اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103096110618913

کاربرد موتور کرکره برقی تیونی در درب های کرکره ای

کد: 140103096110618913

https://bit.ly/3GA02Zw

، (اخبار رسمی): موتور کرکره برقی تیونی از جمله موتورهای با کیفیت است. این نوع موتورها در رده موتورهای پر قدرت قرار دارند. همچنین این موتورها به دلیل داشتن قیمت مناسب و ویژگی های خاص بسیار در بازار محبوب شده اند.

کاربرد موتور کرکره برقی تیونی در درب های کرکره ای
کاربرد موتور کرکره برقی تیونی در درب های کرکره ای

موتور کرکره برقی تیونی چیست؟

موتور کرکره برقی تیونی محصولی از برند معتبر و نام آشنای تیونی است که با موتور کرکره برقی ایرانی تفاوت دارد. در واقع این برند یکی از برندهای رایج و پرکاربرد موتور کرکره برقی به شمار می آید. تیونی برندی از کشور چین است که موتورهای کرکره برقی را با کیفیت بالایی تولید می کند. بهتر است بدانید موتورهای این برند در دو نوع ساید و توبلار در بازار موجود هستند. همچنین موتورهای کرکره برقی تیونی مزیت های بسیار زیادی دارند. این نوع موتورها را می توان برای مدت زمان زیادی استفاده کرد زیرا از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند.

تفاوت میان موتور کرکره برقی تیونی و موتور توبلار تیونی

بهتر است بدانید این دو نوع موتور با اینکه هر دو محصولی از برند تیونی می باشند، دارای یکسری تفاوت با یکدیگر نیز هستند. برای مثال موتورهای ساید تیونی با قدرت های ۳۰۰ و ۵۰۰ کیلوگرم تولید و به بازار عرضه می شوند. این در حالی است که موتورهای توبلار تیونی تنها با توان ۱۴ مترمربع تولید شده اند. همچنین از دیگر تفاوت های موجود بین این دو نوع موتور می توان به تفاوت در کاربری آن ها اشاره کرد.

در واقع از موتورهای ساید به راحتی می توانید در مکان های شلوغ و پر تردد استفاده کنید. این در حالی است که موتورهای توبلار گزینه ای مناسب برای درب های فروشگاه ها و پارکینگ ها با تردد کم به شمار می آیند. موتور توبلار تیونی برای درب هایی با وزن ۱۲۰ کیلو گرم  مناسب می باشد. همچنین موتورهای توبلار فضای کمی از محیط را اشغال می کنند زیرا قطر آن ها کم می باشد، اما موتورهای ساید نسبت به موتورهای توبلار فضای بیشتری را اشغال می کنند.

قدرت بالای موتور های کرکره برقی تیونی

بهتر است بدانید یکی از ویژگی های مهم موتور های کرکره برقی تیونی قدرت بالای آن ها است، به گونه ای که این موتورها در رده موتورهای پر قدرت قرار گرفته اند. این نوع موتورهای پر قدرت دارای ولتاژ ۵۱۰ وات هستند. از این موتورها به دلیل قدرت بالایی که دارند به راحتی می توان در مکان های پر تردد و با مساحت بالا استفاده کرد.

کاربرد بالای موتور کرکره برقی تیونی برای درب های بزرگ

از آنجا که موتورهای کرکره برقی تیونی دارای دو نوع ساید و توبلار هستند، از هر کدام از آن ها می توان در مکان های خاصی استفاده کرد. موتورهای ساید تیونی دارای بیشترین کاربرد و استفاده در مکان های پر تردد هستند. به گونه ای که از این نوع موتورها می توان در پارکینگ های مجتمع های مسکونی بزرگ، مراکز، پاساژها و مکان های صنعتی استفاده کرد. در واقع این نوع موتورها بهترین گزینه انتخابی برای درب های بزرگ با ارتفاع زیاد و مساحت ۳۰ متر مربع محسوب می شوند. لازم است بدانید مدل های ساید دارای دو نوع UPS دار و بدون UPS هستند. مدل UPS دار بهترین گزینه جهت استفاده در محل های پر تردد با عرض و ارتفاع زیاد است.

مزایا و معایب استفاده از موتور کرکره برقی تیونی

بهتر است بدانید استفاده از موتور کرکره برقی تیونی مزیت های بسیاری را به دنبال دارد. این نوع موتورها از یک طراحی محکم با درجه ایمنی بالا برخوردار هستند. همچنین موتورهای کرکره برقی تیونی در حین عملکرد بی صدا هستند و باعث آلودگی صوتی در فضا نمی شوند. همچنین این نوع موتورها قیمت مناسب و به صرفه ای دارند. این محصول علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

از دیگر مزایای این نوع موتورها می توان به مقاوم بودن آن ها در شرایط مختلف آب و هوایی و دمای بالا و پایین اشاره کرد. همچنین جنس سیم پیچ ها در این موتورها از نوع آلومینیومی و مسی است.

  • مجهز بودن به سیستم خلاص کن نیز از دیگر مزایای این موتورها به شمار می آید.
  • در موقع قطع برق به راحتی می توان کرکره را با کشیدن زنجیر خلاص کن بالا و پایین برد.
  • دارا بودن رسیور به همراه دو عدد ریموت کنترل نیز از دیگر مزیت های موتور های کرکره برقی تیونی است.

عملکرد این نوع موتورها برای نصابان دردسرهای جانبی را به دنبال ندارد.

از دیگر مزایای این نوع موتورها قابلیت عرضه شدن آن ها با ولتاژ های 24 و 220 ولت است. نداشتن محدودیت وزنی نیز مزیت دیگری از موتور های کرکره برقی تیونی به شمار می آید. این محصول همچون محصولات دیگر از معایبی نیز برخوردار است. از معایب این نوع موتورها می توان به اشغال فضای زیاد توسط آن ها اشاره کرد. در واقع این نوع موتورها را نمی توانید در مکان های دارای دکوراسیون و کوچک استفاده کنید. همچنین این مدل نسبت به دیگر مدل ها از قیمت بالاتری برخوردار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان