اطلاعات تماس
  • 021225*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103136117018745

موج دیجیتال شدن کسب و کارهای سنتی آمد

رونمایی از وب سایت آقای دیجیتال با هدف حمایت از کسب و کارهای سنتی ایران

کد: 140103136117018745

https://bit.ly/3MwbR3Y

، (اخبار رسمی): با هدف حمایت از کسب و کار های سنتی در مسیر دیجیتال شدن و رشد و توسعه زیر ساخت طراحی سایت و سئو در ایران، از سایت آقای دیجیتال به آدرس https://www.aghayedigital.com/ در تاریخ 1 خرداد 1400 رونمایی شد

رونمایی از سایت آقای دیجیتال با هدف حمایت از کسب و کار های سنتی
رونمایی از وب سایت آقای دیجیتال با هدف حمایت از کسب و کارهای سنتی ایران

به گزارش آقای دیجیتال، وب سایت آقای دیجیتال که یک سایت فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ است با ارائه خدمات و سرویس‌های جدید مشاوره کسب و کار، طراحی سایت، سئو گوگل، ثبت اطلاعات در نقشه گوگل و ... در این حوزه قصد حمایت از کسب و کارهای سنتی را در مسیر دیجیتال شدن دارد تا در نهایت رشد و توسعه زیر ساخت دیجیتال مارکتینگ را در ایران را تسهیل نمایند.

استاد احسان احمدزاده، مدرس ابزارهای دیجیتال و مدیر وب سایت آقای دیجیتال گفت: «آینده ی همه کسب و کارها و صنایع دیجیتالی است و این آینده از آن چیزی که شما فکر میکنید زودتر رقم خواهد خورد. صاحبین کسب و کارهای سنتی باید بدانند که این روزها فارغ از اینکه در چه صنعت و بخشی فعالیت می کنند و چه کسب و کاری دارند، فناوری و به اصطلاح ابزارهای دیجیتال در حال جابجا کردن مرزهای اطرافشان هستند. فرقی ندارد که پزشک یک داروخانه هستید و یا یک تعمیرگاه تخصصی اتومبیل دارید، ممکن است در حال فروش محصولات فیزیکی باشید یا خدمات تخصصی ارائه بدهید، در آینده دو راه بیش تر نخواهید داشت، تحول دیجیتال (دیجیتال شدن) یا نابودی کسب و کارتان. کسب و کارها باید بدانند که پیاده سازی ابزارهای دیجیتال مستلزم فهم درست آن ها و ابعاد مختلفشان است که معمولا در کسب و کارها و بیزینس هایی که ما بررسی کردیم با شکست مواجه خواهند شد و حجم زیادی از منابع (چه مالی و چه غیر مالی) از بین خواهد رفت، برای همین تیم ما در آقای دیجیتال تلاش میکند تا با بررسی و موشکافی دقیق کسب کارها، بهترین مسیر را برای رشد و پیشرفت آنها انتخاب کرده و در طول مسیر تا رسیدن به موفقیت و کسب درآمد بیشتر کنارشان باشد.

کسب و کارها در مسیر رشد نیاز دارن تا با استفاده از ابزارهای دیجیتال مثل وب سایت، سئو، شبکه های اجتماعی و … سریع تر رشد کنن این کار باعث میشه تا  خیلی جاها در  اقیانوس خونی کسب و کارشون زنده بمانند!

استاد احسان احمدزاده در زمینه امکانات و خدمات وب سایت آقای دیجیتال و تمایز آن افزود: « آقای دیجیتال مجموعه ای است از بهترین متخصصین جوان ایرانی که هدفشون کمک به کسب و کارها برای ورود به دنیای دیجیتال است. کسب و کارها تو مسیر استفاده از ابزار های دیجیتال مارکتینگ نیاز به استفاده از یک سری ابزارها مثل طراحی سایت و سئو و سوشال مارکتینگ مثل آموزش اکسپلور اینستاگرام، واتس آپ و ... دارند که پیمودن این مسیر سختی های زیادی دارد برای همین ما تمام تلاش خود را میکنیم تا با ارائه آموزش ها و خدمات در حوزه ابزار های دیجیتال توسط یک کوچ کسب و کار در سطح حرفه ای پیمودن این مسیر را راحت تر کنیم.»

یادتان باشد که مهم نیست چه کسب و کاری دارید، چه سوپرمارکت، چه رستوران و چه یک هتل 6 ستاره داشته باشید، هر کسب و کاری نیاز دارد تا با ثبت کسب و کار در گوگل مپ، هویت کسب و کار خود را در نقشه گوگل شکل دهد، تا مشتریان بسیاری را کسب کند.

گفتنی است آقای دیجیتال، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه مشاوره رایگان تلفنی کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن مجموعه می‌توانند به وب سایت آقای دیجیتال به آدرس https://www.aghayedigital.com/ مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021225*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی