اطلاعات تماس
  • 051442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103156118318936

بهترین آل این وان های سال 2022

کد: 140103156118318936

https://bit.ly/3Q8tD0y

، (اخبار رسمی): در این مطلب به معرفی چند مدل از برترین آل این وان هایی که در سال 2022 می توانید تهیه کنید پرداخته ایم و یک فروشگاه معتبر برای تهیه آل این وان استوک باکیفیت معرفی کرده ایم

بهترین آل این وان های سال 2022
بهترین آل این وان های سال 2022

یک کامپیوتر رومیزی عالی است، اما ممکن است نخواهید تمام حجم مربوط به آن روی میز یا زمین شما باشد. لپ‌تاپ‌ها عالی هستند، اما روی کار در حال حرکت تمرکز دارند، نه عملکرد شگفت‌انگیز. اینجاست که یک کامپیوتر همه کاره (آل این وان) وارد می شود: دسکتاپ و مانیتور شما را در یک دستگاه فشرده می کند تا فضای بیشتری برای تنفس و بازی داشته باشید.

کامپیوتر همه کاره مورد علاقه ما HP Envy 32 با انتخاب سخت افزار فوق العاده و طراحی درجه یک است. اما تعداد زیادی مدل عالی دیگر برای انتخاب وجود دارد، از Apple iMac گرفته تا Dell Inspiron 7000.

در اینجا لیست ما از بهترین رایانه های همه کاره است که می توانید در حال حاضر بخرید. در ادامه تعدادی از بهترین مدل های آل این وان را معرفی خواهیم کرد که می توان از فروشگاه کامپیوتر صفر یک تهیه کرد.

HP Envy 34 آل این وان بهترین کامپیوتر All-In-One آل این وان

چرا باید این دستگاه را بخرید؟: در حال حاضر این دستگاه بهترین رایانه رومیزی آل این وان است که می توانید بخرید زیرا کاربر رایانه شخصی آگاه به فضا که به قدرت بدون برج بزرگ نیاز دارد.

 

چرا ما HP Envy 34 را انتخاب کردیم:

Envy آل این وانS HP همیشه ماشین‌های چشمگیری بوده است، اما این جدیدترین دستگاه بدون زحمت به اوج می‌رسد. اگر آل این وان قدرت مورد نیاز شما را با این مدل خواهد داشت، نیازی به نگرانی نیست: دارای مشخصات عالی از جمله پردازنده 8 هسته ای نسل یازدهم اینتل، 32 گیگابایت رم و صفحه نمایش بزرگ 34 اینچی 5120x. 2160.

هر چیزی که برای این آل این وان در نظر دارید، آماده است تا با آن کار کند. این شامل یک کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1650 است که می تواند ماجراجویی های بازی شما را تقویت کند و دو اتصال Thunderbolt 4 (به علاوه USB-A و USB-C به همراه کارت خوان SD). فضای ذخیره سازی با یک SSD 512 گیگابایتی NVMe PCIe ارائه می شود، اگرچه شما می توانید آن را به TB کامل ارتقا دهید.

این بسته همچنین شامل یک وب‌کم مغناطیسی است که می‌توانید بسته به آنچه برای شما مناسب است، به پنج موقعیت مختلف در امتداد مانیتور متصل کنید. در مجموع، در حالی که همه به این بسته مشخصات کامل نیاز ندارند، این بهترین آل این وان است که تاکنون با آن روبرو شده ایم - با این حال، ممکن است به کمی صبر نیاز داشته باشید زیرا هنوز در همه مناطق منتشر نشده است.

لنوو یوگا A940 بهترین آل این وان برای خلاقان

چرا باید این را بخرید: طراحی برای افراد خلاق عالی است. برای چه کسانی مناسب است: کسانی که می خواهند یک صفحه نمایش برگردان داشته باشند که با قلم کار کند و یک دیسک ایجاد داشته باشد.

 

چرا Lenovo Yoga A940 را انتخاب کردیم:

Lenovo Yoga آل این وان دارای ویژگی هایی است که حرفه ای ها و آماتورهای خلاق به طور یکسان از آنها قدردانی می کنند. صفحه نمایش 27 اینچی بازشو را می توان در هر زاویه ای تنظیم کرد، برای استفاده سنتی دسکتاپ، بین طراحی یا ویرایش در یک زاویه از تقریباً صاف به عمودی تغییر مکان داد. همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی برای پشتیبانی از استفاده از قلم است و یک قلم فعال BT نیز گنجانده شده است. این کیت همچنین شامل یک درایو نویسندگی، مشابه درایو سرفیس است، که به شما امکان می‌دهد به سرعت در میان پالت‌های رنگی و سایر گزینه‌های ویرایش پیشرفته در حین کار حرکت کنید. و این پایه در عین حجیم بودن دارای یک شیار خودکار و یک داک شارژ بی سیم برای لوازم جانبی است.

در داخل، متوجه خواهید شد که رایانه از یک پردازنده هشت هسته ای نسل نهم اینتل i7-9700 همراه با پردازنده گرافیکی مجزای AMD Radeon RX 560 با عملکرد بالا استفاده می کند. همچنین 16 گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی هیبریدی با 1 ترابایت HDD و SSD دریافت می کنید. با ظرفیت 256 گیگابایت این مشخصات به طیف گسترده ای از برنامه های خلاقانه کمک می کند (و این مدل حتی با یک ماه فتوشاپ رایگان ارائه می شود).

پورت های اینجا عبارتند از Thunderbolt، چند USB-A 3.1 و HDMI، البته متاسفانه USB-C. ترکیبی از پد شارژ بی سیم، پشتیبانی از قلم و صفحه نمایش بازشو آن را به انتخابی عالی برای کسانی که کارهای خلاقانه انجام می دهند تبدیل می کند، به خصوص که گزینه هایی مانند مایکروسافت استودیو دیگر در دسترس نیستند و نمایشگر استودیو اپل برای هر صفحه بسیار گران است.

 

Apple iMac M1 (2021) بهترین کامپیوتر Apple آل این وان

چرا باید این دستگاه را بخرید: این قدرتمندترین iMac است که اپل تا به حال ساخته است و گزینه های رنگ جدید شگفت انگیز هستند.

برای چه کسی است: هر کسی که به یک آل این وان ساده با قدرت کافی برای انجام بیشتر وظایف نیاز دارد.

چرا Apple iMac M1 را انتخاب کردیم:

به‌روزرسانی iMac 2021 اپل یک نسخه 24 اینچی رنگارنگ از All-in-one محبوب را برای ما به ارمغان آورد که اکنون توسط تراشه پردازنده M1 خود اپل پشتیبانی می‌شود. طراحی فوق‌العاده نازک جدید گزینه‌های رنگی زیادی را ارائه می‌کند، اما ستاره واقعی در اینجا صفحه‌نمایش با وضوح 4.5K با رزولوشن 4480 در 2520 برای تصاویر فوق‌العاده واضح است (البته 100 درصد در محدوده sRGB و 90 درصد در محدوده AdobeRGB برای رنگ). مثل همیشه، این یک گزینه عالی برای هنرمندان و طراحان است - تا زمانی که مشکلی برای کار با macOS نداشته باشید.

علاوه بر تراشه قدرتمند Apple M1 (که نسبت به iMac های کوچکتر قبلی بهبود یافته است)، این iMac همچنین دارای یک GPU 7 هسته ای (قابل ارتقا تا 8 هسته)، 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. مدل پایه دارای دو پورت Thunderbolt 4/USB4 است، اما مدل های ارتقا یافته پورت های USB-A و Gigabit Ethernet را نیز اضافه می کنند.

نکته منفی این است که تنها گزینه برای نسخه iMac M1 مدل کوچکتر 24 اینچی است که واقعاً فضای نمایشگر را کاهش می دهد. آی‌مک‌های بزرگ ۲۷ اینچی دارای تراشه‌های قدرتمند Core i9 اینتل هستند، اما جایگزینی برای Apple M1 جدیدتر نیستند.

Apple iMac 5K 27 اینچی بهترین 27 اینچ اپل آل این وان

چرا باید این را بخرید: این قدرتمندترین آی مک 27 اینچی است که می توانید بخرید.

برای چه کسی است: طرفداران اپل که یک آل این وان 27 اینچی می خواهند و نمی توانند منتظر مدل جدید باشند.

چرا ما اپل iMac 5K 27 اینچی را انتخاب کردیم:

اپل روی آی‌مک 24 اینچی به سیلیکون M1 خود روی آورد، اما مدل 27 اینچی با صفحه نمایش 5K همچنان از تراشه‌های اینتل استفاده می‌کند. در حالی که iMac 27 اینچی نسبت به همتای M1 خود داغ تر و پرقدرت تر است، اما همچنان بهترین آل این وان 27 اینچی در جهان است - حداقل تا زمانی که اپل مدل را با تراشه خود ارتقا دهد.

گزینه های رنگی مشابهی ندارید، اما طراحی نمادین نقره ای iMac مثل همیشه خوب به نظر می رسد. در زیر کاپوت، یک پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 با هشت هسته، حداکثر 128 گیگابایت حافظه، 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی و مهمتر از همه AMD Radeon Pro 5500 XT مشاهده می کنید. iMac 27 اینچی یک ماشین بازی نیست، اما GPU اختصاصی به آن اجازه می دهد تا روی پایه های نازک بازی بایستد.

اگر نگران پشتیبانی هستید، نگران نباشید - اپل قبلاً گفته است که قصد دارد برای سال‌های آینده از رایانه‌های اینتل، از جمله iMac 5K 27 اینچی پشتیبانی کند. تراشه اینتل در داخل این مدل می‌تواند داغ‌تر عمل کند، اما می‌تواند تقریباً هر کاری را که پیش از آن قرار داده شود، انجام دهد. در مقایسه با نسل قبلی، بهبودهایی تا 48 درصد در برخی از کارها یافتیم.

iMac Pro یک دستگاه قدرتمندتر است، اما بسیار گران تر است. این دستگاه به جای پردازنده Intel Core i7 با پردازنده Xeon عرضه می شود و این تغییر نشان دهنده افزایش قابل توجه قیمت است. حداقل 3800 دلار برای iMac Pro ارتقا یافته و 7200 دلار خرج خواهید کرد.

Dell Inspiron 27 7000 بهترین کامپیوتر از خانواده آل این وان

چرا باید این را بخرید: این یک دستگاه همه کاره و مقرون به صرفه است که با جدیدترین سخت افزار بسته بندی شده است.

برای چه کسی است: کاربران دفتر خانه که قدرت یک اولترابوک همه کاره را می خواهند.

چرا Dell Inspiron 27 7000 را انتخاب کردیم:

Dell's Inspiron 27 7000 عالی است اگر به یک کامپیوتر آل این وان نیاز دارید که تمام خانواده بتوانند از آن استفاده کنند. این به سختی بیشتر از گزینه های بودجه ما است، اما ظاهر و احساس برتری دارد و تجهیزات مدرن و با کارایی بسیار زیادی را برای همه اعضای خانواده ارائه می دهد.

جدیدترین رایانه شخصی Dell Inspiron آل این وان دارای صفحه نمایش 27 اینچی InfinityEdge با وضوح بالا است که به یک صفحه نمایش کوچکتر با حاشیه های نازک تبدیل می شود. در پشت این نمایشگر، آخرین پردازنده Core i7-1165G7 اینتل، تا 12 گیگابایت حافظه و 512 گیگابایت PCIe NVMe SSD قرار دارد. تنظیمات همچنین شامل یک پردازنده گرافیکی نازک Nvidia GeForce MX330 است.

این رایانه شخصی برای کسانی که به گزینه های اتصال زیادی نیاز دارند ایده آل است. دارای چهار پورت USB-A، یک پورت USB-C و خروجی و ورودی HDMI است. همچنین دارای کارت خوان SD، اترنت سیمی، بلوتوث نسخه 5.1، وب کم پاپ آپ و Wi-Fi 6 (2×2) است که Dell Inspiron 27 7000 را به یک رایانه عالی برای خانواده شما تبدیل می کند.

HP All-in-One 24 بهترین کامپیوتر Ryzen آل این وان

چرا باید این دستگاه را بخرید: این یکی از معدود دستگاه های همه کاره موجود با پردازنده AMD Ryzen است.

برای چه کسانی مناسب است: خریداران اقتصادی که نیازی به صفحه نمایش بزرگ ندارند.

 

چرا ما HP All-in-One 24 را انتخاب کردیم:

اگر به پردازنده‌های رایزن علاقه‌مند هستید، اچ‌پی با مدل All-in-One 24 با پردازنده شش هسته‌ای AMD Ryzen 5 4600H و پردازنده گرافیکی Radeon AMD به این تماس پاسخ داده است. HP همچنین مدل هایی با پردازنده های نسل یازدهم اینتل ارائه می دهد، اما HP All-in-One 24 یکی از معدود مدل های همه کاره است که پردازنده های Ryzen را ارائه می دهد.

رایانه Full HD همچنین به 16 گیگابایت رم مجهز شده است و مانند HP Envy برتر ما، ترکیبی از یک هارد دیسک 1 ترابایتی و یک SSD 512 گیگابایتی PCIe NVMe را ارائه می دهد تا در مواقع نیاز عملکرد را افزایش دهد.

کانکتورهای همه کاره شامل ورودی/خروجی USB-A، USB-C و HDMI هستند. این مدل از Wi-Fi 5 و بلوتوث 5 پشتیبانی می کند، اگرچه لطفاً توجه داشته باشید که ماوس و صفحه کلید همراه مدل های سیمی هستند. صفحه نمایش 24 اینچی یک صفحه نمایش لمسی IP با حداکثر روشنایی 250 نیت است.

دستگاه هاست o All-in-One در دو سطح کار می کند: قدرت پردازش Ryzen را در اختیار کاربرانی قرار می دهد برای کسانی که AMD را زمانی که نام تجاری موجود است ترجیح می دهند، و جایگزین بسیار مقرون به صرفه ای برای مدل های گران قیمت تر مانند Envy 32 - با فرض اینکه شما هستید. مایل به یک مصالحه جزئی با اندازه نمایشگر هستیم.

 

Lenovo IdeaCentre آل این وان 3 بهترین کامپیوتر آل این وان مقرون به صرفه

چرا باید این را بخرید: تقریباً به اندازه یک دسکتاپ همه کاره ارزان است.

برای چه کسانی مناسب است: خانواده ها و دانش آموزانی که به قدرت پردازش قابل اعتماد با کارت گرافیک اختصاصی نیاز دارند.

چرا Lenovo IdeaCentre آل این وان 3 را انتخاب کردیم:

خط IdeaCentre Lenovo ترکیبی سالم از مقرون به صرفه بودن و عملکرد است. پردازنده AMD Ryzen 4500U قدرت کافی را برای کار و پخش همزمان ارائه می دهد، در حالی که صفحه نمایش 24 اینچی FHD با ارائه گزینه های مدیریت کابل مینیمالیستی در پشت باعث صرفه جویی در فضا می شود.

این مدل خاص با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD عرضه می شود. ویژگی های کاربری آسان مانند وب کم 720p با شاتر داخلی آن را به انتخابی عالی برای کار از راه دور با قیمت پایین تر از بسیاری از دستگاه های همه کاره تبدیل می کند.

سخن پایانی در این مطلب سعی بر آن بود که بهترین آل این وان های موجود در بازار در سال 2022 معرفی شوند، برای خرید آل این وان استوک که از لحاظ هزینه بهتر از نسخه آکبند آن است، می توانید به کامپیوتر صفر یک اعتماد کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051442*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید