی): اگر سایبان برقی دارید، احتمال دارد پس از مدتی نیازمندهای جانبی خواهید داشت. ممکن است بر اثر یک خرابی، سوختگی، پارگی و یا اتفاقات گوناگون بخشی از سایبان دچار مشکل شده باشد. امروز می خواهیم به شما یک مرکز معتبر فروش پارچه سایبان برقی معرفی کنیم.

فروش پارچه سایبان برقی با کیفیت بالا و قیمت مناسب
فروش پارچه سایبان برقی با کیفیت بالا و قیمت مناسب

یک سایبان برقی از اجزای گوناگونی همچون موتور، پارچه، چندین پایه، بسط و … شکیل می شود. در صورت نبود هر کدام از این بخش‌ها، عملکرد کلی سایبان تحت تاثیر قرار گرفته و یا حتی به طور کامل مختل می شود.

بنابراین نمی توان از اهمیت هیچ کدام از اجزای یک سایبان برقی غافل شد. با این حال برخی از اجزا هستند که کیفیت و مواد تشکیل دهنده آن‌ها روی تجربه کاربران هنگام استفاده تاثیر شگرف تری می گذارد. پارچه سایبان یکی از همین اجزاست.

در هنگام خرید و فروش پارچه سایبان برقی علاوه بر توجه به سایز و ابعاد پارچه، لازم است که مشخصات دیگری را هم در نظر بگیریم. برای مثال جنس پارچه، طرح و نقش آن، ضد آب بودن، کیفیت ساخت و قیمت از عوامل مهمی هستند که معمولا در خرید و فروش پارچه سایبان برقی به آن ها توجه می شود.

پارچه سایبان برقی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

فروش پارچه سایبان برقی در ایران به لحاظ متریال به کار برده شده در آن، تنوع بالایی دارد. هر کدام از این نوع پارچه ها خواص و ویژگی های به خصوصی دارند که آن‌ها را برای کاربرد خاصی مناسب تر می گرداند.

پارچه اکریلیک

بافت این پارچه ها شبیه به پارچه های پشمی است. مقاومت کششی بالا، آب گریزی، تولید در رنگ ها متنوع و شفاف از ویژگی های اصلی این پارچه سایبان است.

پارچه پی وی سی

این پارچه ها از پلاستیک فشرده تهیه شده اند و مقاومت بالایی دارند. بنابراین خیالتان از بابت عدم پارگی راحت خواهد بود. انعطاف مناسب و تولید در رنگ های گوناگون نیز از ویژگی های دیگر این پارچه است.

پارچه برزنتی

این پارچه در برابر آفتاب، آب، پوسیدگی و رشد باکتری مقاومت مناسبی دارد. با این حال رنگ ها روی این پارچه از شفافیت زیادی برخوردار نخواهند بود.

به استثنای ویژگی های وابسته به متریال پارچه سایبان، ویژگی هایی دیگری  هم هستند که لازم است در تمامی پارچه سایبان ها به وجود آن ها توجه کنیم:

  • آب گریزی: از آنجا که کاربرد اصلی سایبان ها ایجاد فضایی ایمن در زیر پارچه آن‌هاست، عدم نفوذ آب از بافت پارچه امری ضروری محسوب میشود.
  • مقاومت در برابر رنگ رفتگی: برخورد دائم پرتوهای نور به پارچه سایبان وجود این ویژگی را الزامی می کند.
  • استحکام کششی بالا و مقاومت در برابر پارگی: دارا بودن این ویژگی سبب می شود که سایبان در برابر وزش باد، بارش باران و برف شدید و مسائلی از این دست مقاوم باشد.
  • وزن سبک: پارچه های سبک و خلبانی کمترین فشار را به موتور سایبان برقی وارد می کنند و به افزایش طول عمر محصول می انجامند.
  • قابلیت شستشو: با شستشوی دوره ای پارچه سایبان می توانید دوده های نشسته بر روی محصول در طولانی مدت را بزدایید و ظاهر سایبان را نونوار کنید. در نتیجه از تعویض رود هنگام آن بی نیاز خواهید شد.
  • ضد حریق بودن: این ویژگی امنیت محیط در برابر آتش سوزی را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد.
  • مقاومت در برابر اشعه فرابنفش: برای اینکه پارچه سایبان برقی در برابر اشعه مقاومت پیدا کند معمولا از پوشش هایی مانند کاور اکرلیک بر روی آن استفاده می شود.

گارانتی تمامی مدل های پارچه سایبان برقی

در مجموعه دیدگاهان غرب تمامی محصولات از جمله قطعات سایبان دستی و سایبان برقی دارای گارانتی هستند. بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل در سایبان برقی خود می توانید از خدمات پس از فروش شرکت بهره مند شوید. این موضوع علاوه بر اینکه خیال شما را از بابت انجام تعمیرات توسط متخصصین راحت می کند، هزینه ها را هم تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. به علاوه مجموعه دیدگاهان شعب و نمایندگی های متعددی در سراسر کشور دارد. پس در هر جا که نیاز به خدمات مجموعه دیدگاهان داشته باشید در اسرع وقت می توانید از آن ها بهره مند شوید.

امکان تعویض پارچه سایبان برقی قدیمی با پارچه نو

با توجه به اینکه سایبان ها دائم در برابر تابش نور خورشید قرار دارند، امکان استهلاک و رنگ رفتگی در آن ها بالاست. بنابراین لازم است که امکان تعویض آسان آنها وجود داشته باشد. علاوه بر این پارگی یا تغییر دکوراسیون خارجی فروشگاه ها از دلایل دیگری هستند که نیاز به تعویض پارچه سایبان را به وجود می آورند. با توجه به اینکه سایبان بخش زیادی از فضای بیرون فروشگاه ها، رستوران ها، مراکز تجاری و هر منطقه ای که در آن نصب شده باشند را پوشش می دهند، نقش پررنگی در زیبایی ظاهری محیط خارجی ایفا می کنند. بنابراین می توان با تعویض پارچه سایبان هم تنوع در محیط ایجاد کرد و هم دکوراسیون خارجی را نونوار کرد.

در میان مزایای سایبان برقی، یکی از برجسته ترین آنها امکان تعویض پارچه سایبان است. پارچه سایبان یک جزء کاملا مجزا از بدنه سایبان به شمار می رود و به راحتی از سایر بخش ها جدا می شود. بنابراین در صورت نیاز می توان آن را با پارچه مورد نظر تعویض نمود.

ثبات بالای رنگ پارچه ها و عدم تغییر رنگ در دراز مدت

همانطور که پیشتر ذکر شد، پارچه سایبان در معرض انواع شرایط جوی قرار می گیرد. تابش نور خورشید از یک سو و باران و برف از سوی دیگر عواملی مخرب برای رنگ و کیفیت ظاهری پارچه سایبان هستند. اگر پارچه سایبان ثبات رنگی نداشته باشد به سرعت دچار تغییر رنگ شده و زیبایی خود را از دست می دهد. این موضوع برای صاحبان رستوران ها با مراکز تفریحی که از سایبان برای ایجاد ظاهری زیبا در محیط استفاده می کنند اهمیت بالایی دارد. مجموعه دیدگاهان با فروش پارچه سایبان برقی با ثبات رنگی بالا و مقاوم در برابر رنگ رفتگی، محصولاتی با دوام و مطمئن به خریداران تحویل می دهد.

تفاوت پارچه سایبان برقی پی وی سی و کتان اسپانیایی

در میان متریال های مورد استفاده در پارچه سایبان برقی، کتان و پی وی سی از جمله مواردی هستند که هم ظاهر زیبا و هم طول عمر بالایی دارند. پارچه های کتان اسپانیایی علاوه بر آب گریزی و مقاومت بالا بافت نرم و انعطاف پذیری دارند. معمولا از این پارچه ها در سایبان رستوران ها و کافه ها استفاده می شود. در عوض پی وی سی محکم، با دوام و مقرون به صرفه است. فروش پارچه سایبان برقی در مجموعه دیدگاهان در هر دو نوع این پارچه ها صورت می گیرد.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی