اطلاعات تماس
  • 093337*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103106113018923

پنج روش ریست فکتوری گوشی سامسونگ

کد: 140103106113018923

https://bit.ly/3x8A2Qx

، (اخبار رسمی): ریست فکتوری سامسونگ گاهی برای خیلی از کاربران به یک مشکل بزرگ تبدیل می شود، به طوری که مجبور می شوند برای بازگرداندن گوشی خود به تنظیمات کارخانه به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنند.

۵ روش ریست فکتوری گوشی سامسونگ
پنج روش ریست فکتوری گوشی سامسونگ

ریست فکتوری سامسونگ گاهی برای خیلی از کاربران به یک مشکل بزرگ تبدیل می شود طوری که مجبور می شوند برای بازگرداندن گوشی خود به تنظیمات کارخانه به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنند. اما این مشکل چه زمانی پیش می آید؟

برخی کاربران سامسونگ از یک پسوورد یا الگوی پیچیده برای محافظت از اطلاعات خود استفاده می کنند تا دیگران به راحتی نتوانند به اطلاعات آنها دسترسی داشته باشند. اما گاهی اوقات همین پسوورد یا الگوی پیچیده فراموش شده و تبدیل به یک دردسر بزرگ می شود. متاسفانه خیلی از کاربران نمی دانند چطور گوشی سامسونگ قفل شده خود را ریست کنند. در این مقاله ۵ راهکار مختلف برای ریست فکتوری سامسونگ ارائه می دهیم.

فهرست محتوا  نمایش فهرست 

آموزش روش های مختلف ریست فکتوری گوشی سامسونگ

ریست فکتوری سامسونگ در مد ریکاوری (Recovery Mode)

شما می توانید به راحتی ریست فکتوری سامسونگ را از طریق Setting گوشی خود انجام دهید. اگر گوشی شما قفل شده باشد هنوز این امکان وجود دارد که گوشی را در حالت ریکاوری قرار دهید اما این مساله به این سادگی ها قابل انجام نیست.

حال چطور می توانید ریست فکتوری گوشی قفل شده را انجام دهید؟ برای ریست کردن گوشی سامسونگ قفل شده مراحل زیر را دنبال کنید.

گوشی سامسونگ خود را خاموش کنید و سپس آن را به حالت Recovery Mode بوت کنید.

دکمه های افزایش حجم صدا و هوم را باهم ده ثانیه نگه دارید. با انجام این کار با صفحه بروز رسانی سیستم عامل گوشی مواجه می شوید. توجه داشته باشید بعد از فعال شدن ویبره گوشی خود، دکمه ها را رها نکنید. سپس، هنگامی که با پیام No Command مواجه شدید، یک دقیقه صبر کنید تا گوشی وارد حالت ریکاوری شود. اکنون در حالت ریکاوری، دکمه های حجم صدای بالا و پایین را نگه دارید و گزینه Factory Reset را انتخاب کنید. در مرحله آخر، پیامی مبنی بر Yes-Delete All User Data دریافت می کنید که باید آن را انتخاب کنید.

ریست فکتوری سامسونگ در مد ریکاوری

سپس گوشی شما به تنظیمات بازگشت به کارخانه وارد می شود که در اینجا با انتخاب  Reboot Now گوشی شما ریست می شود. این پروسه بسیار ساده است اما اگر به هر دلیلی در این فرآیند دچار مشکل شدید با نگه داشتن طولانی مدت دکمه پاور، گوشی شما خاموش می شود و می توانید فرآیند را از ابتدا طی کنید.

مقالات پیشنهادی ما به شما:

  • کد مکالمه رایگان همراه اول
  • شارژ اضطراری همراه اول
  • کد اینترنت رایگان همراه اول
  • کد تست گوشی سامسونگ

ریست فکتوری سامسونگ در حالتی که اکانت گوگل دارید

اگر روی گوشی سامسونگ خود یک اکانت گوگل داشته باشید ریست کردن آن از طریق این اکانت ممکن است. اگر اندروید ۴.۴ یا پایین تر دارید می توانید با استفاده از این روش گوشی خود را ریست کنید. برای این کار مراحل زیر را طی کنید.

یک پسوورد رندم را پنج بار روی گوشی خود وارد کنید. سپش پیام Forgot Pattern به معنی پسورد فراموش شده ظاهر می شود. این گزین را انتخاب کنید. سپس گوشی از شما می خواهد اکانت گوگل یا پین بکاپ گوشی خود را وارد کنید. گوگل اکانت را انتخاب کنید. پس از طی فرآیندی مشخص گوشی شما باز خواهد شد.

ریست فکتوری سامسونگ در حالتی که اکانت گوگل دارید

ریست فکتوری سامسونگ با استفاده از Device Manager اندروید.

راه دیگری که می توانید با آن ریست فکتوری سامسونگ را انجام دهید استفاده از Device Manager اندروید است. ریست کردن پسورد گوشی با استفاده از Device Manager بسیار ساده است. در زیر مراحل انجام این کار آمده است: ابتدا نیاز دارید به سایت Device Manager رفته و از طریق یک اکانت گوگل که قبلا بوسیله آن به Samsung device خود وارد شده اید، در سایت sign in کنید. در پنجره Android Device Manager دستگاه خود را انتخاب و روی دکمه Lock کلیک کنید تا یک پسورد موقتی برای شما ایجاد شود. سپس دکمه Lock را دوباره بزنید. در این مرحله شما یک پیام تایید دریافت می کنید.

حالا پسورد موقت را وارد کنید تا قفل Samsung device شما باز شود. اگر قابلیت ایجاد پسورد جدید برای شما فراهم شد با استفاده از گزینه Erase اقدام به پاک کردن Samsung device خود کنید. با اینکار پسورد از روی دستگاه شما پاک می شود.

ریست فکتوری سامسونگ با استفاده از Device Manager اندروید

ریست فکتوری سامسونگ با استفاده از Find My Mobile

درست مانند گوشی های اپل که گزینه Find My iPhone دارند، گوشی های سامسونگ از گزینه Find My Mobile برخوردارند. همانطور که اسم این قابلیت نشان می دهد این ویژگی می تواند دستگاه شما را مکان یابی کرده و همچنین تمام اطلاعات را از گوشی شما پاک کند. اگر می خواهید از این قابلیت برای پاک کردن پسورد خود بهره ببرید باید ابتدا به اکانت سامسونگ خود وارد شده و گزینه باز کردن قفل از راه دور را فعال کنید. برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

از کامپیوتر خود یا یک دستگاه موبایل دیگر به وبسایت samsung.com رفته و به حساب سامسونگ خود وارد شوید. روی گزینه Find My Mobile کلیک کرده و سپس گزینه Unlock را انتخاب کنید تا قفل دستگاه شما از راه دور باز شود. در آخر پسورد حساب سامسونگ خود را وارد کنید و سپس روی گزینه Unlock بزنید.

ریست فکتوری سامسونگ با استفاده از Find My Mobile

ریست فکتوری سامسونگ با استفاده از ۴uKey برای اندروید

اگر تمام روش های بالا برای ریست فکتوری سامسونگ شما بی نتیجه ماند شما می توانید با استفاده از یک نرم افزار که مخصوص این کار است پسورد خود را بازیابی و گوشی را ریست کنید. البته برای این کار نرم افزارهای زیادی وجود دارد اما از بین آنها نرم افزار Tenorshare 4uKey for Andorid بهترین عملکرد را دارد. در زیر مراحل ریست فکتوری سامسونگ با استفاده از این نرم افزار توضیح داده شده است:

  • ابتدا این نرم افزار را روی کامپیوتر خود دانلود و نصب کنید.
  • حالا باید با استفاده از یک کابل USB موبایل سامسونگ خود را به کامپیوتر وصل کنید.
  •  روی منوهای نرم افزار گزینه Remove Screen Lock انتخاب کنید.

گزینه استارت را انتخاب کنید. نرم افزار در این مرحله به شما اخطار میدهد که نرم افزار باید تمام اطلاعات گوشی را پاک کند تا قفل نرم افزار شما برداشته شود. با انتخاب گزینه Yes  این کار انجام خواهد شد.

سپس باید گوشی خود را در حالت ریکاوری قرار داده و آن را ریبوت کنید تا گوشی شما ری استارت شود.

ریست فکتوری سامسونگ با استفاده از ۴uKey برای اندروید

کد ریست فکتوری سامسونگ

*۲۷۶۷*۲۸۷۸# : شما می توانید در سری گوشی های سامسونگ ، با استفاده از این کد، گوشی خود را ریست دستی کنید و تنظیمات گوشی را به حالت پیش فرض برگردانید. همچنین شما می توانید با استفاده از این کد، قفل گوشی را باز کنید. نکته قابل توجه این است که این کار باید بدون سیم کارت انجام شده و بهتر است کارت حافظه از گوشی خارج شده و باطری در هنگام استفاده از این کد، دارای شارژ کامل بوده باشد تا مشکلی در ریست فکتوری سامسونگ پیش نیاید.

*۲۷۶۷*۳۸۵۵# : یکی دیگر از کدهای مورد استفاده برای ریست فکتوری سامسونگ ؛ این کد است که به وسیله آن می توانید ریست کامل را انجام دهید. این کد قوی تر از کد قبلی عمل کرده و باید درحالتی تست شود که گوشی سامسونگ بدون سیم کارت است. جالب است بدانید که استفاده از این کد ۷۰% تا ۸۰% ویروس ها و مشکل آنتن دهی را از بین برده ؛ مخصوصا در مورد مدل های D500 ، D600 ،D900 ،E250 

نتیجه گیری

تمام این موارد که در بالا آمده روش های قابل و انجام پذیر برای انجام ریست فکتوری سامسونگ است. اما گاهی اوقات نیز برخی از این روش ها جواب نمی دهد و موفق عمل نمی کند. این اتفاق می تواند نتیجه آسیب دیده سیستم عامل گوشی و پاک شدن برخی فایل های حساس آن باشد.

جمع بندی ریست فکتوری سامسونگ

ریست فکتوری سامسونگ یکی از تعمیرات نرم افزاری گوشی موبایل است. گوشی های موبایل در موارد متعددی نیاز به تعمیرات نرم افزاری و تعمیرات سخت افزاری دارند. به خصوص با ورود تکنولوژی های مدرن به صنعت ساخت گوشی موبایل و بروز شدن منظم نرم افزارها، سرعت پیشرفت این صنعت به طرز وحشتناکی صعودی شده است.

در این شرایط نیاز به متخصصان و تکنسین های موبایل که قادر باشند با مهارت بالا انواع تعمیرات موبایل را انجام دهند احساس می شود. این تعمیرکاران باید ابتدا آموزش ببینند. آموزش تعمیرات موبایل باید در یک بستر حرفه ای و به صورت عملی و کاربردی و همگام با نیازها و چالش های روز بازار کار صورت بگیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093337*****
[نمایش اطلاعات]