اطلاعات تماس
  • 031524*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103106111718921

لپ تاپ استوک چیست؟

کد: 140103106111718921

https://bit.ly/3t8b1nj

، (اخبار رسمی): لپ تاپ استوک چیست چه مزایا و معایبی دارد و چه تفاوت هایی با لپ تاپ های دست دوم دارد . شما در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد لپ تاپ های استوک و کالای استوک به دست خواهید آورد

لپ تاپ استوک
https://novinstok.com/product-category/stock/laptop

لپ تاپ استوک چیست ؟

لپ تاپ های سازمانی، اداری، صنعتی و یا بیزینسی که پس یک دوره مصرف ۳ تا ۵ ساله به صورت عمده در اروپا و آمریکا از طریق مزایده فروخته میشود را لپ تاپ استوک می گویند.
لپ تاپ های استوک عموما از لحاظ ظاهری قابل قبول هستند و از لحاظ کیفیت ساخت هیچ تفاوتی با لپ تاپهای موجود در بازار ندارند.

بعلاوه اینکه قیمت آنها گاهی تا یک سوم قیمت مشابه آکبند آن است.در ضمن محصولات استوک به علت اینکه برای کشور های اروپایی تولید می شود از بهترین قطعات استفاده شده است. اصلی ترین دلیل خرید لپ تاپ ها قابلیت حمل آن هاست چرا که با وجود بدنه ی سبک و نازک شما می‌توانید به راحتی تقریبا همه جا آن ها را همراه خود ببرید .

از طرفی دیگر یک رایانه رومیزی به همراه کیس، مانیتور، صفحه کلید و ماوس فضای زیادی را اشغال می کند درصورتی که لپ تاپ ها علاوه بر اینکه فضای کمی را اشغال می کنند شما می توانید پس از استفاده ، آن ها را در هرجایی نگهداری کنید .

لپ تاپ استوک همیشه لپ تاپ های دست دوم و کار کرده نیستند

در فروشگاه های زنجیره ای اروپایی و امریکایی مشتریان میتوانند کالایی که خرید می کنند را تا مدت ۳۰ روز بدون هیچ دلیلی مرجوع نمایند و تمام مبلغ کالا را دریافت کنند. کالای برگشتی به دلیل باز بودن کارتن کالای نو شناخته نمیشود، بنابراین به هیچ وجه وارد فروشگاه نمیشوند و مستقیما آنها را به انبار می فرستند.
پس از انبار کردن ، کالاها درجه بندی می شوند و در گرید های A,B,C و D به صورت عمده به فروش میرسند. پس ممکن است شما کالای استوکی را خریداری کنید ولی کالا به صورت دست نخورده و کاملا نو باقی مانده باشد! این کالا از درجه ی A است.

مزایای  لپ تاپ های استوک چیست؟

مهم ترین عامل برای انتخاب یک دستگاه استوک اختلاف قیمت بین لپ تاپ استوک وآکبند است. 

این تفاوت در کم ترین حالت از چند برابر شروع می شود و گاهی اوقات به دهها برابر می رسد یک دستگاه استوک به قیمت واقعی ۱ میلیون تومان احتمالا قیمت آکبند آن سه میلیون تومان به بالاست.

معایب لپ تاپ های استوک چیست؟

لپ تاپ های استوک معمولا از نظر ظاهری دستگاه های ظریفی نیستند. دلیل این نیز در کیفیت ساخت بسیار بالای قطعات ، مادربوردهای ۸ لایه و مقاومت بالای آن در استفاده های سنگین ،طولانی مدت و طول عمر بالاست.

درجه بندی لپ تاپ های استوک :

درجهA :

لپ تاپ های این رده دارای وضعیت ظاهری بسیار تمیز بوده و معمولا فاقد خط وخش می باشند ، حتی بعضی ها با نو فرقی ندارند  .این کالا ها کم کارکرد بوده و کارکرد کمتر از ۶ ماه دارند.

درجه B :

لپ تاپ های این رده دارای خط و خش ، ترک جزیی و کوچک و قابل گذشت هستند. خط وخش آن ها معمولا به چشم نمی آیند. این کالا ها سالم و اصلی بوده و از نظر کارکرد ، عملکرد و  سالم بودن هیچگونه تفاوتی با محصولات درجه ی A ندارند . لازم به ذکر است لپ تاپ های استوک درجه ی B.  قیمتی کمتر از لپ تاپ های  درجه A  دارند و مقرون به صرفه تر هستند .

نوین استوک ارایه دهنده انواع لپ تاپ استوک اروپایی از بهترین برند های خارجی از جمله دل ، اچ پی ، لنوو ، ایسر ، توشیبا ، ایسوز با تضمین بهترین قیمت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و عکس های بیشتر در واتس آپ 09301001107 تماس بگیرید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031524*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار